Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET, eikö tämä ole teidän mielestä yhtään naurettavaa?

Vierailija
10.11.2015 |

Nainen vaatii mieheltä:

- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm
- Hyvä koulutus ja työ
- Huumorintaju
- Kiva ulkonäkö
- Hyvä keskustelemaan
- Hyvä kroppa
- Kunnian himo ja tavoitteita

Jos nainen vaatii esim. näitä, on hän NAINEN JOKA TIETÄÄ MITÄ MIEHESTÄ HALUAA.

Mies vaatii naisesta:

-Hyvännäköinen
-Hyvä kroppa
-Ei paljon seksikumppaneita

MIES ON HUONO ITSETUNTOINEN SOVINISTI SIKA. HYI! NAINEN EI OLE ESINE!!!11!111!!

Kommentit (323)

Vierailija
41/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm...katsotaanpa:

Ajopuuna ajelehtiminen osoittaa tahdonvoiman puutetta. Ihmisen pitää yrittää vaikuttaa elämäänsä.

Toisin sanoen miehen pitää mennä töihin ja tienata tarpeeksi, jotta nainen saa suhteesta riittävän taloudellisen hyödyn.

Miksi naisen pitäisi maksaa sun eläminen?

Vierailija
42/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään ole vaatinut tuollaista. Aivan turhaan yrität kääntää oman ahneutesi siihen, että mä mukamas vaadin tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin alle 180cm pitkän, kun itse olen sen pituinen? No okei. Oon yrittänyt useammankin lyhyemmän miehen kanssa seurustella, mutta ne on kaatuneet lyhyiden miesten huonoon itsetuntoon, eli ei enää pätkiä mulle.

Minulle riittää amiksen käynyt mies. Ei tarvitse olla korkeakoulun käynyt, kunhan mies on fiksu.

Olet tapaillut lyhyitä miehiä, joilla on ollut huono itsetunto. Yleistät tämän ominaisuuden sitten koskemaan kaikkia lyhyitä miehiä. Ok. En sano tätä pahalla, mutta mahtaakohan sinun kumppaniksesi edes sopia fiksu mies?

No aika moni ei kestä pidempää naista, niin en aio enää tuhlata aikaa sellaiseen. Ja kyllä mulle fiksu mies sopii. Olen myös paria tyhmääkin deittaillut, mutta ei sellaisista oo hyötyä muualla kuin sängyssä. Tahdon myös pystyä puhumaan asioista.

Tunnen sen verran monta lyhyempää miestä, että luulisin kyllä törmänneeni tuohon ilmiöön, jos se olisi yleinen. Kuulostaa ennemminkin siltä, että he eivät ole kestäneet tiettyä pitkää naista eikä pitkiä naisia yleisesti. Joskus on vaikea nähdä omia virheitään, kuten ehkä sinun tapauksessasi sitä, että sinä itse teet pituuserosta ongelman eikä miehet. Jos he eivät olisi tulleet toimeen muidenkaan pitkien naisten kanssa, väittämälläsi lyhyistä miehistä olisi jo jotain pohjaakin.

Mun vika on käyttää korkkareita ja että mulla on itseäni pidempiä miespuolisia kavereita? Niistä ne lyhyet miehet on aina kiukutelleet.

Älä nyt viitsi. Jos haluat pitkän miehen, se on ihan ok. Mutta kyllä sinulla pitää olla edes sen verran selkärankaa, että seisot omien mieltymyksiesi takana etkä ala syyttelemään muita niistä. Ei miehetkään väitä haluavansa isotissisiä naisia, koska pienitissisillä on niin huono itsetunto. Ryhdistäydy, nainen, ja lopeta tuo selittely.

Olen ollut noihin lyhyisiin miehiin ihastunut. Todella ihastunut. Ja eroaminen on ollut vaikeaa, mutta en jaksanut enää sitä jatkuvaa määräilyä mitä kenkiö saan käyttää ja kenen kanssa vietän aikaa. Suojelen siis itseäni, etten enää joudu kärsimään.

Vierailija
44/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään ole vaatinut tuollaista. Aivan turhaan yrität kääntää oman ahneutesi siihen, että mä mukamas vaadin tuollaista.

Jos joskus saat naisen ja muutat sen kanssa yhteen. Miten maksat osuutesi vuokrasta, vesilaskusta, sähkölaskusta ja ruokakuluista?

Vierailija
45/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus saat naisen ja muutat sen kanssa yhteen. Miten maksat osuutesi vuokrasta, vesilaskusta, sähkölaskusta ja ruokakuluista?

Nainen olla saa olla työtön jos haluaa, en ole estämässä. Saa myös käydä töissä haluaa.

Sitten ei kiinnosta, jos nainen on niin ahne, että vaatii mieheltä työssäkäyntiä, jotta itselle jää enemmän rahaa kaikkiin ylimääräisiin huvituksiin.

Vierailija
46/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mielestä ole naurettavaa, vaan surullista kun lähtee pidemmälle miettimään.

Eikö sen pitäisi mennä niin, että ihminen ihmiselle?

Vierailija
47/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen olla saa olla työtön jos haluaa, en ole estämässä. Saa myös käydä töissä haluaa.

Sitten ei kiinnosta, jos nainen on niin ahne, että vaatii mieheltä työssäkäyntiä, jotta itselle jää enemmän rahaa kaikkiin ylimääräisiin huvituksiin.

Vastaisitko kysymykseen?

Vierailija
48/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisitko kysymykseen?

Mähän vastasin jo. Jos molemmat ovat työttömiä, eiköhän ne kulut aika tarkkaan tasan mene. Mähän en edelleenkään vaadi naiselta työsskäyntiä, joten mitään mussutettavaa ei pitäisi olla.

Vierailija
49/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisitko kysymykseen?

Mähän vastasin jo. Jos molemmat ovat työttömiä, eiköhän ne kulut aika tarkkaan tasan mene. Mähän en edelleenkään vaadi naiselta työsskäyntiä, joten mitään mussutettavaa ei pitäisi olla.

Entä jos nainen käy töissä? Millä rahalla maksat osuutesi?

Vierailija
50/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen menee töihin vaikka en sitä vaadi, se ei ole mun ongelma. Turha valittaa jos en ole yhtä ahne kuin nainen.

Sitten sää lähteä, jos niin ahne, että vaatii multakin työssäkäyntiä.

Vierailija
51/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa, koska en vaadi noita mihiltä. 

Mutta jos nainen vaatii noita mieheltä, mielestäni mieskin voi vaatia naiselta samoja.

Jos joku ei tykkää minusta tai läskeistäni. Niin so what? Emme olisi sopinut yhteen.

Tai jos minä en tykkää miehen läskeistä. Niin etsin sellaisen miehen, joka on hoikka ja tykkää minusta läskeineni. Tälläisiäkin löytyy ja on löytynyt.

Vierailija
52/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen menee töihin vaikka en sitä vaadi, se ei ole mun ongelma. Turha valittaa jos en ole yhtä ahne kuin nainen.

Sitten sää lähteä, jos niin ahne, että vaatii multakin työssäkäyntiä.

Onko nainen ahne, jos vaatii sinua, maksamaan osuutesi?

Vierailija
53/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja heti meni reisille.

Heti.

Ei aina tarvitse olla kauheen pitkä.

Olen 172 ja aviomieheni on mua pari senttiä lyhyempi. Ei haittaa. Eikä ole rikas, jos joku haluaa nillittää.

Joo hyvä ettei haittaa. Itsellä kaverina tuollainen 170cm mies, sai muunmuassa vapautuksen armeijasta yleisen heikkouden vuoksi, ja ei se pariutuminen kyllä kovin vahvasti näytä onnistuvan. Ihan turha tulla väittämään ettei 170cm mitta miehellä olisi erittäin vakava juttu.

Onko tämä joku hölmö provo? Mitä sun kaverin heikkoudella on tekemistä pituuden kanssa? Veikkaisin että enemmän 200cm pitkiä vapautetaan kun 170cm lyhyitä, selkäongelmia ja muuta sen tapaista tuppaa olemaan yleistä pitkillä.

Se on kyllä totta että yhteiskunnassa miehellä on helpompaa jos on pituutta yli 180cm, saa helpommin naisia, ylennyksiä ja korkeampaa palkkaakin.

Vierailija
54/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kriteerit miehen haussa:

- hieman minua nuorempi

- miellyttävän näköinen

- mukava, fiksu, luotettava

- tulee toimeen omillaan

En keksi muita asioita joilla olisi paljon painoarvoa. Pituus toive on 160+ mutta alle 190cm. En mielestäni toivo kuuta taivaalta, mut katsotaan nyt jos joudun laskemaan vielä rimaa. 

Ja jos sun hartaat toiveet on löytää tuollainen nainen, niin sitten on. :)

N33

Ihan mielenkiinnosta, miksi haluat nuoremman miehen?

Vierailija
55/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ahne siinä tapauksessa, jos vaati hakemaan ja vastaanottamaan työtä, että saa itse suhteesta suuremman taloudellisen hyödyn.

Vierailija
56/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ahne siinä tapauksessa, jos vaati hakemaan ja vastaanottamaan työtä, että saa itse suhteesta suuremman taloudellisen hyödyn.

Ystävämme Elämäntapahippi, laiska yhteiskunnan elätti se taas täällä jakelee arvojaan. Millainen tämä maa olisi, jos kaikki olisivat samanlaisia pummeja kuin sinä? Kuka ne työt tekisi ja sinunkin ihraperseesi elättäisi, jos kukaan ei haluaisi mennä töihin? Että vituttaa kaltaisesi siivelläloisijat.

Vierailija
57/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti vastaa kysymykseen. :D onko nainen ahne, jos vaatii sinua maksamaan vaikka nyt siitä sossutuestasi osuutesi yhteisistä laskuista ja ruoasta? Vai pitääkö naisen kustantaa kaikki elämiseenne ja asumiseenne liittyvät kulut palkastaan?

Vierailija
58/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti vastaa kysymykseen. :D onko nainen ahne, jos vaatii sinua maksamaan vaikka nyt siitä sossutuestasi osuutesi yhteisistä laskuista ja ruoasta?

Kyllä mä niihin voin rahaa antaa. Töihin en silti mene.

Vierailija
59/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävämme Elämäntapahippi, laiska yhteiskunnan elätti se taas täällä jakelee arvojaan.

Eihän nyt ole kyse mistään arvoista, vaan siitä, että nainen haluaa suhteesta ennen kaikkea taloudellista hyötyä.

Vierailija
60/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävämme Elämäntapahippi, laiska yhteiskunnan elätti se taas täällä jakelee arvojaan.

Eihän nyt ole kyse mistään arvoista, vaan siitä, että nainen haluaa suhteesta ennen kaikkea taloudellista hyötyä.

Miten se on taloudellisen hyödyn hakemista, jos käy töissä saadakseen rahaa elämiseen ja siinä sivussa elättää sossun tuella elävää hippiä, jonka varat eivät todennäköisesti riitä yhteisistä kuluista oman osuuden maksamiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi