NAISET, eikö tämä ole teidän mielestä yhtään naurettavaa?
Nainen vaatii mieheltä:
- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm
- Hyvä koulutus ja työ
- Huumorintaju
- Kiva ulkonäkö
- Hyvä keskustelemaan
- Hyvä kroppa
- Kunnian himo ja tavoitteita
Jos nainen vaatii esim. näitä, on hän NAINEN JOKA TIETÄÄ MITÄ MIEHESTÄ HALUAA.
Mies vaatii naisesta:
-Hyvännäköinen
-Hyvä kroppa
-Ei paljon seksikumppaneita
MIES ON HUONO ITSETUNTOINEN SOVINISTI SIKA. HYI! NAINEN EI OLE ESINE!!!11!111!!
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksio maksaa helposti 800e/kk. Eikä ole edes hyvältä paikalta tai uus.
Muuta pois sieltä stadistasi niin ei todellakaan maksa. Paikkakunnalla, jossa itse asun, kaksioiden vuokrat ovat siinä 480-600 euroa kuukaudessa. Kolmiotkaan eivät todellakaan maksa 800 euroa. Ja itse asiassa vuokrataso ei ole täällä lähellekkään suomen alhaisin.
asun kyllä lähes 400km päässä stadista. Yksiöstä saa pulittaa yli 400e kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla ostat ruokaa ja vaaatteita itselles, kun vuokran ja veden ja sähkön jälkeen sulle jää maksimissaan 100e?
Ja sehän ei edelleenkään ole mun ongelma, että ahne akka, joka osaa laskea miehen arvon vain rahassa ja materiaalissa.
Jos muijalle on niin tärkeää, että kaikki kulut menee varmasti 50/50, silloin muijakin voi elää tuilla. Varmasti menee kaikki tasan.
Ja taas vaadit naista laskemaan elintasoaan. Sulla on pitkä elämä edessä täysin yksin, jos et ryhdistäydy ja ala tekemään elämälläsi jotain järkevää. Toinen vaihtoehto olisi, että tapat itsesi.
Vierailija kirjoitti:
asun kyllä lähes 400km päässä stadista. Yksiöstä saa pulittaa yli 400e kuukaudessa.
Se nyt edelleenkin riippuu paikkakunnasta. Niitäkin paikkakuntia on missä kaksionkin saa 400 eurolla. Täällä kaksiot maksavat edelleenkin siinä 480-600 euroa, ei todellakaan mitään 800 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen vaihtoehto olisi, että tapat itsesi.
Nyt pitäisi näköjään jo tappaa itsensä siinä tapauksessa, ettei suostu naisen käskystä menemään töihin tienaamaan naiselle rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi näköjään jo tappaa itsensä siinä tapauksessa, ettei suostu naisen käskystä menemään töihin tienaamaan naiselle rahaa.
Ei kun sinun pitäisi mennä tienaamaan itsellesi rahaa. Mutta kun ei mene kaaliin...
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaatii mieheltä:
- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm
- Hyvä koulutus ja työ
- Huumorintaju
- Kiva ulkonäkö
- Hyvä keskustelemaan
- Hyvä kroppa
- Kunnian himo ja tavoitteitaJos nainen vaatii esim. näitä, on hän NAINEN JOKA TIETÄÄ MITÄ MIEHESTÄ HALUAA.
Mies vaatii naisesta:
-Hyvännäköinen
-Hyvä kroppa
-Ei paljon seksikumppaneitaMIES ON HUONO ITSETUNTOINEN SOVINISTI SIKA. HYI! NAINEN EI OLE ESINE!!!11!111!!
Tämä avaus ehkä kärjistystä, mutta totta on että jos mies toivoo naiselta pinnallisia asioita liudan kuten
- hoikka ja seksikäs olemus
- hyvä miehen elatuskyky tai vähintään elintason nosto
- hyvä sängyssä
- kiinnostava juttelukumppani
niin tulee lauma akkoja sanomaan, että mies ei tule koskaan saamaan aitoa rakkautta naiselta.
Sama naiselta on vain sitä, että ei ota huonoa miestä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun sinun pitäisi mennä tienaamaan itsellesi rahaa. Mutta kun ei mene kaaliin...
E tarvitse enempää rahaa. Nykyinen tulotaso riittää ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E tarvitse enempää rahaa. Nykyinen tulotaso riittää ihan hyvin.
Yhä edelleen. OMAA rahaa. Nyt saat yhteiskunnan, eli meidän muiden rahaa.
Tää sossurotta on kyllä surullinen tapaus. Ota kuule pummi itelles joku juoppoakka, lähiräkälästä löytyy. Kukaan fiksu, normaali tai raitis nainen ei sun menoa kattois. t. sivustaseuraaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarttis tuhlata verorahoja suhun.
T. Mies
Vierailija Kukaan fiksu, normaali tai raitis nainen ei sun menoa kattois. t. sivustaseuraaja[/quote kirjoitti:
Niin, siis kukaan ahne nainen ei katsele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija Kukaan fiksu, normaali tai raitis nainen ei sun menoa kattois. t. sivustaseuraaja[/quote kirjoitti:
Niin, siis kukaan ahne nainen ei katsele.
Kukaan tervejärkinen ei katsele. Ei mies eikä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tervejärkiset toki kirjoittaa näitä "tapa ittes" -viestejä. Jotkut ovat näköjään niin persoja rahalle ja materiaalille, että se on ihmishenkeäkin tärkeämpää. Silloin kyse lienee mielenvikaisuudesta ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervejärkiset toki kirjoittaa näitä "tapa ittes" -viestejä. Jotkut ovat näköjään niin persoja rahalle ja materiaalille, että se on ihmishenkeäkin tärkeämpää. Silloin kyse lienee mielenvikaisuudesta ihan oikeasti.
Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta yhden ventovieraan työnpakoilu, mutta pakko kysyä, että et kai sitten ole näitä ystäviä hyväksikäyttäjä lokki? Itse tunsin pari "elämäntapatyötöntä" ja kovasti oltiin kaverin lompakolla. Autoa olisi pitänyt lainata vähän väliä ja kuskata sinne tänne (bensoja ei tietty maksettu), ilmainen kalja ois maistunut, mutta sitä ei itse tarjottu, kuun lopussa alkoi puhelut "hei kuule, voitko vipata jne..). Sit oltiin naama norsun... kun rahahanat pysyikin kiinni. Niin ja sit vittuiltiin, että "hyvähän se rikkaan on yksityistä lääkäriä/hammaslääkäriä käyttää...yhyy..yhyy..mäkin haluan..hei kuule vippaatko..." Ei ollut kovin pitkäaikaisia kaverisuhteita. Loisia jaan syömällä paskaa...
Vierailija kirjoitti:
Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta yhden ventovieraan työnpakoilu, mutta pakko kysyä, että et kai sitten ole näitä ystäviä hyväksikäyttäjä lokki?
En ole ikinä maksattanut ruokiani tai kaljojani kavereilla. Kaupassakin käyn kävellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan näkisi sun tilanteessa syytä jatkaa elämääni. Tervejärkinen mies kun etsii töitä ja tekee töitä elättääkseen itsensä ja todennäköisesti ostaa yhteisen asunnon naisen kanssa. Sun elämä vaikuttaa todella tylsältä ja sisällöttömältä. Makaat yksin kotona paskaisessa kämpässä ja itket vauva.fi:ssä kuinka naiset ovat rahanahneita huoria, kun eivät tahdo elättää sinua. Sä tuut olemaan lopun elämää yksin. Ei kuulosta hyvältä elämältä mitenkään päin ajateltuna.
Miksi muuten arvon sossurotta yläpeukuttaa omia viestejään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta yhden ventovieraan työnpakoilu, mutta pakko kysyä, että et kai sitten ole näitä ystäviä hyväksikäyttäjä lokki?
En ole ikinä maksattanut ruokiani tai kaljojani kavereilla. Kaupassakin käyn kävellen.
Sinä maksatat kaikki ruokasi ja kaljasi kavereillasi, naapureillasi ja meillä muilla niin kauan kun olet sossun elättinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten arvon sossurotta yläpeukuttaa omia viestejään?
Peukutan ne, jotka saavat alapeukun. Samaa tapahtuu úuten toisin päinkin.
Sitä paitsi sun alkuperäinen väittämä eli se, että mä mmuka nostaisin elinkustannuksia, on edelleenkin epätosi. Jos lähtötilanne on se, että nainen elää siinä kaksiossaan yksin, kokonaisuus ei varmasti menisi tappion puolelle, jos mä muuttaisin sinne ja toisin vaikka 300€/kk lisää talouteen.