Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä OIKEASTI haluat joululahjaksi? Kirjoita tähän!

Vierailija
09.11.2015 |

Myös sukupuolesi ja ikäsi.

Kommentit (179)

Vierailija
101/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin torkkupeitto ja mieheltä joko uusi yöasu tai hajuvesi :)

N20

Vierailija
102/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös toive pyykkitelineestä, haaveilen sellaisesta sinin kolmikerroksisesta. 

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAIRAASTI BDSM (SIDONTALEIKKEJÄ) JA ANAALIPANOA SILLAI ETTÄ MIES KATSOO JA MUUT PANEE MUA JOKA REIKÄÄN NIIN ETTÄ OLEN AIVAN SPERMAINEN, LOPUKSI MUUT MENEE POIS JA MIEHENI RAKASTELEE MINUA HELLÄSTI JA SUUTELEE, SITTEN NUKAHDAMME YHDESSÄ TOISTEMME KAINALOIHIN.

Mikäs lahja tuommoinen on? Minä saan saman käsittelyn kerran-pari viikossa, anaalinlevittimet yms kinky kuuluu ihan jokapäiväiseen seksiimme.

Vierailija
104/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että sukulaiset ja muut vihdoin tajuaisivat että me emme ihan oikeasti vietä joulua laisinkaan. Emme vaikka meillä on lapsikin. Meille ei tarvitse lähettää lahjoja tai jouluruokia postissa. Eikä meitä tarvitse pyytää skypessä juttelemaan jouluaattona ja taivastella kuinka juuri söimme pasta bolognesea.

Vierailija
105/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden haalarin navettaan tai sitten olisi kiva saada mieheltäni joskus jotain seksikkäitä alusvaatteita :D ! Myös plussa vihdoin raskaustestiin olisi aika odotettu juttu lapsettomuushoitojen keskellä..

Vierailija
106/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAIRAASTI BDSM (SIDONTALEIKKEJÄ) JA ANAALIPANOA SILLAI ETTÄ MIES KATSOO JA MUUT PANEE MUA JOKA REIKÄÄN NIIN ETTÄ OLEN AIVAN SPERMAINEN, LOPUKSI MUUT MENEE POIS JA MIEHENI RAKASTELEE MINUA HELLÄSTI JA SUUTELEE, SITTEN NUKAHDAMME YHDESSÄ TOISTEMME KAINALOIHIN.

Mikäs lahja tuommoinen on? Minä saan saman käsittelyn kerran-pari viikossa, anaalinlevittimet yms kinky kuuluu ihan jokapäiväiseen seksiimme.

Olipa typerä kysymys. Kyllä minullakin on aina kaapeissa suklaata, mutta ymmärrän silti miksi muut toivovat sitä lahjaksi.

107/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras joululahja olisi, että uusi munuaiseni jaksaisi kehossani mahdollisimman pitkään ilman komplikaatioita. Ja että mieheni jaksaisi töissänsä. Että meillä olisi mahdollisimman tasapainoita elämää.

Materiaaleista toivoisin saavani suklaata, uuden pyjaman, hyvän tuoksuisen vartalovoiteen ja shampoon, kynttilöitä ja joko jonkun jännän dekkarin tai hyväntuulisen romanttisen kirjan.

Vierailija
108/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku ihmetteli, miten aikuiset ihmiset toivoo mitään itselleen, mikseivät mene ja osta. No, minä toivoisin uutta, kunnollista paistinpannua. En tule sitä saamaan, joten joulun jälkeen ehkä ostan sen itselleni.

Toivoisin myös sormusta ja kosintaa. Olen kerran ostanut itselleni sormuksen, sen takia että saatoin esittää rouvaa työkuvioissa (jotenkin toi uskottavuutta) ja sen takia, että ajattelin juurikin "jos haluan sormuksen, voin sen ostaa itselleni". No, en tule ostamaan sormusta, koska oikeasti haluan sen kosinnan.

Rahaa en toivo lahjaksi, vaikka rahan saaminen helpottaisi aika hirveän paljon elämää. Mutta raha ei vaan mielestäni ole sopiva joululahja.

Toivoisin uusia peittoja ja tyynyjä. Ehkä ostan itse ensi syksynä aikaisintaan.

Toivoisin hyvää kirjaa ja jotain matkaa; kaupunkiviikonloppua tai kylpylää... Ei lahjakorttia, vaan joku olisi nähnyt vaivan reissun varaamiseen.

Vierailija
109/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Joulupukki!

Olen ollut oikein tuhma. Toivon lahjaksi

- hampaiden laservalkaisua

- lahjakorttia kampaamoon

- vapaata viikonloppua kotona

- lahjakorttia hotelliin

Yritän parantaa käytöstäni.

Terveisin N40something

Vierailija
110/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis saisi toivoa IHAN MITÄ TAHANSA, niin haluaisin saada apurahan jatko-opintojen rahoittamiseksi ja yhden ihanan miehen rakastumaan muhun, ikuisiksi ajoiksi :)

N28

Vierailija
111/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastavan kumppanin, perheen ja työpaikan.

Vierailija
112/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata

Jonkin kivan kirjan, ihan hömppäkin käy

Yöpaidan

Paistinpannun

Villasukat

Leffaliput

Vierailija
113/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin nukkua aamulla vähän pidenpään. Ei taida kissa antaa nukkua, tulee neljän - viiden välillä tökkimään kuonollaan naamaani.

Vierailija
114/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä olisi ihana.

Tykkäisin pyöräillä töihin, mutta se aloittaminen on niin vaikeaa. Seli-seli kunto ja takapuoli tulee alkuun kipeäksi. Ja matkaakin on sen verran, että tällä kunnolla ja kipeällä polvella aikaa menisi ihan liikaa.

Joten haaveilen sähköpyörästä. Ehkä joku päivä olisi varaa ostaa itsekin.

Vierailija
115/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosen. Sukset. Maantiepyörän. Tekomunan, jos ei onnistu, oikeakin käy kunhan häipyy kun hommat on hoidettu. 2ml nasolabiaalijuonteisiin.

Vierailija
116/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että exäni suksisi hiiteen kämpästäni. Erottiin ystävinä, joten en heti hennonut ihan taivasalle ajaa, mutta nyt alkaa riitttää. N26

Vierailija
117/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonku söpön nuoren toyboyn. 

T: puuma 30v.

Laitanko rusetin ympärilleni?

Toyboy 24

Vierailija
118/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mulle lahjan haluais ostaa, toivoisin kodin kuvalehden tilauksen ensi vuodeksi, hyvän paistinpannun tai 20€ lahjakortin suomalaiseen kirjakauppaan, että pystyisin ostaan haluamani värikynät. Näistä mitään en luultavasti tule saamaan, vaan taas jotain krääsää millä en tee mitään, kun kukaan ei kysy eikä välitä toiveistani. Poikakaveri ois myös jees. 😏

N25

Vierailija
119/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta lahjakorttii hierojalle, kotisiivouksen ja lupauksia lastenhoidosta sekä jonkun olohaalarin ja hyvät lämpimät tossut.muutamat dvd:t sekä imurin.

Vierailija
120/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta lahjakorttii hierojalle, kotisiivouksen ja lupauksia lastenhoidosta sekä jonkun olohaalarin ja hyvät lämpimät tossut.muutamat dvd:t sekä imurin.

Unohtui N35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän