Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haha, jehovantodistajat pimputti ovikelloa, mies päästi ne eteiseen pelkkä pyyhe vyötäisille, sanoi "Täältä ei ole sitten yksikään nainen an...

Vierailija

Lähtivät hivenen vikkelään :D

Sivut

Kommentit (47)

mielipide.vaan

Kuolisin häpeästä, jos oma mies olisi ihmisiä alentava paska sovinistinen kusipää. Ihmisiä ne jehovatkin ovat.

Olet itsekin ilkeä ja kamala ihminen, vaikka olisitkin trolli. Lapsesi ovat kiusaavia kusipäitä, jotka kuuluisivat saunan taakse.

Vierailija

Mä kerran olin syönyt taikasieniä ja olin aika tukevalla tripillä, ja päätinpä kutsua jehnat sisään. Oli hauska seurata miten niiden naamat vääristelivät ja valuivat, miten niiden äänet kuulosti möngertäviltä ja hidastuneilta, milloin mitäkin. Itse juttelin epäilemättä melkoisen sekavia, kun ajatukset pomppivat täysin erilaisten asioiden välillä valon nopeudella. Mutta saivatpa jehovat suoritettua velvollisuutensa ja annettua jollekin lehtensä :D

Vierailija

Jehovan todistajien (ja minkä tahansa lahkon kanssa) kannattaa pitää mielessä, että kaikki eivät käy ovilla omasta vapaasta tahdostaan. Jotkut osallistuvat toimintaan, etteivät menettäisi perhettään ja ystäviään, ja jäisi täysin yksin. Jotkut ovella kävijät haluisivat varmasti olla muualla, kuin kiertelemässä ovilla ja kuuntelemassa idiootti miehesi muka niin hauskoja letkautuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jehovan todistajien (ja minkä tahansa lahkon kanssa) kannattaa pitää mielessä, että kaikki eivät käy ovilla omasta vapaasta tahdostaan. Jotkut osallistuvat toimintaan, etteivät menettäisi perhettään ja ystäviään, ja jäisi täysin yksin. Jotkut ovella kävijät haluisivat varmasti olla muualla, kuin kiertelemässä ovilla ja kuuntelemassa idiootti miehesi muka niin hauskoja letkautuksia.

Mun mielestä se ei ole mikään kansalaisvelvollisuus avata ovia lahkolaisille tai yleensäkään kuunnella niitä. Joskus niitä kävi täälläkin eikä niitä saatu pois kun ainoastaan kritisoivalla puhella. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Lapsuuteni oli ovilla kiertämistä - ei olisi huvittanut mutta vanhemmat pakotti. Nöyryyttävää, noloa ja häpeällistä kun et itse pysty uskomaan ja joudut suoltamaan paskaa ovilla.

Piti olla kuuliainen vanhemmille ja tottelevainen tai muuten tuli remmistä. Toki tuli siltikin sillä " ketä Jumala rakastaa hän myös kurittaa".

Minulla oli usein jaloissa vitsan tai remmin tuomia jälkiä joissa kohoumat ja keskellä verinaarmut. Näistä vaiettiin silloin ja vaietaan edelleen.

Jos ovellenne tulee Jehovan todistajien lapsia olkaa heille aina ystävällisiä - heillä ei ole uskonnonvapautta.

Kaikki eivät uskalla sellaisen aivopesun jälkeen irtautua todistajuudesta jonka sairaalloisiin määräyksiin on koulutettu vauvasta alkaen. Voi tulla kartetuksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Lapsuuteni oli ovilla kiertämistä - ei olisi huvittanut mutta vanhemmat pakotti. Nöyryyttävää, noloa ja häpeällistä kun et itse pysty uskomaan ja joudut suoltamaan paskaa ovilla.

Piti olla kuuliainen vanhemmille ja tottelevainen tai muuten tuli remmistä. Toki tuli siltikin sillä " ketä Jumala rakastaa hän myös kurittaa".

Minulla oli usein jaloissa vitsan tai remmin tuomia jälkiä joissa kohoumat ja keskellä verinaarmut. Näistä vaiettiin silloin ja vaietaan edelleen.

Jos ovellenne tulee Jehovan todistajien lapsia olkaa heille aina ystävällisiä - heillä ei ole uskonnonvapautta.

Kaikki eivät uskalla sellaisen aivopesun jälkeen irtautua todistajuudesta jonka sairaalloisiin määräyksiin on koulutettu vauvasta alkaen. Voi tulla kartetuksi.

Hyvä pointti! On toi todellakin sairasta menoa. Kas kun sitä sallitaan yhä 

Vierailija

Mummolaan erehtyi kerran kaksi jehovaa, suoraan erittäin uskovaisen adventistin syliin eikä mummo jäänyt keskusteluissa kakkoseksi.  Eivät tulleet toiste.

Vierailija

Jos minä menisin johonkin ja siellä tyyppi eteiseen päästettyään suun avaisi moista paskaa suoltaen, soittaisin suoraa päätä hälytysnumeroon ja sanoisin, että minua uhataan raiskauksella..

Vierailija

Hauskaa olisi ollut jos ovellaolijat olisivat todenneet, että sopiihan se, missä on makkari, haluaako rouva katsella vai liittyä mukaan.

Vierailija

Todella junttia käytöstä. Häpeäisin silmät päästäni, jos olisi minun mieheni.

Jehoville(kin) voi ihan ystävällisesti sanoa kiitos ei. Tai olla avaamatta ovea.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat