NAISET, eikö tämä ole teidän mielestä yhtään naurettavaa?
Nainen vaatii mieheltä:
- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm
- Hyvä koulutus ja työ
- Huumorintaju
- Kiva ulkonäkö
- Hyvä keskustelemaan
- Hyvä kroppa
- Kunnian himo ja tavoitteita
Jos nainen vaatii esim. näitä, on hän NAINEN JOKA TIETÄÄ MITÄ MIEHESTÄ HALUAA.
Mies vaatii naisesta:
-Hyvännäköinen
-Hyvä kroppa
-Ei paljon seksikumppaneita
MIES ON HUONO ITSETUNTOINEN SOVINISTI SIKA. HYI! NAINEN EI OLE ESINE!!!11!111!!
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tervejärkinen ei katsele. Ei mies eikä nainen.
Tervejärkiset toki kirjoittaa näitä "tapa ittes" -viestejä. Jotkut ovat näköjään niin persoja rahalle ja materiaalille, että se on ihmishenkeäkin tärkeämpää. Silloin kyse lienee mielenvikaisuudesta ihan oikeasti.
En mä ainakaan näkisi sun tilanteessa syytä jatkaa elämääni. Tervejärkinen mies kun etsii töitä ja tekee töitä elättääkseen itsensä ja todennäköisesti ostaa yhteisen asunnon naisen kanssa. Sun elämä vaikuttaa todella tylsältä ja sisällöttömältä. Makaat yksin kotona paskaisessa kämpässä ja itket vauva.fi:ssä kuinka naiset ovat rahanahneita huoria, kun eivät tahdo elättää sinua. Sä tuut olemaan lopun elämää yksin. Ei kuulosta hyvältä elämältä mitenkään päin ajateltuna.
Suosittelisitko itsemurhaa myös naisille jotka elävät tyytyväisenä sillä mitä sossusta ja elareina saa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei mene sinne kaaliin, että sinä ahneuksissasi vaadit yhteiskuntaa elättämään sinut?
En vaadi. Mun puolesta jokainen saa olla työtön jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisitko itsemurhaa myös naisille jotka elävät tyytyväisenä sillä mitä sossusta ja elareina saa?
Tuskimpa suosittelee. Se suositus koskee vain miehiä, jotka eivät vaatimuksesta huolimatta suostu menemään töihin tienaamaan naiselle rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei mene sinne kaaliin, että sinä ahneuksissasi vaadit yhteiskuntaa elättämään sinut?
En vaadi. Mun puolesta jokainen saa olla työtön jos haluaa.
Jos kaikki olis työttömiä ja vaan laiskottelis, makais rannalla ja pelais koneella päivät pitkät, niin miten yhteiskunta niin kuin toimis? Millä ihmiset eläis? Kuka tuottaisi ruoan? Tai hakisi ruoan metsästä?
Itseasiassa loppuisi se koneellakin pelaaminen, kun kukaan ei tuottaisi sähköä.
Voisitko selittää miten hommat toimisi?
Vierailija kirjoitti:
Yhdentekevää. Kyse on vapaasta tahdosta.
Hieno keskustelu, 20 sivua jankutusta jonkun pössyttelijän kanssa tai sitten teitä trollataan ja tosi lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdentekevää. Kyse on vapaasta tahdosta.
Sut pitäis lähettää jonnekin Siperiaan selviytymään. Tosin et varmaan selviäisi kovinkaan kauan, koska olet umpilaiska, tahdoton sekä vaikutat myös suoranaisen tyhmältä.
Oikeesti. Mua ei häiritse se, että nautit elämästäsi sossurottana ja haluat elää laiskaa elämääsi ilman tavoitteita. Oma asiasi. Mutta älyisit olla edes hiljaa. Täälläkin haukkumassa naisia ahneiksi päivittäin ja valittamassa miksei sua huolita seurustelukumppaniksi. :D Olisit vaan hiljaa ja nauttisit siitä, että saat vetää lonkkaa ja että yhteiskunnan palvelut tarjotaan sulle tarjottimella nenän eteen ilman, että sun tarvii laittaa tikkuakaan ristiin. Mutta älä sitten valita siitä, ettei naiset kiinnostu susta. Katsos, kun se kiinnostuminenkin perustuu vapaaseen tahtoon.
Jos et tosiaan ole trolli, niin mietipä näitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mutta älä sitten valita siitä, ettei naiset kiinnostu susta. Katsos, kun se kiinnostuminenkin perustuu vapaaseen tahtoon.
En sinällänsä valita. Ihmettelen vaan mikä tekee naisista niin ylenpalttisen ahneita. Jopa niistä muutamista, jotka alkoivat suhteeseen vaikka tiesivät työttömyydestäni.
Toki omastani mielestäni tästä ahneudesta on ihan aiheellista huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hieno keskustelu, 20 sivua jankutusta jonkun pössyttelijän kanssa tai sitten teitä trollataan ja tosi lujaa.
Valitettavasti tällaisia ihmisiä on, etenkin miehissä. Tiedän, koska jouduin kerran eräälle työkkärin järkkäämälle kurssille muutaman tällaisen tyypin kanssa. Itse olin siellä vapaaehtoisesti, nämä muut pakotettuina. Oli se vaan surullista nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ei riitä rahat pössyttelemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tällaisia ihmisiä on, etenkin miehissä. Tiedän, koska jouduin kerran eräälle työkkärin järkkäämälle kurssille muutaman tällaisen tyypin kanssa. Itse olin siellä vapaaehtoisesti, nämä muut pakotettuina. Oli se vaan surullista nähtävää.
Juu, naiset ei vapaamatkusta vai miehet :D Kiitos nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa suosittelee. Se suositus koskee vain miehiä, jotka eivät vaatimuksesta huolimatta suostu menemään töihin tienaamaan naiselle rahaa.
Kyllä mä suosittelen. Katsos kun sellaisella vetelällä rotalla, joka pystyisi tehdä töitä, mutta ei tee koska ei huvita, ei tee yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä suosittelen. Katsos kun sellaisella vetelällä rotalla, joka pystyisi tehdä töitä, mutta ei tee koska ei huvita, ei tee yhtään mitään.
Mitä sun kaltaisella ahneella ja tunteettomalla akalla, jota kiinnosta ainoastaan raha, muka tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun kaltaisella ahneella ja tunteettomalla akalla, jota kiinnosta ainoastaan raha, muka tekee?
Voi mulla on hyvinkin suuret tunteet poikaystävääni kohtaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan niin suuret, että ne voittaisi sun rahanahneuden.
Ja se, että sä kerrot täällä ihmisille, että niiden pitäisi tehdä itsemurha, kertoo siitä kuinka mielenvikainen sosiopaatti olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan niin suuret, että ne voittaisi sun rahanahneuden.
Ja se, että sä kerrot täällä ihmisille, että niiden pitäisi tehdä itsemurha, kertoo siitä kuinka mielenvikainen sosiopaatti olet.
Loogisesti ajatellen en edelleenkään näe syytä miksi sun pitäisi elää. Täysin sisällötöntä elämää ja loppuelämä yksin. Ei musta elämisen arvoista.
Ja mistäs sä mun tunteista mitään tiedät? :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen tietää ihan sun viesteistä. Ei ole ihan oikeasti terveen ihmisen merkki, että ensin väittää muita ihmisiä mielenvikaiseksi ja sitten kuitenkin neuvoo näitä ihmisiä tappamaan. Pikemmin se viittaa siihen, että olet empatiakyvytön sosiopaatti ja narsisti.
Ja kyllä sun "tunteista" kertoo kaiken se, ettet ahneuksissasi todellakaan kelpuuttaisi miestä, joka ei suostu menemään töihin. Jos rahantulo, siihen loppuu "tunteetkin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen tietää ihan sun viesteistä. Ei ole ihan oikeasti terveen ihmisen merkki, että ensin väittää muita ihmisiä mielenvikaiseksi ja sitten kuitenkin neuvoo näitä ihmisiä tappamaan. Pikemmin se viittaa siihen, että olet empatiakyvytön sosiopaatti ja narsisti.
Ja kyllä sun "tunteista" kertoo kaiken se, ettet ahneuksissasi todellakaan kelpuuttaisi miestä, joka ei suostu menemään töihin. Jos rahantulo, siihen loppuu "tunteetkin".
Ei mun tunteet katoaisi poikaystävääni kohtaan, vaikka se työttömäksi jäisikin. Se tosin on kunnon mies, eikä vetelehtivä sossurotta, eli alkaisi etsimään uutta työpaikkaa. Ja mitä tulee mun empatiakyvyttömyyteen, sosiopatiaan ja narsismiin, niin et voisi olla enempää väärässä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tunteet katoaisi poikaystävääni kohtaan, vaikka se työttömäksi jäisikin. Se tosin on kunnon mies, eikä vetelehtivä sossurotta, eli alkaisi etsimään uutta työpaikkaa.
Eli toisin sanoen ne "tunteet" katoaisi, jos se ilmoittaisi, että alkaa tahallaan työttömäksi. Silloin et enää saisi taloudellista hyötyä suhteesta ikinä ja aivan varmasti ukko menisi vaihtoon.
Ja tunteettomuudesta sekä sosiopatiasta kertoo edelleen se, että neuvot muita ihmisiä tappamaan itsensä. Tervejärkiseltä ihmiseltä ei tuollaisia neuvoja saa.
Sillehän ei voi mitään, jos naiset ovat tähän asti olleet vähemmän tunteella mukana ja pyöritelleet mielissään kaikkia rahallisia hyötyjä, joita suhteessa on mahdollisesti luvassa. Ja sitten alkoivat kiukuttelemaan kun tajusivat, ettei se taloudellinen hyöty tule olemaan odotetulla tasolla.