Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET, eikö tämä ole teidän mielestä yhtään naurettavaa?

Vierailija
10.11.2015 |

Nainen vaatii mieheltä:

- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm
- Hyvä koulutus ja työ
- Huumorintaju
- Kiva ulkonäkö
- Hyvä keskustelemaan
- Hyvä kroppa
- Kunnian himo ja tavoitteita

Jos nainen vaatii esim. näitä, on hän NAINEN JOKA TIETÄÄ MITÄ MIEHESTÄ HALUAA.

Mies vaatii naisesta:

-Hyvännäköinen
-Hyvä kroppa
-Ei paljon seksikumppaneita

MIES ON HUONO ITSETUNTOINEN SOVINISTI SIKA. HYI! NAINEN EI OLE ESINE!!!11!111!!

Kommentit (323)

Vierailija
61/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävämme Elämäntapahippi, laiska yhteiskunnan elätti se taas täällä jakelee arvojaan.

Eihän nyt ole kyse mistään arvoista, vaan siitä, että nainen haluaa suhteesta ennen kaikkea taloudellista hyötyä.

Kyllä tässä on kyse arvoistasi. Jotka ovat: 1.En tee töitä. 2.Haluan olla yhteiskunnan elätti. 3. En halua koskaan ottaa vastuuta itsestäni, vaan jätän sen yhteiskunnan harteille. 4. Olen laiska paska, mutta syytän siitäkin yhteiskuntaa tai naisia. En itseäni.

Vierailija
62/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on taloudellisen hyödyn hakemista, jos käy töissä saadakseen rahaa elämiseen ja siinä sivussa elättää sossun tuella elävää hippiä, jonka varat eivät todennäköisesti riitä yhteisistä kuluista oman osuuden maksamiseen?

Se ei olekaan. Se sen sijaan on, että vaatii sitä työtöntä hakemaan ja vastaanottamaan työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen ahne, jos vaatii sinua, maksamaan osuutesi?

On ahne siinä tapauksessa, jos vaati hakemaan ja vastaanottamaan työtä, että saa itse suhteesta suuremman taloudellisen hyödyn.

Ystävämme Elämäntapahippi, laiska yhteiskunnan elätti se taas täällä jakelee arvojaan. Millainen tämä maa olisi, jos kaikki olisivat samanlaisia pummeja kuin sinä? Kuka ne työt tekisi ja sinunkin ihraperseesi elättäisi, jos kukaan ei haluaisi mennä töihin? Että vituttaa kaltaisesi siivelläloisijat.

Vastaa kysymyksiin, kiitos.

Vierailija
64/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se yksi tapaus on tullut tänne ilmoittamaan, että tämä on miesvihaa!?

Vierailija
65/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on taloudellisen hyödyn hakemista, jos käy töissä saadakseen rahaa elämiseen ja siinä sivussa elättää sossun tuella elävää hippiä, jonka varat eivät todennäköisesti riitä yhteisistä kuluista oman osuuden maksamiseen?

Se ei olekaan. Se sen sijaan on, että vaatii sitä työtöntä hakemaan ja vastaanottamaan työtä.

Mikä siinä työnteossa on niin kauheaa? Miten sinut on kasvatettu? Ovatko vanhempasikin työttömiä? Miksi sinun kuuluu saada kaikki ilmaiseksi kun toiset tekevät töitä?

Vierailija
66/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista ihmisistä puhut? Minkä ikäisistä, mitä tekevät työkseen tms.?

Tuntemani ihmiset, sukupuolesta riippumatta, toivovat toisiltaan älyllistä haastetta, jonkinmoista sivistystä, huumorintajua, luotettavuutta. 

Mistä luulet, ap, että tuollaiset kuvailemasi toiveet kumpuavat? Tuskin ne myötäsyntyisiä ovat. Mikä osuus on medialla mielestäsi? Älä yleistä, ole tarkka. Se tekee aivoillesi ja ajattelullesi hyvää. 

Elän "punavihreässä kuplassa", olen yli 40, parisuhteessa saman miehen kanssa kohta 20 v., kolme lasta, akateeminen loppututkinto ja sen mukainen toivetyö. 

Vierailija
67/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä työnteossa on niin kauheaa? Miten sinut on kasvatettu? Ovatko vanhempasikin työttömiä? Miksi sinun kuuluu saada kaikki ilmaiseksi kun toiset tekevät töitä?

Ei ollut vanhammat työttömiä. Päätin jo 15-vuotiaana etten mene töihin ja se päätös on pitänyt.

Ja itsehän en vaadia työssäkäynti muiltakaan, joten mun työttömyydestä mussuttaminen on edelleenkin turhaa.

Vierailija
68/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tulosi eivät riitä siis osuutesi maksamiseen, mutta töihin et suostu rahaa saadaksesi. Ei jää muuta vaihtoehtoa, kuin että nainen maksaa sinunkin elämisesi.

Sinähän se tässä haet suhteesta taloudellista hyötyä ja syytät naisia taloudellisen hyödyn hakemisesta.

Vierailija
69/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut vanhammat työttömiä. Päätin jo 15-vuotiaana etten mene töihin ja se päätös on pitänyt.

