Mitä OIKEASTI haluat joululahjaksi? Kirjoita tähän!
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmikorvakorut, hyvää punkkua, jonkun kirjan, kauniit alusvaatteet, suklaarasian (hyvää suklaata), kylpylä- tai hierontalahjakortin, söpön yöpaidan, tuoksun tai muuta kosmetiikkaa. En siis oleta saavani kaikkia, mutta jos minulla olisi mies niin toivoisin noista vaihtoehdoista saavani häneltä kaksi.
Ja ne taustatiedot: N42
Oikeestiko aikuiset ihmiset toivoo joululahjoja?? Mikset osta niitä itse?
Kaikista parhain joululahja olisi miehen kosinta.
N22
Että olisi joku, jonka kanssa viettää joulua. N26
Niitä kahta asiaa, joita mulla ei ole: Rahaa ja ruokaa. Jos nyt oikein ylellisyyksiin mentäis, niin kampaajalla käyminen olis kyllä mukavaa näin melkein kahden vuoden tauon jälkeen...
Nainen, 23v
Hyvän ajankohtaisen kirjan joulupyhiksi.
Kissan. Pieni pentu olisi ihana <3. Meillä on jo kaksi, mutta yhtä tiettyä väriä ja rotua on kamalan vaikea löytää, olemme etsineet sellaista jo reilun vuoden tosissamme ja silleen "saako niitä mistään" -asenteella kauemmankin aikaa.
Personal trainerin puoleksi vuodeksi. N23
En todellakaan oleta tälläisiä saavani, mutta unelmoidahan aina saa ;) Unelmalahjani just nyt jouluksi olis:
- lahjakortti mani ja pedikyyriin ja hierontaan
- kausikortti tanssitunneille
- joku ihana "luksus"tuote kosmetiikasta, vaikka joku ylellinen päivävoide tai hajuvesi
- uusi kamera ja objektiivi
- hyvää punkkua ja jotain ihanaa erikoissuklaata
Mitään näistä tuskin saan, ja se on ihan ok, mikäli saan vain viettää ihanan ja rauhallisen joulun rakkaimpien ihmisteni seurassa ja että jos tänä jouluna kaikki olisivat hyvässä kunnossa eikä tarvitsisi pelätä kenenkään vointien puolesta.
Että tapailemani mies veisi jouluksi Wieniin tai Pariisiin <3
Pöytäkoneen pelikäyttöön, mutta pyysin vanhemmiltani lahjakortin intersportiin.
N24
Lunta, hyvän kirjan,että terveyteni säilyisi edes tämänlaisena sekä hyvää joulutunnelmaa.Toivoisin myös ,että äitini pääsisi myös meille joulunviettoon.N.46
En mitään. Lapsellista toivoa aikuisena joululahjoja, kun kaiken minkä tarvitsee voi ostaa itse ja toisaalta jos ei voi niin onko reilua, että muut ostaisivat sen sinulle?
N43
Suuseksiä mieheltäni. Tai jos edes tavallista seksiä, vaikka kerran viikossa. Olisin niin onnellinen.
(Kelpaisi myös lottovoitto toki.)
Jonku söpön nuoren toyboyn.
T: puuma 30v.
Toivoisin saavani jostakin rahaa sen verran, että voisin iloisesti yllättää teini-ikäiset lapseni joillakin todella kivoilla joululahjoilla.
Arabian KoKo-lautasia, Artik-aterimia, elektroniikkaliikkeen lahjakortin (iPodia varten), ihonhoitotuotteita, villasukkia, paistinpannu, hyvää teetä.
N30
Lahjakortti hierontaan tai kasvohoitoon. Haluaisin myös longchampin mustan laukun hajonneen tilalle sekä kasaripaistinpannun.
N24
Oikeasti haluan esim. kuivakakun ystävältä ja perheeltä vaikka lasten/miehen leipomuksen. En todellakaan halua mitään tavaraa, roinaa tai epäsopivaa vaatetta. Mihin ne tungen? Jos haluan jotain, ostan sen itse!!