Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä OIKEASTI haluat joululahjaksi? Kirjoita tähän!

Vierailija
09.11.2015 |

Myös sukupuolesi ja ikäsi.

Kommentit (179)

Vierailija
121/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta lahjakorttii hierojalle, kotisiivouksen ja lupauksia lastenhoidosta sekä jonkun olohaalarin ja hyvät lämpimät tossut.muutamat dvd:t sekä imurin.

Unohtui N35

Lisään vielä että viiniä,leffalippui, MD rintsikat sekä ettei tarttisi olla yksin jouluna. Olisi ihanaa päästä jonkun kaikkuun 😅

Vierailija
122/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni terveen ja lisääntymiskykyisen paperit, että mieheni lopettaisi nuuskan käytön. N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan avomieheni kanssa kahdestaan jonnekin kaupunkilomalle. Elämäni ensimmäiset timanttikorvikset. Hyvä kirja ja konvehteja. N24

Vierailija
124/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään. Ainakaan mieheltä. Koruja on niin paljon käyttämättöminä kaapissa, hajuvesiä on pari hyllyllistä, merkkilaukut ja -vaatteet taas mielelläni hankin itse niin saan sen mitä haluan kerralla.

Kaiken mitä haluan, voin kaupasta ostaa itselleni ihan milloin vain itse haluan.

Ehkä paras lahja olisikin jotakin yhteistä tekemistä, yhteistä aikaa. Ehkä yhteinen yllätysloma, yhteinen riittävän pitkä kylpylämatka, valmiiksi varattuja teatteri-iltoja ravintolaillallisineen...? Materiaalia en halua, mutta elämyksiä ja yhteistä aikaa hyvin mielelläni!

Vierailija
125/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan ihan vain kunnon joulun. Sitä että oltaisiin läsnä ja koko perheenä yhdessä vietettäisiin rauhassa joulua, mutta eipä tule taaskaan tapahtumaan. Toiveeni on selkeästi liikaa joten taidan lakata vain välittämästä koko asiasta ja teen korkeintaan lanttulaatikon ja paketoin lahjat ja siinä se. 

Vierailija
126/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes yhden kivuttoman päivän miehelleni :'(

Tietenkin toivoisin koko sairauden pois, jos mitä vaan saisi toivoa.

Vierailija
127/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että sukulaiset ja muut vihdoin tajuaisivat että me emme ihan oikeasti vietä joulua laisinkaan. Emme vaikka meillä on lapsikin. Meille ei tarvitse lähettää lahjoja tai jouluruokia postissa. Eikä meitä tarvitse pyytää skypessä juttelemaan jouluaattona ja taivastella kuinka juuri söimme pasta bolognesea.

Miksi tätä on pitänyt alapeukuttaa? Eikö ihminen saa itse päättää viettääkö jotain juhlaa vai ei? Eikö muiden tulisi kunnioittaa tätä ja olla tuputtamatta omia tapojaan muille?

Vierailija
128/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin:

- Aineistoa kandiani varten (AV, pistäkää parastanne, haen aineistoa nimittäin täältä!)

- Yhteisiä elämyksiä mieheni kanssa (esim. kylpylä- tai kaupunkilomaviikonloppu)

- Kosintaa

- Terveyttä ihanalle koiralleni

- Viiniä. Paljon viiniä.

- Itsetehdyn kaulaliinan (tämäb saankin äidiltäni)

- Kotitontun tai siivoojan

- Haluaisin kokeilla levytystä, eli siis lahjakortti johonkin tällaiseen paikkaan

- Aikaa ja rahaa

Siinäpä ne oikeastaan.

Vierailija
129/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivoisin:

- Aineistoa kandiani varten (AV, pistäkää parastanne, haen aineistoa nimittäin täältä!)

- Yhteisiä elämyksiä mieheni kanssa (esim. kylpylä- tai kaupunkilomaviikonloppu)

- Kosintaa

- Terveyttä ihanalle koiralleni

- Viiniä. Paljon viiniä.

- Itsetehdyn kaulaliinan (tämäb saankin äidiltäni)

- Kotitontun tai siivoojan

- Haluaisin kokeilla levytystä, eli siis lahjakortti johonkin tällaiseen paikkaan

- Aikaa ja rahaa

Siinäpä ne oikeastaan.

T. N26

Vierailija
130/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenittomia jauhoja (riisijauho, glut jauhoseos, jyttejauhoja... jne) Tykkäisin leipoa, mutta nuo gluteenittomat jauhot ovat sen verran kalliita, etten hirveän usein raaski ostaa :( Lisäksi toivoisin vitamiineja ja lisäravinteita, sillä osa niistä loppui juuri. Tai vaihtoehtoisesti lahjakortti esim. Fitnesstukkuun tai apteekkiin, mistä voisin niitä ostaa lisää

N19

Vierailija
131/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaaleenpunasen iphone 6sn ja ehkä joku lahjakortti esim kauneushoitolaan. Puhelinta en raaski itse ostaa, vanhassa ei oo mitään vikaa mutta jos joku muu ostais niin en kieltäytyis :D N22

Vierailija
132/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladattavan matka-akun puhelimeen sekä paistinpannun. N21

Vierailija
133/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisesti toivoisin hyvää terveyttä kaikille läheisilleni ja itselleni. Toivoisin minulle ja avomiehelleni edelleen rakkaudentäyteistä, sopuisaa yhteiseloa ja sen myötä kosintaa. Toivon, että työpaikat säilyy, talous paranee... Toivon näitä aina.

Joululahjaksi toivon

- minilomaa (esim. teatteri- tai konserttimatka, mökkiviikonloppu jossain kahdestaan)

- ravintolailtaa jossain huippukivassa paikassa (tällainen lahja on toistunut usein)

- hieronta- ja/tai kosmetologilahjakorttia

- jotain iloista yllätystä :) Mieheni on niissä aika hyvä.

Äiti on syksyllä jo ostanut ennakkojoululahjaksi tarvitsemani iltapuvun. Jos näin ei olisi, toivoisin häneltä Zizin pellavalakanoita. Mitään turhaa tavaraa en halua, siitä on päinvastoin ihanaa päästä eroon.

Vierailija
134/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleisesti toivoisin hyvää terveyttä kaikille läheisilleni ja itselleni. Toivoisin minulle ja avomiehelleni edelleen rakkaudentäyteistä, sopuisaa yhteiseloa ja sen myötä kosintaa. Toivon, että työpaikat säilyy, talous paranee... Toivon näitä aina.

Joululahjaksi toivon

- minilomaa (esim. teatteri- tai konserttimatka, mökkiviikonloppu jossain kahdestaan)

- ravintolailtaa jossain huippukivassa paikassa (tällainen lahja on toistunut usein)

- hieronta- ja/tai kosmetologilahjakorttia

- jotain iloista yllätystä :) Mieheni on niissä aika hyvä.

Äiti on syksyllä jo ostanut ennakkojoululahjaksi tarvitsemani iltapuvun. Jos näin ei olisi, toivoisin häneltä Zizin pellavalakanoita. Mitään turhaa tavaraa en halua, siitä on päinvastoin ihanaa päästä eroon.

Lisään N29

Vierailija
135/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa luultavasti viettämään joulua lapsuudenperheeni luo, mutta oikeasti toivoisin, että poikaystäväni ilmoittaisi haluavansa viettää joulun kanssani. Tai jos ei joulua, niin joulun tienoilla muutaman päivän, ja ihan vain kahdestaan. Siinä olisi lahjaa tarpeeksi, on ollut niin kiireinen syksy, että olisi ihanaa rauhoittua yhdessä.

N24

Vierailija
136/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan.

Vierailija
137/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun uuden hyvän kirjan, en vielä tiedä minkä...ehkä joku hyvä ja koskettava romaani tai laadukas vegereseptikirja vois tänä vuonna inspiroida.

N21

Vierailija
138/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonaamio glamglowlta (tykkään näistä ja kiva saada käyttökosmetiikkaa ym. lahjaksi), suklaata, monitoimikone, electrolux varsirikkaimuri, hyvä jalkavoide..

Vierailija
139/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Rajat kiinni. Ei muuta.

Vierailija
140/179 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TISSIT N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän