Vihjaileeko tämä mies jotain?

Vierailija

Sanoi minulle, että nimemme olivat vierekkäin eräällä ilmoitustaululla, jonne hän vei sellaisen julisteen. Ne nimemme olivat siis toisissa julisteissa siinä ilmoitustaululla. En kestä, kun mies ei sano enempää!!! Esim. että haluais suhteen. Olen tosin varattu, mutta koskas se on mitään vaikuttanut? Ja juttumme alkoi ennen kuin olin varattu. Siis sellainen hutunkeitto.
Vai haluaako se vain pitää minut jollainlailla kiinnostuneena itsestään? Mutta MIKSI jos näin olisi?

Sivut

Kommentit (118)

Vierailija

Sellainen henkimaailmanhommista kiinnostunut mies. Se juliste, jonka hän vei ilmoitustaululle oli tilaisuuteen, jonka jälkeen viime kerralla (se on siis aika-ajoin toistuva tapahtuma) sattumalta näimme tauon jälkeen.
Ap

1

Minä olen mies, enkä minäkään osaa tuon perusteella sanoa ollenkaan mitä sen miehen päässä pyörii. Et ei auta kuin kysyä, jos asia niin kiinnostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Putosin kärryiltä, täh? Kalja vissiin tekee tepposet. Mulla on sama sukunimi kuin Cheekillä, ollaankohan me naimisissa.

Ei vaan toisissa julisteissa oli ollut meidän nimemme (etunimet). Toisessa toisen ja toisessa toisen. Molemmat löytyivät siitä eikä vain toinen. Mies kertoi minulle tämän.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies, enkä minäkään osaa tuon perusteella sanoa ollenkaan mitä sen miehen päässä pyörii. Et ei auta kuin kysyä, jos asia niin kiinnostaa.

Epäilen etten saa suoraa vastausta. Enkä tiedä miten kysyisin asiaa edes. "Mitä ne nimet sinusta tarkoittivat", vai? En ymmärrä, jos ne jotain tarkoittivat, miksi sitä ei voinut heti sanoa?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Putosin kärryiltä, täh? Kalja vissiin tekee tepposet. Mulla on sama sukunimi kuin Cheekillä, ollaankohan me naimisissa.

Se on sun kadonnut kaksoisveli. Onnea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen julisteissa?

Siis se oli ilmoitustaulu, johon saa jättää vaikkapa tapahtumien ilmoituksia tms. Nämä olivat siellä sitten jotain random-julisteita. Enpä kysynyt, mitä tapahtumia. Sen tiedän, mikä juliste miehellä oli viemisinään.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei vaan toisissa julisteissa oli ollut meidän nimemme (etunimet). Toisessa toisen ja toisessa toisen. Molemmat löytyivät siitä eikä vain toinen. Mies kertoi minulle tämän.
Ap

Täh?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se on sun kadonnut kaksoisveli. Onnea.

Onko kyseessä kaksoset, jos olisitte kolmoset?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat