En käsitä älykelloa käyttäviä ihmisiä
Siis miten ihmisistä on tullu niin avuttomia että pitää olla kyseinen kello?
Kommentit (16)
Mulla on askelmittari. Seuraan ja lasken pakonomaisesti askeleitani.
Tänään 7236 askelta....Huoh.
Mä en kans ymmärrä. Ja hirveä paniikki, jos treeni ei tallennu siihen.
No ei sitä tarvi. Halusin vain tietää unen keston ja laadun, veren happipitoisuuden, sykkeen ja ekg tarvittaessa. Niin ja siitä hieno ettei vierestä huomaa että on joku älykello kun on viisarit ja kaikki. Puhelimesta voin sitten kulman takana käydä toteamassa että jopas jotain...
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää kieltää koulun aikana ja töissä käyvien työaikana.
MENE LÄSKI HMISPASKA TÖIHIN
MItä toi hpa tarkoittaa?
Mistä tuo kertoo?
Tuli hommattua huawein älykello mut oon ihan uusi näiden kanssa.
Ovat ruman näköisiä. Kasarilla oli niitä muovisia casio-digitaaleja jotka oli tosi rumia mutta 2025 älykello on vielä rumempi kun on kuin iso jääkiekko ranteessa. Sopii siis hyvin ylipainoisille kun näyttää sopusuhtaiselle kädessä.
Urheiluun sykemittareita on ollut jo pitkään. Tavisminnat ja maijat eivät tarvitse sykkeiden ja muiden kehon tietojen jatkuvaa tallennusta. Kun menette oikeasti lenkille ja juoksette 10 minuuttia niin tiedätte milloin sykkeenne on liian korkea. Eli ajan mittaaminen riittää kuntoa kohottavaan urheiluun kuten tähän saakka.
Ihan kätevää kun näkee heti kuka soittaa/laittaa viestiä ja tarvitseeko siihen reagoida heti vai myöhemmin. Juostessa myös itsellä sykkeiden seuraaminen auttaa sopeuttamaan vauhdin sopivaksi ja näin jaksan juosta paljon pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on askelmittari. Seuraan ja lasken pakonomaisesti askeleitani.
Tänään 7236 askelta....Huoh.
Voi hyvät hyssykät. Kaikkea turhaa roinaa sitä viitsitäänkin käyttää.
Minulla on sydämen tiheälyöntisyys eli leposyke 120...130 ilman lääkitystä.
Älykellosta näen sykkeen yhdellä vilkaisulla ja sen perusteella tiedän minkä verran ottaa lääkitystä.
Kätevää verrattuna siihen että katsoo jostain kellosta aikaa ja laskee sykettä ranteesta tunnustelemalla...
Hyvä ettei ongelmasi ole tuon suurimpia!