Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haha, jehovantodistajat pimputti ovikelloa, mies päästi ne eteiseen pelkkä pyyhe vyötäisille, sanoi "Täältä ei ole sitten yksikään nainen antamatta lähtenyt"

Vierailija
10.11.2015 |

Lähtivät hivenen vikkelään :D

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. Minkä ikäinen on henkilö, jota nimität sanalla "mies", minkä ikäinen olet itse, kun saat huvisi vahingonilosta? Jehovat olivat ilmeisesti naisia ja "mies" oli mielestäsi fiksu ja nokkela kun viittasi heihin seksistisesti? Henkevää!

Mutta, kuten aina, huvinsa kullakin. 

Mun mielestä Jehovien, mormonien ja muiden käännyttäjien ovilla kiertäminen on kotirauhan häirintää. Monet kokevat samoin virpojien, halloween -lasten, Yhteisvastuukeräyksen yms. kohdalla, minä en. Uskovaisille käännyttäjille sanon vain, että kiitos ei ja hyvää matkaa. Miksi minun pitäisi heitä nöyryyttää tai kiusata? 

Vierailija
22/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jehovan todistajien (ja minkä tahansa lahkon kanssa) kannattaa pitää mielessä, että kaikki eivät käy ovilla omasta vapaasta tahdostaan. Jotkut osallistuvat toimintaan, etteivät menettäisi perhettään ja ystäviään, ja jäisi täysin yksin. Jotkut ovella kävijät haluisivat varmasti olla muualla, kuin kiertelemässä ovilla ja kuuntelemassa idiootti miehesi muka niin hauskoja letkautuksia.

 

Juurikin näin. Lapsuuteni oli ovilla kiertämistä - ei olisi huvittanut mutta vanhemmat pakotti. Nöyryyttävää, noloa ja häpeällistä kun et itse pysty uskomaan ja joudut suoltamaan paskaa ovilla.

 

Piti olla kuuliainen vanhemmille ja tottelevainen tai muuten tuli remmistä. Toki tuli siltikin sillä " ketä Jumala rakastaa hän myös kurittaa".

 

Minulla oli usein jaloissa vitsan tai remmin tuomia jälkiä joissa kohoumat ja keskellä verinaarmut. Näistä vaiettiin silloin ja vaietaan edelleen.

 

Jos ovellenne tulee Jehovan todistajien lapsia olkaa heille aina ystävällisiä - heillä ei ole uskonnonvapautta.

 

Kaikki eivät uskalla sellaisen aivopesun jälkeen irtautua todistajuudesta jonka sairaalloisiin määräyksiin on koulutettu vauvasta alkaen. Voi tulla kartetuksi.

 

 

 

Hyvä pointti! On toi todellakin sairasta menoa. Kas kun sitä sallitaan yhä 

 

Ei sitä sallita. Remmillä lyöminen on laitonta. Pitää vaan tehdä se RIKOSILMOITUS!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin häpeästä, jos oma mies olisi ihmisiä alentava paska sovinistinen kusipää. Ihmisiä ne jehovatkin ovat.

Olet itsekin ilkeä ja kamala ihminen, vaikka olisitkin trolli. Lapsesi ovat kiusaavia kusipäitä, jotka kuuluisivat saunan taakse.

 

Jos ihminen on niin sairas ja paha että se menee ovelta ovelle kiusaamaan ihmisiä niin ansaitseekin vittuilut. 

 

Täh?! En minä ole jehova, lapsena tunsin yhden kaverin, joka oli jehova. Mutta luitko ollenkaan noita vastauksia jehovaperheiden lapsilta? Aika säälittävää ja ilkeää touhua sanoa tuolla tavalla ihmisistä.

Vierailija
24/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista. Minkä ikäinen on henkilö, jota nimität sanalla "mies", minkä ikäinen olet itse, kun saat huvisi vahingonilosta? Jehovat olivat ilmeisesti naisia ja "mies" oli mielestäsi fiksu ja nokkela kun viittasi heihin seksistisesti? Henkevää!

Mutta, kuten aina, huvinsa kullakin. 

Mun mielestä Jehovien, mormonien ja muiden käännyttäjien ovilla kiertäminen on kotirauhan häirintää. Monet kokevat samoin virpojien, halloween -lasten, Yhteisvastuukeräyksen yms. kohdalla, minä en. Uskovaisille käännyttäjille sanon vain, että kiitos ei ja hyvää matkaa. Miksi minun pitäisi heitä nöyryyttää tai kiusata? 

 

Tuo ovelta ovelle meneminen ja ihmisten kiusaaminen pitäisi kriminalisoida. 

 

Samoin kaikenlainen kerjääminen pitäisi kieltää.

 

Vierailija
25/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin häpeästä, jos oma mies olisi ihmisiä alentava paska sovinistinen kusipää. Ihmisiä ne jehovatkin ovat.

Olet itsekin ilkeä ja kamala ihminen, vaikka olisitkin trolli. Lapsesi ovat kiusaavia kusipäitä, jotka kuuluisivat saunan taakse.

 

Jos ihminen on niin sairas ja paha että se menee ovelta ovelle kiusaamaan ihmisiä niin ansaitseekin vittuilut. 

 

Täh?! En minä ole jehova, lapsena tunsin yhden kaverin, joka oli jehova. Mutta luitko ollenkaan noita vastauksia jehovaperheiden lapsilta? Aika säälittävää ja ilkeää touhua sanoa tuolla tavalla ihmisistä.

 

Hyväksynkö Jehovien toiminnan? En todellakaan.

 

Mutta niin kauan kuin nämä lapset eivät tee rikosilmoituksia edes aikuisina, heidän on aivan turha valittaa mistään.

 

Remmillä lyöminen on rikos mutta jos uhri ei tee siitä rikosilmoitusta koskaan niin asiasta on turha valittaa. 

 

Mitä tulee henkiseen painostamiseen niin se on Suomen lain mukaan laillista. Lähes kaikki vanhemmat painostavat lapsiaan omiin sairaisiin ajatusmalleihinsa.

 

Jos tästä halutaan eroon niin esimerkiksi lapselle uskonnon tuputtaminen ja lapsen liittäminen mihinkään uskonnolliseen järjestöön pitäisi kieltää yksiselitteisesti lailla.

 

 

Vierailija
26/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko ihminen, jolla on huono itsetunto, käyttäytyy huonosti puhelinmyyjiä ja jehovia kohtaan, koska heille rumasti puhuminen on ikään kuin sallittua kulttuuurissa eikä siitä tule sanktioita.

Hyvällä itsetunnolla varustettu on kohtelias juuri niille, joita muut eivät kohtele hyvin.

 

Miksi pitäisi olla kohtelias ihmisille jotka työkseen tekevät pahaa muille ihmisille? 

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko ihminen, jolla on huono itsetunto, käyttäytyy huonosti puhelinmyyjiä ja jehovia kohtaan, koska heille rumasti puhuminen on ikään kuin sallittua kulttuuurissa eikä siitä tule sanktioita.

Hyvällä itsetunnolla varustettu on kohtelias juuri niille, joita muut eivät kohtele hyvin.

 

Puhelinmyyjiä ei pidä sietää. Puhelinmyynti on aina huijaus eikä sitä pitäisi lainkaan sallia. Puhelinmyyjät ovat usein hyökkääviä joten nix nax puhelu poikki vaan kun sellainen soittaa. 

Vierailija
28/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista. Minkä ikäinen on henkilö, jota nimität sanalla "mies", minkä ikäinen olet itse, kun saat huvisi vahingonilosta? Jehovat olivat ilmeisesti naisia ja "mies" oli mielestäsi fiksu ja nokkela kun viittasi heihin seksistisesti? Henkevää!

Mutta, kuten aina, huvinsa kullakin. 

Mun mielestä Jehovien, mormonien ja muiden käännyttäjien ovilla kiertäminen on kotirauhan häirintää. Monet kokevat samoin virpojien, halloween -lasten, Yhteisvastuukeräyksen yms. kohdalla, minä en. Uskovaisille käännyttäjille sanon vain, että kiitos ei ja hyvää matkaa. Miksi minun pitäisi heitä nöyryyttää tai kiusata? 

 

Tuo ovelta ovelle meneminen ja ihmisten kiusaaminen pitäisi kriminalisoida. 

 

Samoin kaikenlainen kerjääminen pitäisi kieltää.

 

 

Ehdottomasti! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittajan (ja "miehensä") ikä oli ?

Vierailija
30/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistyykö miehesi useinkin seksuaaliseen häirintään? Se on rikos.

Taitaa muutenkin mies uuttaa kuppamunaansa sinun lisäksi muuallakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehoville saa ja pitääkin käyttäytyä törkeästi. Ei ne muuten usko.

Kun ihan nätisti sanot, että "Ei kiitos, en ole kiinnostunut enkä usko että teidän kannattaa enää toista kertaa tulla", niin eikö mitä - siellähän ne samat muorit soittelee ovikelloa parin kuukauden kuluttua.

Vasta kun niille oikein rumasti on ilmoittanut ettei kiinnosta, niin tekevät vihkoonsa merkinnän ja jättävät seuraavilla kerroilla ovikellon rauhaan.

Ellei se nätisti sanomalla ja yhdellä kerralla mene perille (niinkuin ei yleensä mene), niin sitten tuo on ihan sallittua ja hyväksyttävää, olisi ollut jopa hauskaa olla näkemässä tuon miehen esitys.

Vierailija
32/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin häpeästä, jos oma mies olisi ihmisiä alentava paska sovinistinen kusipää. Ihmisiä ne jehovatkin ovat.

