Mitä OIKEASTI haluat joululahjaksi? Kirjoita tähän!
Kommentit (179)
Haluan joululahjaksi mun rakkaan .
Tim <3 muuta en jouluna tarvii. Sulla vaan liuta tenavia ja vaimo ja exvaimo ja ties mitä. Oon niin surullinen miten mä sut omakseni saan :)
Uusi kylpytakki
Iso suklaakonvehtirasia
Joku hyvä kirja
Hajuvesi
Lahjakortti johonkin kauneushoitoon
Uudet (laadukkaat!!) kuulokkeet
Mutta kaikista eniten haluaisin että exäni rakastaisi minua yhä.
Jos saa toivoa epärealistisiakin, niin uuden asunnon. Joku ihan kiva yksiökin riittäisi ja kämppikseni voisi jäädä tähän nykyiseemme.
Realistisista varmaan sitten ehkä rahaa, leffalippuja, lahjakortti kirjakauppaan. Joulun jälkeen on paljon tekemistä ja menoa, enkä pistäisi pahakseni jos saisin vaikka 20 euroakin ylimääräistä. Leffakäynnit ja kirjat ovat kalliita, joten siksi näitä.
M26
Lahjakortin joka oikeuttaa yhteen peppupanoon vaimoni anukseen.
Mies 43 v.
ANAALISEKXIÄ ÄMMÄLTÄNI SPERMAA SUUHUN RAISKAUSTA PERSEESEENI JA KAIKKEA HIMOKASTA
-mieheltäni yhden täysin alkoholittoman viikonlopun
-kerran elämässäni jonkun muun siivoaman kodin
-hotelliviikonlopun miehen kanssa kahdestaan
-kilo vihreitä kuulia (ostan yleensä itse jouluksi)
nainen 44v.
Haluan joululahjaksi parisuhteen, mutta taitaa tulla pukillakin tässä raja vastaan.
t.n27
Blogitekstistäni löytyy joululahjavinkkejä:
Vuoden jäsenyyden jollekin ihanalle kuntosalille jossa myös mielenkiintoisia jumppia ja lupauksen jotta pääsen vähintään 3krt viikossa sinne mieheni hoitaessa lasta ilman kiukuttelua (miehen) ja ettei hän soita vähän väliä kesken treenin.
Suklaata ja lakritsia, tshekkiläisiä ilotyttöjä.
Avioeron ensin ja sitten lottovoiton joka mahdollistaisi oloneuvoksena elämisen.
Villasukat tai villapaidan. Tai jotain villavaatetta. Tai silkkisiä vaatteita. Ihania.
En halua oikeastaan mitään. Kaikkea on jo.
N29
Uuden kodin
Tuskin onnistuu
Kameran, myös tuskin on istuu
Kynttilänjalan, siinä ja siinä
Suihkugeelin, tämä onnistuu jos vihjaan
Huivin, arabian astioita ja villeroy&bochin aterimia lisää, talvisaappaat
Nainen 26v
Kameraan salama, pussilakanasettejä, tuoksukynttilöitä, suklaata, wokkipannu, uusi kylpytakki
N20