Ja itsehän en vaadia työssäkäynti muiltakaan, joten mun työttömyydestä mussuttaminen on edelleenkin turhaa.

Kuinka vanha olet nyt? Vastaa myös viestin 63 kysymyksiin, kiitos.

Vierailija
70/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tulosi eivät riitä siis osuutesi maksamiseen, mutta töihin et suostu rahaa saadaksesi. Ei jää muuta vaihtoehtoa, kuin että nainen maksaa sinunkin elämisesi.

Sinähän se tässä haet suhteesta taloudellista hyötyä ja syytät naisia taloudellisen hyödyn hakemisesta.

Vierailija
71/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän edelleenkään vaadi, että nainen käy töissä. Jos silti käy töissä sen takia, että haluaa enemmän rahaa, ei se ole sen ongelma joka tyytyy vähempään.

Vierailija
72/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES, eikö tuo ole vähän naurettavaa, että kirjoitat tänne yleistäviä tekstejä raivoissasi? Hanki vaikka tavoitteita ja huumorintajua.. Jotkut naiset osaavat vaatia tasokasta seuraa. Itse en halua miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita(monia syitä) naista kyllä aina kutsutaan huoraksi jos näitä on..

Vierailija
73/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 30.

Vierailija
74/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 30.

Hyvä että tiedostat vajavaisuutesi.

Vierailija
75/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 30.

Itse asiassa se oli tarkoituksellinen sanavalinta, koska tiesin, että joku itseään niin vitun nokkelana pitävä mamma vastaa siihen juuri tällä tavalla. Todellakin osui ja upposi.

Vierailija
76/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kriteerit miehen haussa:

- hieman minua nuorempi

- miellyttävän näköinen

- mukava, fiksu, luotettava

- tulee toimeen omillaan

En keksi muita asioita joilla olisi paljon painoarvoa. Pituus toive on 160+ mutta alle 190cm. En mielestäni toivo kuuta taivaalta, mut katsotaan nyt jos joudun laskemaan vielä rimaa. 

Ja jos sun hartaat toiveet on löytää tuollainen nainen, niin sitten on. :)

N33

Ihan mielenkiinnosta, miksi haluat nuoremman miehen?

Koska tulen nuorempien miesten kanssa paremmin toimeen. Pidän nuorten miesten avomielisyydestä ja energisyydestä. Toki vanhempikin mies voi olla avomielinen ja energinen, mutta ei samalla tavalla kuin nuorempi kilpailijansa. Ja on asialla myös se pinnallisempi puoli: nautin siitä, että mies näyttää nuorekkaalta ja raikkaalta. Ja jos mies olisi minua esimerkiksi 5-7 vuotta nuorempi hän tulisi minua nähden aina olemaan se raikkaampi. Nuori mies pysyisi myös todennäköisemmin pidempään terveenä, koska miehet keskimäärin sairastuvat ja kuolevat nuorempina kuin nainen (kyllä, olen romanttinen ja tähtään elämän pituiseen suhteeseen). Mun mielestä myös ennuste pidemmälle ja toimivalle seksielämälle olisi parempi jos mies on naista nuorempi (HUOM. tämä vain minun näkemys asiasta).

Ei se tietenkään ole mikään ehdoton vaatimus, että miehen täytyy olla nuorempi (lähinnä senkin takia, että sellaisia miehiä on aika vähän jotka ovat kiinnostuneita itseään vanhemmista naisista). Myös siis samanikäinen mies kelpaisi, mutta ei missään nimessä itseäni vanhempi. Tuossa siis joitakin perusteita.

Vierailija
77/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua hävetä loisia MIESTEN ja naisten rahoilla?

Ei.

Eikö sinua hävetä olla ahne akka, joka laskee miehen arvon rahassa ja työssä?

En laske miehen arvoa rahassa, mutta en kyllä ole valmis sellaista elättämäänkään.

Kylläpä sellainen voi elämässä milloin vain myöhemminkin tulla eteen, että joutuu elättämään miestään. Kannattaa olla valmis... myötä- ja vastamäessä jne...

Vierailija
78/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 30.

Voi ei ... nyt se taas  alkaa  ?

Kääntyy tästä taas  ikäkeskusteluksi   ?!!!

Vierailija
79/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 30.

Itse asiassa se oli tarkoituksellinen sanavalinta, koska tiesin, että joku itseään niin vitun nokkelana pitävä mamma vastaa siihen juuri tällä tavalla. Todellakin osui ja upposi.

En ollut tuo nokkela, mutta tottahan se on: jotain perustavanlaatuista vikaahan sinussa on, kun et töihin kykene. Eli olet vajavainen.

Vierailija
80/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen käy töissä? Millä rahalla maksat osuutesi?

Jos nainen menee töihin vaikka en sitä vaadi, se ei ole mun ongelma. Turha valittaa jos en ole yhtä ahne kuin nainen.

Sitten sää lähteä, jos niin ahne, että vaatii multakin työssäkäyntiä.

Edelleenkään et vastannut kysymykseen. Millä maksat osuutesi? Siivoatko? Teetkö ruokaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi