Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET, eikö tämä ole teidän mielestä yhtään naurettavaa?

Vierailija
10.11.2015 |

Nainen vaatii mieheltä:

- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm
- Hyvä koulutus ja työ
- Huumorintaju
- Kiva ulkonäkö
- Hyvä keskustelemaan
- Hyvä kroppa
- Kunnian himo ja tavoitteita

Jos nainen vaatii esim. näitä, on hän NAINEN JOKA TIETÄÄ MITÄ MIEHESTÄ HALUAA.

Mies vaatii naisesta:

-Hyvännäköinen
-Hyvä kroppa
-Ei paljon seksikumppaneita

MIES ON HUONO ITSETUNTOINEN SOVINISTI SIKA. HYI! NAINEN EI OLE ESINE!!!11!111!!

Kommentit (323)

Vierailija
161/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitää elättää sinua?

Luuletko ikinä saavasi naista joka ei ole huume- tai alko-ongelmainen?

En ole edelleenkään vaatinut ketään elättämään itseäni, se on täysin sun omaa kuvitelmaa. Eikä se tee kenestäkään huumeongelmaista, että dokaa kerran viikossa ja pajauttelee ehkä kolme kertaa vuodessa.

Oletko oikeasti noin tyhmä vai trollaatko vaan? Kun sanot, että aiot elää lopun ikääsi sossun tuilla niin tosiasiallisesti vaadit kaikkia muita elättämään itsesi. Voit kierrellä ja kaarrella tätä tosiasiaa ihan niin paljon kuin haluat, tai koittaa rationalisoida sitä itsellesi ihan miten haluat, mutta tosiasiana se silti pysyy.

Vierailija
162/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä, ihan itse, voisin tehdä oman elämäni eteen?"

Naisten ahneet vaatimukset, joissa keskeisintä on työ ja raha, ei nyt edelleenkään ole mun ongelma. Tarkoitus ei ole löytää naista, joka ahneuksissaan laskee miehen taloudellista arvoa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ahneet vaatimukset, joissa keskeisintä on työ ja raha, ei nyt edelleenkään ole mun ongelma. Tarkoitus ei ole löytää naista, joka ahneuksissaan laskee miehen taloudellista arvoa suhteessa.

Taisi olla liian vaikea mielikuvaharjoitus. Varmaan vituttaisi olla tuollainen reppana, jolla ei ole mitään kontrollia omaan elämään.

Vierailija
164/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin tyhmä vai trollaatko vaan? Kun sanot, että aiot elää lopun ikääsi sossun tuilla niin tosiasiallisesti vaadit kaikkia muita elättämään itsesi.

Sun tekopyhät moraalikäsitykset ei edelleenkään kuulu tähän naiseen. Tiedät aivan viittaan kun sanon, ettei kiinnosta ahne nainen, joka laskee miehen arvon rahassa, mutta silti on näköjään pakko päästä pätemään.

Vierailija
165/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoituksenasi ei ole löytää naista. Piste. Runkkaa itseksesi, koska tyhmä ja laiska mies ei naista koskaan saa.

Vierailija
166/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoituksenasi ei ole löytää naista.

Totta kai. Ei kuitenkaan ahnetta naista.

Vierailija
167/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin tyhmä vai trollaatko vaan? Kun sanot, että aiot elää lopun ikääsi sossun tuilla niin tosiasiallisesti vaadit kaikkia muita elättämään itsesi.

Sun tekopyhät moraalikäsitykset ei edelleenkään kuulu tähän naiseen. Tiedät aivan viittaan kun sanon, ettei kiinnosta ahne nainen, joka laskee miehen arvon rahassa, mutta silti on näköjään pakko päästä pätemään.

Moraalikäsitykset on tietysti jossain määrin subjektiivisia, mutta tuossahan ei moraalista ollut kyse vaan tosiasioita. Raha lähtee naapurin taskusta ja tulee sossun kautta sinun taskuusi. Moraalilla ei ole tuon tosiasian kanssa mitään tekemistä, eikä senkään kanssa, että kun sanot eläväsi loppuikäsi tuilla, käytännössä vaadit naapuria elättämään sinut lopun ikääsi. Moraali tulee kuvaan vasta siinä vaiheessa, kun pohditaan että onko tämä oikein tai väärin. Alan kallistua sen ensimmäisen yllämainitun vaihtoehdon puoleen.

Vierailija
168/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, laiska, itsekeskeinen ja keskenkasvuinen vastuunpakoilija. Kukapa ei tuollaisesta kumppaniehdokkaasta innoissaan olisi?

Vierailija
169/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalikäsitykset on tietysti jossain määrin subjektiivisia, mutta tuossahan ei moraalista ollut kyse vaan tosiasioita. Raha lähtee naapurin taskusta ja tulee sossun kautta sinun taskuusi. Moraalilla ei ole tuon tosiasian kanssa mitään tekemistä, eikä senkään kanssa, että kun sanot eläväsi loppuikäsi tuilla, käytännössä vaadit naapuria elättämään sinut lopun ikääsi. Moraali tulee kuvaan vasta siinä vaiheessa, kun pohditaan että onko tämä oikein tai väärin. Alan kallistua sen ensimmäisen yllämainitun vaihtoehdon puoleen.

Edelleenkään näissä ei ole kyse niistä yhteiskuntatieteen amatöörien kokoontumisista. Niille on omat topikkinsa. Mun pointtinsa on kyse siitä, että nainen joka vaatii mieheltä työssäkäyntiä, laskee miehen arvon ennen kaikkea rahassa eikä tuollaiselta naiselta voi ikinä odottaa 100% tunteita.

Vierailija
170/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianhimo tarkoittaa minulle, että mies ei ole sohvaperuna tai sellainen "löysä" ilman hitustakaan oma-aloitteisuutta. Sellaisia miehiä on nähty kaveripiirissä. EN ole miehen äiti tai kotiapulainen.

Vierailija
171/323 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnianhimo tarkoittaa minulle, että mies ei ole sohvaperuna tai sellainen "löysä" ilman hitustakaan oma-aloitteisuutta.

Kunnianhimo sitä, että ollaan ahneita, mutta synonyymin avulla yritetään saada se ahneus kuulostamaan positiivisemmalta.

Vierailija
172/323 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naisen ahneudesta jankkaaja!

Ymmärrätkö, että tilanteessa jossa nainen käy töissä ja sinä olet ahne kun et käy töissä. Ai mitenkö? Siten, että oman mukavuutesi vuoksi olet valmis pakottamaan naista alentamaan elintasoaan. Sanotaan, että 25v arvoiltaan hipihtävä hoitaja asuu Helsingin Hakaniemessä 22 neliön yksiössä, vuokra plus vesimaksu on 780e. Nainen tykkää kuitenkin syödä ulkona, käyttää kalliihkon puolesta mutta eettistä kosmetiikkaa ja ostaa vain reilun kaupan vaatteita ja rakastaa balettia. Sinä olet niin ahne, että haluaisit naisen luopuvan kaikesta mitä rakastaa jotta voisitte asua yhdessä. Jos hän haluaa kotonansa n. 20 neliötä omaa tilaa, joudutte vuokraamaan n.40 neliön asunnon, jonka hinta häntä miellyttävässä kaupunginosassa on noin 900e/kk, kuitenkaan et saa tukia jos asutte yhdessä, jos ette, niin vesimaksuineen osuutesi jo vuokrasta vesimaksuineen olisi 465e. Jos taas muutette halvemmalle alueelle, joutuu nainen luopumaan jo tavoittamastaan hänelle tärkeästä elintasosta. Samoin kaikki muut kulut, nyt 1600 euroa nettoava joutuu maksamaan kaiken muun sinun elättämiseesi liittyvän, ja taas hän joutuu luopumaan jostain itselleen tärkeästä: jos yksinänsä hän sai ravintolaan kulumaan 15-25 euroa voi se sinun kanssasi olla jo 40-60e, eli ei enää kokemuksen arvoista. Samoin kotona kokattavat ruuat maksaa enemmän, sillä hipihtävä nainen on tarkka luomu- ja lähiruuasta. Hän kuitenkin saattaa joutua luopumaan tästä ainakin osittain, kun taloudessa on yksi suu lisää ruokittavana. Hänen muista harrastuksista, eli baletista ja eettisestä kauneudesta puhumattakaan. Ymmärrä tämä! Nainen ei halua sinun tekevän rahaa jotta voi kohentaa omaa elintasoaan, VAAN ETTÄ VOI PITÄÄ SEN SAMANA, hänelle itselleen mukavana! Sinulle riittävä ei ole mikään yleinen standardi riittävälle elintasolle. On ÄÄRIMMÄISTÄ ahneutta, häikäilemättömyyttä ja röyhkeyttä sinulta olettaa toisen haluavan luopua elämästään vain sinun laiskuutesi tähden.

