NAISET, eikö tämä ole teidän mielestä yhtään naurettavaa?
Nainen vaatii mieheltä:
- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm
- Hyvä koulutus ja työ
- Huumorintaju
- Kiva ulkonäkö
- Hyvä keskustelemaan
- Hyvä kroppa
- Kunnian himo ja tavoitteita
Jos nainen vaatii esim. näitä, on hän NAINEN JOKA TIETÄÄ MITÄ MIEHESTÄ HALUAA.
Mies vaatii naisesta:
-Hyvännäköinen
-Hyvä kroppa
-Ei paljon seksikumppaneita
MIES ON HUONO ITSETUNTOINEN SOVINISTI SIKA. HYI! NAINEN EI OLE ESINE!!!11!111!!
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Pointti meni taas hienosti ohi.
Ei mennyt. Se pointti on vaan tekosyy sille, että miehen arvo lasketaan rahassa ja työssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti meni taas hienosti ohi.
Ei mennyt. Se pointti on vaan tekosyy sille, että miehen arvo lasketaan rahassa ja työssä.
Jos mies ei tahdo mennä töihin, se kertoo sen, ettei omaa samoja arvoja kuin minä. En halua laiskaa tyhjäntoimittajaa vaan työteliään, kuten minä olen.
Pointti meni taas hienosti ohi. Valikoiva lukutaito sulla - tai sitten olet vain niin fiksoitunut ajatukseen, että naiset hylkivät sua juuri rahattomuuden eikä patalaiskan loiselämäntyylin takia. Eri asia, jos ihmisellä on oikeasti hyvä ja arvokas syy olla hakematta töitä - esim. vakavasti sairaan omaisen hoitaminen, keskittyminen opintojen viimeistelyyn, vaativa vapaaehtoistyöprojekti tms. - mutta kaltaisellasi elämäntapa-tyhjäntoimittajalla ei todellakaan sellaista ole. Pienituloisuus itsessään ei ole häpeä, mutta veltto "emmäviitti"-luonne on. Varmaan hienoa katsoa kuolinvuoteella elämäänsä taaksepäin ja kelata, miten se tuli käytettyä - "välttelin onnistuneesti opiskelua ja töitä sossutuilla loisien ", good for you.