NAISET, eikö tämä ole teidän mielestä yhtään naurettavaa?
Nainen vaatii mieheltä:
- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm
- Hyvä koulutus ja työ
- Huumorintaju
- Kiva ulkonäkö
- Hyvä keskustelemaan
- Hyvä kroppa
- Kunnian himo ja tavoitteita
Jos nainen vaatii esim. näitä, on hän NAINEN JOKA TIETÄÄ MITÄ MIEHESTÄ HALUAA.
Mies vaatii naisesta:
-Hyvännäköinen
-Hyvä kroppa
-Ei paljon seksikumppaneita
MIES ON HUONO ITSETUNTOINEN SOVINISTI SIKA. HYI! NAINEN EI OLE ESINE!!!11!111!!
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Siitä maksat sitten sen toisen asunnon vuokran puolet, ruoat, veden ja sähkön. Kaljaan ja muihin päihteisiin sulla ei tulisi olemaan varaa, eikä vaatteisiin, vaan nainen joutuisi kustantamaan ne sulle.
Mähän en edelleenkään vaadia, että nainen käy töissä, vaan nainen saa olla työtönkin. Jos nainen sitten vaatii ison ja hienon kämpän samalla kun mulle riittää vähän vaatimattomampikin kämppä, nainen saa sitten myös kustantaa siitä isoman osan. Mikään pakkohan ei ole asua siinä isossa ja hienommassa kämpässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käteen jää vähemmän kun vain itseäsi tukiessasi.
Edelleenkään siitä ei jää käteen vähemmän, vaikka sä niin kuvitteletkin. Käteen jää useita satoja enemmän. Ja jos se ei riitä, sen yksiön voi aina vuokrata pimeästi eteenpäin, jolloin siitä saa vuokran eikä tarvitse makssa sähkö- ja vesilaskuja itse.
Sossu maksaa sen pienen yksiön sähkö- ja vesilaskun. Ei sen toisen asunnon.
Vierailija kirjoitti:
tiskaat käsin jos ei ole tiskikonetta, pyykkäät käsin vaatteet
Mulla pesukone ja tiskikone, joten ei ole mitään tarvetta pestä käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä maksat sitten sen toisen asunnon vuokran puolet, ruoat, veden ja sähkön. Kaljaan ja muihin päihteisiin sulla ei tulisi olemaan varaa, eikä vaatteisiin, vaan nainen joutuisi kustantamaan ne sulle.
Mähän en edelleenkään vaadia, että nainen käy töissä, vaan nainen saa olla työtönkin. Jos nainen sitten vaatii ison ja hienon kämpän samalla kun mulle riittää vähän vaatimattomampikin kämppä, nainen saa sitten myös kustantaa siitä isoman osan. Mikään pakkohan ei ole asua siinä isossa ja hienommassa kämpässä.
Sun mielestä on ok asua kahdestaan about 20neliön yksiössä? Entäs jos tulee lapsia? Silloin tarvitsee ainakin kolmion, jotta lapsella olisi oma huone. Osaatko ajatella ketään muuta kuin itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käteen jää vähemmän kun vain itseäsi tukiessasi.
Edelleenkään siitä ei jää käteen vähemmän, vaikka sä niin kuvitteletkin. Käteen jää useita satoja enemmän. Ja jos se ei riitä, sen yksiön voi aina vuokrata pimeästi eteenpäin, jolloin siitä saa vuokran eikä tarvitse makssa sähkö- ja vesilaskuja itse.
"Käteen jää useita satoja enemmän". Haluutko selittää, miten lisäämällä kuluja jää enemmän käteen? Jos joutuisit nykyisen asuntosi ja elämäsi lisäksi maksamaan asumiskulut myös toisaalle niin miten helvetissä saat siitä aikaan enemmän käteenjäävää rahaa? Taidat pelätä työntekoa surkean matikkapääsi vuoksi, hävettääkö kun et pärjää edes niin yksinkertaisessa matikassa että pääsisit ajoissa julkisilla töihin tai voisit tehdä kaupanalan tai edes siivousaineitaan laimentavan siivoojan työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että kaikkia tiskejä ei saa pestä tiskikoneessa, eikä kaikkia vaatteita pesukoneessa?
Mulla on vaatimuksena vain mua pidempi, huumorintajuinen, hyvä keskustelija ja rakas.
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä on ok asua kahdestaan about 20neliön yksiössä? Entäs jos tulee lapsia? Silloin tarvitsee ainakin kolmion, jotta lapsella olisi oma huone. Osaatko ajatella ketään muuta kuin itseäsi?
Lapsiperheet saa isomman tuet ja sen lisäksi lapsilisät. Kyllä ne riittää kolmioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että kaikkia tiskejä ei saa pestä tiskikoneessa, eikä kaikkia vaatteita pesukoneessa?
Tai hintatasolla "vaatimaton" siellä yhteisessä kämpässä eikä valeyksiössä ole. Maksatko silloin ahnehtimasi materialuxuksen itse menemällä töihin? Vai onko likainen pyykki silloin ahneen, materialistisen ja turhaa puhtautta vaaliman tyhmän huoran syy ja omakustannekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Haluutko selittää, miten lisäämällä kuluja jää enemmän käteen?
Toimeentulotuki 480 euroa, siihen päälle asumistuki ja sitten sähkö ja vesi, jotka ovat tässä tapauksessa niin pieniä, että sossu maksaa ne kokonaan. Sen lisäksi sossu maksaa perusosan päälle sen osan vuokrasta, mitä asumistuki ei kata.
Eli tuosta jää omaan käyttöön se 480 euron perusosa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä asitioita, joita ei saa koneessa tiskata, on kuitenkin luultavasti vähän ja ne tuskin ovat päivittäisessä käytöksessä. Ei ole parin astian tiskaaminen ongelma.
Ja mitä tulee pyykkeihin, joita ei saa pestä koneessa, sellaisiahan olisi vain muijalla ja tuskimpa kovin montaa. Voisin toki nekin pestä, mutta vähän epäilen, ettei kovin moni nainen anna miehensä pestä pyykkejään, joita ei saa pestä koneessa. Luultavasti haluaisi pestä itse ne käsinpestävät pyykkinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluutko selittää, miten lisäämällä kuluja jää enemmän käteen?
Toimeentulotuki 480 euroa, siihen päälle asumistuki ja sitten sähkö ja vesi, jotka ovat tässä tapauksessa niin pieniä, että sossu maksaa ne kokonaan. Sen lisäksi sossu maksaa perusosan päälle sen osan vuokrasta, mitä asumistuki ei kata.
Eli tuosta jää omaan käyttöön se 480 euron perusosa.
Josta maksat sen toisen asunnon vuokrasta puolet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheet saa isomman tuet ja sen lisäksi lapsilisät. Kyllä ne riittää kolmioon.
Ne lapsilisät käytetään lapsen tarpeisiin. Ei vuokraan.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sä valitit, että nainen joutuisi maksamaan parisuhteessa muka enemmän kuin yksin asuessaan. Todistin juuri aukottomasti, ettei joudu, mutta vähemmän yllättäen se ei riitäkään.
Ja se ei riitä sen takia, että nainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä, koska sillä tavalla naisen omat kustannukset pienenevät reilusti ja naiselle jää enemmän rahaa kaikkiin omiin huvituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sä valitit, että nainen joutuisi maksamaan parisuhteessa muka enemmän kuin yksin asuessaan. Todistin juuri aukottomasti, ettei joudu, mutta vähemmän yllättäen se ei riitäkään.
Ja se ei riitä sen takia, että nainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä, koska sillä tavalla naisen omat kustannukset pienenevät reilusti ja naiselle jää enemmän rahaa kaikkiin omiin huvituksiin.
Millä rahalla ostat ruokaa ja vaaatteita itselles, kun vuokran ja veden ja sähkön jälkeen sulle jää maksimissaan 100e?
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla ostat ruokaa ja vaaatteita itselles, kun vuokran ja veden ja sähkön jälkeen sulle jää maksimissaan 100e?
Niin, jossain sun mielikuvitusmaailmassa, jossa on kiveenhakatut hinnat vuokrille, vedelle, sähkölle, ruualle, jne. Ainakin tällä paikkakunnalla tuosta jäisi paljon enemmän kuin satanen käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jossain sun mielikuvitusmaailmassa, jossa on kiveenhakatut hinnat vuokrille, vedelle, sähkölle, ruualle, jne. Ainakin tällä paikkakunnalla tuosta jäisi paljon enemmän kuin satanen käteen.
Kaksio maksaa helposti 800e/kk. Eikä ole edes hyvältä paikalta tai uus.
Vierailija kirjoitti:
Ja sehän ei edelleenkään ole mun ongelma, että ahne akka, joka osaa laskea miehen arvon vain rahassa ja materiaalissa.
Jos muijalle on niin tärkeää, että kaikki kulut menee varmasti 50/50, silloin muijakin voi elää tuilla. Varmasti menee kaikki tasan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksio maksaa helposti 800e/kk. Eikä ole edes hyvältä paikalta tai uus.
Muuta pois sieltä stadistasi niin ei todellakaan maksa. Paikkakunnalla, jossa itse asun, kaksioiden vuokrat ovat siinä 480-600 euroa kuukaudessa. Kolmiotkaan eivät todellakaan maksa 800 euroa. Ja itse asiassa vuokrataso ei ole täällä lähellekkään suomen alhaisin.
:DDDDDDDD
OLET IHAN HIRVEETÄ SEURAA.
Olen viettänyt kanssasi tämän aamun, eli tiedän.