Olet itsekin ilkeä ja kamala ihminen, vaikka olisitkin trolli. Lapsesi ovat kiusaavia kusipäitä, jotka kuuluisivat saunan taakse.

 

Jos ihminen on niin sairas ja paha että se menee ovelta ovelle kiusaamaan ihmisiä niin ansaitseekin vittuilut. 

Minua on kiusattu koko ala/ylä-asteet, jatkokoulutus ja vielä työelämässäkin.

Ikinä en silti sanoisi, että lapsi pitäisi.. En pysty edes kirjoittamaan..

Vika on aina vanhemmassa, AINA! Ei koskaan lapsessa ja joskus niistä aikuisiakin kasvaa..

Menkää jokainen peilin eteen ja miettikää, että minkälaisen esimerkin te annatte. Niin, juuri te. Nekin joiden lapset ei kiusaa.

Ihan tervettä ei ole tuollainenkaan kommentti kuin tuossa ylempänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä menisin johonkin ja siellä tyyppi eteiseen päästettyään suun avaisi moista paskaa suoltaen, soittaisin suoraa päätä hälytysnumeroon ja sanoisin, että minua uhataan raiskauksella..

 

Saat vain syytteen poliisin harhaan johtamisesta ja tekaistusta rikoksesta.

 

Todennäköisesti myös syytteen rauhanhäirinnästä

Vierailija
34/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ravasi oven takana jehovia ja aina lasten päiväuniaikaan. Ei auttanut sanomiset hyvällä, eikä pahalla. Mukana raahattatiin pientä poikaa, varmasti lapselle tosi avartavaa olla äidin mukana soittelemassa ihmisten ovikelloja.Lopulta uhkasin poliisilla, jolloin ilmestyi joku merkki oven pieleen. Eipä ole enää näkynyt. Mun mielestä oma valinta, jos saa tylytystä osakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin häpeästä, jos oma mies olisi ihmisiä alentava paska sovinistinen kusipää. Ihmisiä ne jehovatkin ovat.

Olet itsekin ilkeä ja kamala ihminen, vaikka olisitkin trolli. Lapsesi ovat kiusaavia kusipäitä, jotka kuuluisivat saunan taakse.

 

Jos ihminen on niin sairas ja paha että se menee ovelta ovelle kiusaamaan ihmisiä niin ansaitseekin vittuilut. 

Minua on kiusattu koko ala/ylä-asteet, jatkokoulutus ja vielä työelämässäkin.

Ikinä en silti sanoisi, että lapsi pitäisi.. En pysty edes kirjoittamaan..

Vika on aina vanhemmassa, AINA! Ei koskaan lapsessa ja joskus niistä aikuisiakin kasvaa..

Menkää jokainen peilin eteen ja miettikää, että minkälaisen esimerkin te annatte. Niin, juuri te. Nekin joiden lapset ei kiusaa.

Ihan tervettä ei ole tuollainenkaan kommentti kuin tuossa ylempänä.

 

On totta että syy on aina vanhemmissa. Mutta kyllä sen lapsen pitäisi ainakin vanhempana tehdä rikosilmoitus vanhemmistaan. 

 

Vierailija
36/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllistyykö miehesi useinkin seksuaaliseen häirintään? Se on rikos.

Taitaa muutenkin mies uuttaa kuppamunaansa sinun lisäksi muuallakin...

 

Ei se ole seksuaallista häirintää että omassa kodissaan on puolialasti ja puhuu seksistä. 

 

Varsinkaan kun toinen on tullut kutsumatta

Vierailija
37/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa rohkea veto!

Kukaan muu ei uskaltaisikaan sanoa pahasti tai nolostuttaa jehovantodistajia (vanhoja naisia, nuorempia naisia).

 

Vierailija
38/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä menisin johonkin ja siellä tyyppi eteiseen päästettyään suun avaisi moista paskaa suoltaen, soittaisin suoraa päätä hälytysnumeroon ja sanoisin, että minua uhataan raiskauksella..

 

Jos päädyt jonkun vieraan eteiseen, vaikka hänen käytös on karkeaa, hän on kotonaan. Ei toteamus, ettei yksikään nainen ole lähtenyt antamatta ole uhkaus tai edes aikomus yrittääkään mitään asian suhteen.

Vierailija
39/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jehovantodistajat aina vaan tyrkänneet lappusensa käteen ja häipyneet. Olen oikein odottanut, että pääsisin väittelemään heidän kanssaan, mutta ei ole ikinä ollut mahdollisuutta. Ilmeisesti heillä on todella vaihtelevat toimintatavat. Tai sitten minä vaan näytän niin turmiolliselta tapaukselta, että minuun ei kannata tuhlata aikaa.

Vierailija
40/47 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut tehdä niin että jos joskus tulevat tänne niin vois kutsua sisään, kysyisin ei kai musiikki häritse ja laittaisin sitten jotain saatanallista black metallia :D eiköhän sillä selviäisi.