Mitä OIKEASTI haluat joululahjaksi? Kirjoita tähän!
Kommentit (179)
Rahaa, rahaa, rahaa. Koko syksy on ollut taloudellisesti hankala, olisi ihana ostaa hyviä lahjoja lapsille, miehelle ja itselle ilman joka euron laskemista.
-Lahjakortti personal trainerille
-Ted Bakerin pikkulaukku
- Kastehelmi-sarjan kirkkaat ruokalautaset
- Hierontalahjakortti
- Marc by Marc Jacobsin nappikorvikset
- Beige kapselikeitin
- Gantin beige torkkuviltti ja beiget tähtityynynpäälliset
-Mulberryn vaaleanharmaa huivi
-Balmuirin tuoksukynttilöitä
- Uusi yöpöytä, mieluiten korkeakiiltovalkoinen
Lista on pitkä, mutta saahan köyhä opiskelija haaveilla :D
N21
Lahjakortin tatuointiliikkeeseen, rasvaimu ja lennot suomeen joulunviettoon.
Todellisuudessa saan jotain tilpehööriä miehen sukulaisilta, ehkä vähän rahaa omiltani, kun lahjoja ei tänne rapakon taakse kannata lähettää.. mieheltäni jotain.. sen lahjat on välillä varsin mielenkiintoisia.
N27
Vierailija kirjoitti:
Rahaa, rahaa, rahaa. Koko syksy on ollut taloudellisesti hankala, olisi ihana ostaa hyviä lahjoja lapsille, miehelle ja itselle ilman joka euron laskemista.
Ja se mitä ostaisin itselleni, Marimekon jälkiruokakulhoja, lämpimän toppatakin ja jotkut laadukkaat parisängyn lakanat.
N28
Vierailija kirjoitti:
Että haluamani mies rakastaisi minua.
Tämä.
Lahjakortin hierojalle ja matkan johonkin lämpimään.
N21
Haluaisin pyoran kellon, postimerkkikansion, porrosukat, uuteen harrastukseeni liittyvan tietokirjan tai tarvikkeita. Kuulostaa alakoululaisen toivelistalta mutta olen vahaan tyytyvainen melkein kolmekymppinen nainen. :)
Hei pyöränkellon mäkin toivoisin!
Muuten vastaan siihen, kun täällä alkoi olla näitä "tyhmää aikuisten toivoa lahjoja"-viestejä. Olisin itse kaikkein onnellisin ilman lahjoja, mutta kun vanhempani, sisarukseni, lapseni, mies ja ainakin yksi ystävä haluavat antaa mulle lahjoja. Minusta on tylyä kieltää heiltä se ilo, onhan minustakin ihana antaa lahjoja! Siksi mietin muutaman toiveen, jotka voin sanoa äidille, se tykkää ostella. Peruskosmetiikkaa, käsipyyhkeitä, semmoista tavallista käyttötavaraa. Muut tuntee mut ja antaa herkkuja ja viiniä, joskus joku muistaa ja onnistuu valitsemaan kirjan.
Ei ne oo pääasia ne lahjat. Mutta onhan siinä jotain lapsuuden joulujen tunnelmaa ja jännitystä kun paketin päällä on oma nimi :-)
Haluaisin aviomieheni luokseni käymään ulkomaille, jossa asun työkuvioiden vuoksi ja seksiä paljon.
Aika musertunut olen jos hän ei pääse koska seuraavan kerran nähdään vasta kesällä.
Jos mies olisi aaton ja joulupäivän tekemättä töitä, niin se kyllä riittäisi.
Nainen 30v Toivon joululahjaksi sitä, että hedelmöityshoidot onnistuisi ja joulun alla saataisiin nähdä kaksi viivaa testissä.=) Jos se on liikaa toivottu, niin muumimuki ja paljon karkkia ois sitten seuraavana listalla... :D
SAIRAASTI BDSM (SIDONTALEIKKEJÄ) JA ANAALIPANOA SILLAI ETTÄ MIES KATSOO JA MUUT PANEE MUA JOKA REIKÄÄN NIIN ETTÄ OLEN AIVAN SPERMAINEN, LOPUKSI MUUT MENEE POIS JA MIEHENI RAKASTELEE MINUA HELLÄSTI JA SUUTELEE, SITTEN NUKAHDAMME YHDESSÄ TOISTEMME KAINALOIHIN.
Vuoden sopparin personal trainerin kanssa = saisin unelmakroppani vihdoin!
Lisäksi rannekello ja suklaarasia :)
Vierailija kirjoitti:
Vuoden sopparin personal trainerin kanssa = saisin unelmakroppani vihdoin!
Lisäksi rannekello ja suklaarasia :)
Ainiin N22
Kaikista eniten toivon itselleni henkistä voimaa jotta jaksan olla äitini tukena sekä auttaa isääni. Äiti vakavasti sairas eikä parane. Toivon myös että joku ottaisi tän ainaisen ahdistuksen pois.
Lapselle toivon menestystä ja helpompaa koulu-uraa.
En halua kippoja, kuppeja ja lahjakortit en ehdi käyttää.
Mitään näistä en tule saamaan koska kukaan ei pysty niitä antamaan.
Edes kuuden kuukauden mittaisen kokopäiväisen työpaikan tai lahjakortin ruokakauppaan.
En tarvitse enkä haluaisi mitään. Onneksi puolison kanssa ollaan jo monta vuotta pidettykin kiinni lahjattomuudesta, mutta on sitkeitä ystävättäriä jotka haluavat aina jotain antaa.
Jos joku haluaisi ehdottomasti jotain antaa, niin toivottuja olisivat Wienernougat, leffaliput, viinipullo.
Nainen 51 v.
Miehen itse valitsema kaunis korun tai hajuvesi olisi aivan ihana. Sekä Suomesta Pätkis-pussin! T. Ulkosuomalainen N24