Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haha, jehovantodistajat pimputti ovikelloa, mies päästi ne eteiseen pelkkä pyyhe vyötäisille, sanoi "Täältä ei ole sitten yksikään nainen antamatta lähtenyt"

Vierailija
10.11.2015 |

Lähtivät hivenen vikkelään :D

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silittämässä ja ovikello soi. No, siellä oli pari jehovantodistajaa, mulla soi taustalla "leppoisasti" Metallica. Pyysin sisään, keskustelimme, ja tuli varmaan jotenkin selville, vaikka Raamatusta paljon tiedänkin. (Oli aikoinaan hyvät uskonnonopettajat) Etten ole vastaanottavainen heidän sanomalleen. Kohteliaita ihmisiä, ja meillä mielenkiintoinen keskusteluhetki. Ei heitä ole ruuhkaksi asti ollut sen jälkeen. Kirkkoon en kuulu, mutta on mukava keskustella asioista. Minulla ei ole uskontoa.

Vierailija
42/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitisi käynyt teillä koskaan kylässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummolaan erehtyi kerran kaksi jehovaa, suoraan erittäin uskovaisen adventistin syliin eikä mummo jäänyt keskusteluissa kakkoseksi.  Eivät tulleet toiste.

Isoisäni, myöskin adventisti, tehnyt saman tempun :) Minä vain totesin että ette olekaan virpojia, ja vedin oven kiinni.

Vierailija
44/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtivät hivenen vikkelään :D

Jos ovelle tulee kauhean tungettelevia uskonlahkon edustajia,voi jokin tuollainen tyhmä läppä olla tehokas tapa karkoittaa ne.Muutaman kerran ovellani on käynyt yli-innokkaita mormoneja,jotka melkein väkisin yrittivät tupata sisälle julistamaan ilosanomaansa ja raahata minut kirkkoonsa,se oli ahdistavaa.Useimmiten kuitenkin on käynyt ihan asiallisia "käännyttäjiä",antavat lehtisensä,vaihtavat pari sanaa ja siinä se.Jos en ole sellaisella tuulella,että jaksan uskontuputusta,en avaa ovea.

Vierailija
45/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on harvinaisen idiootti mies.

Vierailija
46/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on täysverinen idiootti vertaansa vailla. "Vitsi" kieltämättä kuulostaa raiskausuhkaukselta, joka on verhoiltu "vain" sovinistiseksi äijävitsailuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtivät hivenen vikkelään :D

Ei pidä paikkaansa. Ne eivät mene kenenkään kotiin varsinkaan jos vavastassa mies pelkkä pyyhe ympärillä. Sun miehesi varmasti kertoi noin, mutta minä ainakin suuttuisin omalle miehelle jos hän puhuisi vieraille naisille panemisesta vaikka vain huumori mielessä. Nolasi itsensä ja sinut myös.