Vierailija
173/323 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ÄÄRIMMÄISTÄ ahneutta, häikäilemättömyyttä ja röyhkeyttä sinulta olettaa toisen haluavan luopua elämästään vain sinun laiskuutesi tähden.

Mä en ole pakottamassa ketään yhtään mihinkään. Jos raha ja materiaali on tosiaan naiselle kaikista tärkeintä suhteessa, aina voi lähteä menemään. Sillai useimmat kyllä tekevätkin.

Vierailija
174/323 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ÄÄRIMMÄISTÄ ahneutta, häikäilemättömyyttä ja röyhkeyttä sinulta olettaa toisen haluavan luopua elämästään vain sinun laiskuutesi tähden.

Mä en ole pakottamassa ketään yhtään mihinkään. Jos raha ja materiaali on tosiaan naiselle kaikista tärkeintä suhteessa, aina voi lähteä menemään. Sillai useimmat kyllä tekevätkin.

Jos joskus rakastaisit naista, tahtoisit antaa hänelle kuunkin taivaalta. Et pakottaisi naista alentamaan elintasoaan.

Vierailija
175/323 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toiselle tietty elintaso

ja harrastukset ovat tärkeää ei edes voida puhua materian- ja rahanahneesta ihmisestä. Ja tässä puhuin naisen ELÄMÄSTÄ, en suhteesta. Parisuhteen sitomisenkin jälkeen ihmisellä on vielä oma elämä ja omat tarpeet joidn mukaan eläminen EI ole ahneutta vaan tervettä itsetuntoa. Urputuksesi naisen ahneudesta on typerää ja noloa, sillä sinä suostut parisuhteessa pelkästään omiin ahnaisiin vaatimuksiisi etkä suostu kompromisseihin. Tämä onkin todennäköisempi syy eroillesi kun vain elämäntapatyöttömyys, sinä kuvittelet, että suhde on naisen koko elämä ja pidät kaikkea muuta kun sinuun liittyvää kanssakäymistä ahneutena ja materialismina.

Vierailija
176/323 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja se, että hän pääsee ensimmäisenä korkkaamaan minut, mielummin olisin yksin...

Käytännön fakta on se että hän on korkkaaja nro 128.

Mokomakin visvakaivo.

Ohis, eikä varsinaisesti liity, mutta minäpä pysyin fyysisesti neitsyenä 20-vuotiaaksi vaikka seurustelin vakavasti ekan kerran 19-vuotiaana. Ensimmäinen poikaystävä laukesi aina ennen kun pääsi kunnolla sisälleni :D sen takia nykyinen aviomieheni pääsi "korkkaamaan" (veri lensi, kirveli) minut vaikka olin jo tehnyt kaikenlaista seksuaalista ja ollut mukaydynnässäkin kymmeniä kertoja.

Vierailija
177/323 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus rakastaisit naista, tahtoisit antaa hänelle kuunkin taivaalta. Et pakottaisi naista alentamaan elintasoaan.

"sä et vähä niinku rakasta naista jos sä et mene töihin, et suhde on naiselle taloudellisesti kannattava"

Vierailija
178/323 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuvittelet, että suhde on naisen koko elämä ja pidät kaikkea muuta kun sinuun liittyvää kanssakäymistä ahneutena ja materialismina.

En mä ole kieltämässä naiselta omia harrastuksia.

Vierailija
179/323 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuvittelet, että suhde on naisen koko elämä ja pidät kaikkea muuta kun sinuun liittyvää kanssakäymistä ahneutena ja materialismina.

En mä ole kieltämässä naiselta omia harrastuksia.

Mutta naisen rahat ei välttämättä riitä harrastuksiin, kun naisen pitää tuhlata suhun rahansa.

Parisuhteessa on tehtävä kompromisseja. Myös sun. Mutta ethän sä siihen pysty, kun ajattelet vain itseäsi ja oikeuttasi loisia muiden rahoilla.

Vierailija
180/323 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"sä et vähä niinku rakasta naista jos sä et mene töihin, et suhde on naiselle taloudellisesti kannattava"

Sun mielestä naisen on elätettävä sut täysin? "Kehtaakin käydä töissä"

Ootko ikinä kuullut suhteen tasapainosta. Se ei mene niin, että sä loisit, kun toinen raataa niska limassa, että joskus on varaa hyvään elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä