Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET, eikö tämä ole teidän mielestä yhtään naurettavaa?

Vierailija
10.11.2015 |

Nainen vaatii mieheltä:

- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm
- Hyvä koulutus ja työ
- Huumorintaju
- Kiva ulkonäkö
- Hyvä keskustelemaan
- Hyvä kroppa
- Kunnian himo ja tavoitteita

Jos nainen vaatii esim. näitä, on hän NAINEN JOKA TIETÄÄ MITÄ MIEHESTÄ HALUAA.

Mies vaatii naisesta:

-Hyvännäköinen
-Hyvä kroppa
-Ei paljon seksikumppaneita

MIES ON HUONO ITSETUNTOINEN SOVINISTI SIKA. HYI! NAINEN EI OLE ESINE!!!11!111!!

Kommentit (323)

Vierailija
21/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä odota mieheltä 180 pituutta vaan 170 on hyvä raka ja joku 168 tuskin haittaa, koska olen itse 160cm.

Ja tosta naisten listasta olet jättänyt paljon pois.

-ei nalkuta

-ei puhu turhista

-ei tienaa liikaa

-ei ole liian fiksu

-antaa aina tarvittaessa

-ei shoppaile liikaa

-ei valita itsestään

-hyvä itsetunto

-ei vaadi mitään

-laittaa ruokaa, tekee yksin kotityöt

Siinä kärjistäen lista, jonka tyypillinen kaltaisesi mies vaatii. Vai ottaisitko naisen, joka täyttää nämä ulkonäkötavoitteet, mutta...

-nalkuttaa

-ei halua että juot kaljaa

-tuhlaa rahasi

-vaatii kuskaamaan joka paikkaan

-ei käy töissä, ei siivoa, ei osaa leipoa tai laittaa ruokaa

-ei halua seksiä

-ei tykkää suihinotosta

-vaatii jatkuvaa seuranpitoa, halauksia, läheisyyttä

-kieltää pelaamisen

...ainoon joo, tunnen tällaisen naisen. On sillä mies, mutta en haluaisi olla hänen paikallaan. Edellinen lähti jo.

Vierailija
22/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kriteerit miehen haussa:

- hieman minua nuorempi

- miellyttävän näköinen

- mukava, fiksu, luotettava

- tulee toimeen omillaan

En keksi muita asioita joilla olisi paljon painoarvoa. Pituus toive on 160+ mutta alle 190cm. En mielestäni toivo kuuta taivaalta, mut katsotaan nyt jos joudun laskemaan vielä rimaa. 

Ja jos sun hartaat toiveet on löytää tuollainen nainen, niin sitten on. :)

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua hävetä loisia MIESTEN ja naisten rahoilla?

Ei.

Eikö sinua hävetä olla ahne akka, joka laskee miehen arvon rahassa ja työssä?

Ja edelleenkään mistään loisimisesta ei ole kyse, sillä en vaadi naiselta mitään mihin en itse suostu.

Eli sulle on sit ok, että nainen reissaa ja käy yökerhoissa vähän väliä ja sä istut kotona ja juot kaljaa yksin?

Vierailija
24/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vaan niin, että joillakin miehillä on myös varaa vaatia eikä tarvitse tyytyä mihin vaan. Kuvailemasi miehet on juuri näitä miehiä, naisenkin pitää jo tuoda jotakin pöytään suhteessa. Toki se joidenkin naistenkin herkkiä tunteita loukkaa jos tasokas mies ei tyydy ylipainoiseen, rumaan Siwan kassaan, mutta hei elämä ei ole reilua.

Vierailija
25/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laske miehen arvoa rahassa, mutta en kyllä ole valmis sellaista elättämäänkään.

Eli käytännössä lasket. Käytät "elättämistä" tekosyynä sille, että halua vähintään puolittaa omat kulusi siten, että mies maksaa puolet kuluista, jolloin sulle jää enemmän rahaa kaikkiin omiin huvitukseen. Mies on sitten ilman muuta paska jos ei suostu puolittamaan sun kuluja.

Vierailija
26/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle on sit ok, että nainen reissaa ja käy yökerhoissa vähän väliä ja sä istut kotona ja juot kaljaa yksin?

Voinhan mä lähtee sen mukaan sinne yökerhoon. Bilettäminen ei ongelma.

Vierailija
27/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla? Naisen?

Vierailija
28/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin alle 180cm pitkän, kun itse olen sen pituinen? No okei. Oon yrittänyt useammankin lyhyemmän miehen kanssa seurustella, mutta ne on kaatuneet lyhyiden miesten huonoon itsetuntoon, eli ei enää pätkiä mulle.

Minulle riittää amiksen käynyt mies. Ei tarvitse olla korkeakoulun käynyt, kunhan mies on fiksu.

Olet tapaillut lyhyitä miehiä, joilla on ollut huono itsetunto. Yleistät tämän ominaisuuden sitten koskemaan kaikkia lyhyitä miehiä. Ok. En sano tätä pahalla, mutta mahtaakohan sinun kumppaniksesi edes sopia fiksu mies?

No aika moni ei kestä pidempää naista, niin en aio enää tuhlata aikaa sellaiseen. Ja kyllä mulle fiksu mies sopii. Olen myös paria tyhmääkin deittaillut, mutta ei sellaisista oo hyötyä muualla kuin sängyssä. Tahdon myös pystyä puhumaan asioista.

Tunnen sen verran monta lyhyempää miestä, että luulisin kyllä törmänneeni tuohon ilmiöön, jos se olisi yleinen. Kuulostaa ennemminkin siltä, että he eivät ole kestäneet tiettyä pitkää naista eikä pitkiä naisia yleisesti. Joskus on vaikea nähdä omia virheitään, kuten ehkä sinun tapauksessasi sitä, että sinä itse teet pituuserosta ongelman eikä miehet. Jos he eivät olisi tulleet toimeen muidenkaan pitkien naisten kanssa, väittämälläsi lyhyistä miehistä olisi jo jotain pohjaakin.

Vierailija
29/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laske miehen arvoa rahassa, mutta en kyllä ole valmis sellaista elättämäänkään.

Eli käytännössä lasket. Käytät "elättämistä" tekosyynä sille, että halua vähintään puolittaa omat kulusi siten, että mies maksaa puolet kuluista, jolloin sulle jää enemmän rahaa kaikkiin omiin huvitukseen. Mies on sitten ilman muuta paska jos ei suostu puolittamaan sun kuluja.

Sun mielestä nainen on paska kun ei maksa sun elämistä?

Vierailija
30/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo ole minun vaatimuslistalla olleet enää sen koommin, kun itse aikuistuin. Typerää stereotypiaa yleistää tuollaiset jokaisen naisen unelmaksi.

Omallani listallani sen sijaan on:

-kohtuullisen raitis ja ehdottoman tupakoimaton ja huumeeton

-vastuuntuntoinen aikuinen

-ei rikosrekisteriä, etenkään väkivalta-tai seksirikostaustaa 

-elämänhallinta kunnossa ( ei siis merkittävää talous- tai mielenterveysongelmaa)

-ei lehtolapsia joka toisen naisen kanssa ympäri pitäjiä

-omanarvon tunteva, ei johdateltavissa oleva tohvelisankari

-rohkea oman tien kulkija eikä laumasielu

Tällä listalla sain mitä halusin: turvallisen ja rakastavan aviomiehen, sekä loistavan isän lapsillemme. Hän on myös 10 cm minua lyhempi, ei varmaan monenkaan mielestä mikään seksikäs karju (vaikka hyvin varusteltu onkin:) ). Ei harrasta mitään liikuntaa, ja kroppa sen mukainen.

Hän on perusduunari amispohjalta, tienaa n 2000 € kuussa ja on tyytyväinen tehdastyöhönsä. Ei kunnianhimoa, vaan aito tyytyväisyys nykytilaan.

Hän on sosiaalisesti kömpelö eikä mitenkään supliikkimies muutenkaan.

Pois en vaihtaisi mistään hinnasta ja tiedän olevani onnekas, kun sain hänet miehekseni! Nyt on viisi lasta ja onnellisia ollaan omine erikoisuuksinemme monien vuosien jälkeenkin.

Moni kakku päältä kaunis, sisältä läpimätä. Tämän opin nuorempana kantapään kautta, kun etsin hölmöyksissäni ja nuoruuden luuloissani just tuollaista ap:n listan urosta.  Sellaisia löysin, petyin jokakerta, ja päädyin kerran myös hakatuksi ja raiskatuksi.

Vierailija
31/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja heti meni reisille.

Heti.

Ei aina tarvitse olla kauheen pitkä.

Olen 172 ja aviomieheni on mua pari senttiä lyhyempi. Ei haittaa. Eikä ole rikas, jos joku haluaa nillittää.

Joo hyvä ettei haittaa. Itsellä kaverina tuollainen 170cm mies, sai muunmuassa vapautuksen armeijasta yleisen heikkouden vuoksi, ja ei se pariutuminen kyllä kovin vahvasti näytä onnistuvan. Ihan turha tulla väittämään ettei 170cm mitta miehellä olisi erittäin vakava juttu.

Vierailija
32/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä nainen on paska kun ei maksa sun elämistä?

Edelleenkään en vaadi, että nainen käy töissä. Saa olla työtönkin, jos haluaa.

Vierailija
33/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin alle 180cm pitkän, kun itse olen sen pituinen? No okei. Oon yrittänyt useammankin lyhyemmän miehen kanssa seurustella, mutta ne on kaatuneet lyhyiden miesten huonoon itsetuntoon, eli ei enää pätkiä mulle.

Minulle riittää amiksen käynyt mies. Ei tarvitse olla korkeakoulun käynyt, kunhan mies on fiksu.

Olet tapaillut lyhyitä miehiä, joilla on ollut huono itsetunto. Yleistät tämän ominaisuuden sitten koskemaan kaikkia lyhyitä miehiä. Ok. En sano tätä pahalla, mutta mahtaakohan sinun kumppaniksesi edes sopia fiksu mies?

No aika moni ei kestä pidempää naista, niin en aio enää tuhlata aikaa sellaiseen. Ja kyllä mulle fiksu mies sopii. Olen myös paria tyhmääkin deittaillut, mutta ei sellaisista oo hyötyä muualla kuin sängyssä. Tahdon myös pystyä puhumaan asioista.

Tunnen sen verran monta lyhyempää miestä, että luulisin kyllä törmänneeni tuohon ilmiöön, jos se olisi yleinen. Kuulostaa ennemminkin siltä, että he eivät ole kestäneet tiettyä pitkää naista eikä pitkiä naisia yleisesti. Joskus on vaikea nähdä omia virheitään, kuten ehkä sinun tapauksessasi sitä, että sinä itse teet pituuserosta ongelman eikä miehet. Jos he eivät olisi tulleet toimeen muidenkaan pitkien naisten kanssa, väittämälläsi lyhyistä miehistä olisi jo jotain pohjaakin.

Mun vika on käyttää korkkareita ja että mulla on itseäni pidempiä miespuolisia kavereita? Niistä ne lyhyet miehet on aina kiukutelleet.

Vierailija
34/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelevatko miehet noissa vaatimuksissaan? En nimittäin usko monenkaan jaksavan katsella naista, jolla ei vaikka ole yhtään keskustelutaitoja tai päässä ei liiku mitään. Tai vaikka olisi jäätävä tosikko, suuttuisi herkästi ja nipottaisi joka asiasta, olis huono itsetunto ja valehtelisi suut ja silmät täyteen. Kai nyt jotain vaatimuksia luonteen ja muiden ominaisuuksien suhteen on.

Vierailija
35/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla? Naisen?

Sillä ei mitään väliä. Jos naiselle raha on noin tärkeää, eipä se nainen pysty ikinä tuntemaan 100%.

Vierailija
36/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...katsotaanpa:

- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm - etsin 167-182 cm pitkää miestä, ali ja ylikin voi mennä kun on muuten se oikea. Yli 190 cm on kuitenkin ehdottomasti poissuljettu, liian pitkä minulle.

- Hyvä koulutus ja työ - ei näistä haittaakaan ole, mutta mikä on hyvä koulutus ja mikä on hyvä työ? Jonkinlainen elämänura tai tavoite miehellä on hyvä olla. Ajopuuna ajelehtiminen osoittaa tahdonvoiman puutetta. Ihmisen pitää yrittää vaikuttaa elämäänsä.

- Huumorintaju - huumorintajujakin on monia erilaisia. Alapäävitsit ja sananmuunnokset menettelee, jos ne on vain pieni pieni osa henkilön huumorirepertuaaria. Jos ne muodostaa pääosan henkilön huumorin alasta, niin ei kiitos.

- Kiva ulkonäkö - Kyllä! Miehen pitää olla niin komea (ja itsevarma) että tekee mieli aloittaa palvonta saman tien.

- Hyvä keskustelemaan - Kyllä. Mykän kanssa ei aika tahdo kulua.

- Hyvä kroppa - Tämä liittyy kivaan ulkonäköön, mutta siinä missä kasvot on syntymälahjaa, kroppaa voi aina kehittää. Lihaksia pitää olla, mutta salibroilerius on liiallista.

- Kunnian himo ja tavoitteita - kyllä, näitä pitää löytyä.

Vierailija
37/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelevatko miehet noissa vaatimuksissaan? En nimittäin usko monenkaan jaksavan katsella naista, jolla ei vaikka ole yhtään keskustelutaitoja tai päässä ei liiku mitään. Tai vaikka olisi jäätävä tosikko, suuttuisi herkästi ja nipottaisi joka asiasta, olis huono itsetunto ja valehtelisi suut ja silmät täyteen. Kai nyt jotain vaatimuksia luonteen ja muiden ominaisuuksien suhteen on.

Luonne on tärkeä ja yhteensopivuus myös sen osalta ja sen oppii ymmärtämään yhä vain paremmin mitä enemmän ikää tulee. Yksinkertaisesti en itse pysty seurustelemaan vaikeiden naisten kanssa, varsinkaan tosikoiden oli miten hyvännäköinen tahansa, ei sitä vaan jaksa.

Vierailija
38/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla? Naisen?

Sillä ei mitään väliä. Jos naiselle raha on noin tärkeää, eipä se nainen pysty ikinä tuntemaan 100%.

Millä rahalla maksat puolet vuokrasta, sähkölaskusta, vesilaskusta ja ruokakuluista jos naisen joskus saat ja muutatte yhteen?

Vierailija
39/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm...katsotaanpa:

Ajopuuna ajelehtiminen osoittaa tahdonvoiman puutetta. Ihmisen pitää yrittää vaikuttaa elämäänsä.

Toisin sanoen miehen pitää mennä töihin ja tienata tarpeeksi, jotta nainen saa suhteesta riittävän taloudellisen hyödyn.

Vierailija
40/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vika on käyttää korkkareita ja että mulla on itseäni pidempiä miespuolisia kavereita? Niistä ne lyhyet miehet on aina kiukutelleet.

Älä nyt viitsi. Jos haluat pitkän miehen, se on ihan ok. Mutta kyllä sinulla pitää olla edes sen verran selkärankaa, että seisot omien mieltymyksiesi takana etkä ala syyttelemään muita niistä. Ei miehetkään väitä haluavansa isotissisiä naisia, koska pienitissisillä on niin huono itsetunto. Ryhdistäydy, nainen, ja lopeta tuo selittely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan