Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia tai tietoa robotti-imureista?

Vierailija

Mulla ei ole tuohon toisessa ketjussa mainittuun kodinhoitajaan varaa, mutta tarve olisi. Mulla saattaisi kohta olla varaa roboimuriin. Meillä ei ole mattoja eikä kynnyksiä, kaksi kerrosta on ja mies, joka jättää sukkiaan lattialle lojumaan. Onko kellään kokemuksia, mitkä imurit ois hyviä ja millä hinnalla kohtuullisen imurin saa?

Kommentit (7)

Vierailija

Älä osta ainakaan iRobottia! Kitisee jossain nurkassa, kun ei pääse liikkumaan ja kestää just ja just takuuajan! Ihan paska siis. Sillä 600 eurolla saa 12 kertaa aidon siivoojan kotiinsa ja siitä vielä kotitalousvähennyksen.... eikä kitise nurkassa kun tulet kotiin.

Vierailija

Neato, jota myydään mm. Prismoissa ja Citymarketeissa on mielestäni hyvä. Se imuroi jopa mattoja. Hinta on aika suoraan verrannollinen robotti-imurin hyvyyteen mutta ihan edullisimmatkin mm. Viledan robotti-imuri, joka irtoaa n. satasella on ihan hyvä. Mulla on mökillä tuollainen Vileda ja sen puhdistaminen on mielestäni vähän hankalaa mutta muuten sopii hyvin pieniin paikkoihin. Et varmasti kadu ostostasi jos ostat robotti-imurin.

Vierailija

Kiitos kommenteista.

Jännä, tuota iroombaa kehuttiin jossain kuluttajatestissä. Taidan kuitenkin kallistua neatoon...

Onko muita mielipiteitä?

Vierailija

Meillä on Roomba 500, sain sen ilmaiseksi kun edelliset kyllästyivät sen mattojenrepimiseen. Tuossa on olevinaan joku tekoäly, mutta en kyllä osaa uskoa siihen. Jynssää saman kaapinalusen viidesti (jääden joka kerta jumiin) mutta toisella puolella huonetta käy kahdesti kääntymässä. Äänikin on rasittava. Kyllä se keittiöstä joitain murusia kerää mutta ei tosiaan kaikkia.

Vierailija

Robotti-imurit toimii hyvin ympäristössä jossa niitä ei tarvita - jos ei ole mattoja, hankalia huonekaluja/esineitä jne, niin imuroinnin hoitaa itsekin hetkessä.

Vierailija

Roomba on ainoa joka ei ole kertakäyttöinen. Siis saa varaosia (kallita tosin).

Melkein kaikki imurit ovat vain lakisijoita, siis eivät imuroi ollenkaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat