Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HEI OULULAISET!

Vierailija

Hei, tiedättekö oulusta sellaisen n. 50-vuotiaan naisen, joka solvaa ihmisiä kadulla?

Pyöräilin yhtenä päivänä ihan normaalisti kadulla tämän ko. naisen ohi ja kuulin sitten sellaista vihaisen kuuloista mutinaa takaani. Pysähdyin pian liikennevaloihin ja tämä nainen tuli siihen myös ja se vihainen mutina jatkui, erotin sellaisia sanoja, että päättelin hänen mutisevan minulle. Ajattelin, että olin ehkä kiilannut liian läheltä tai muuten ärsyttänyt häntä, joten päätin oikein yltiöystävällisesti kysyä, mitä sanottavaa hänellä oli:

Minä: Anteeksi, sanoitteko te minulle jotain?
Nainen: Kyllä, että voisit sinäkin läskiperse mennä välillä vaikka jumppaan.

Yritykseni näpäyttää tätä rouvaa meni kyllä ihan pieleen, kun en kerta kaikkiaan keksinyt mitään vastausta tuohon suoraan kommenttiin. Odotin nimittäin jotain ihan muuta. :D
Tuli vain mieleen, että onkohan tämä nainen joku tunnettukin "kylähullu" vai pitäisikö mun oikeastikin mennä sinne jumppaan... Olen kyllä normaalipainoinen, ihan kunnollisen näköinen ihminen, että siksi jäi ihmetyttämään... :D

Kommentit (9)

Vierailija

No ei kai sulla oikeasti ole tarvetta näpäytellä mielenterveysongelmaisia. Anna olla ja ole tyytyväinen että sinulla on asiat paremmin.
Ei kaikista sairaista tarvitse paikallisia kuuluisuuksia tulla/tehdä.

Vierailija

Yksi muori otti markettien pysäkillä kossua ja samalla arvosteli minun ja tyttäreni perseitä. Oisko ollu sama.

Vierailija

Niin, siis näpäyttely-yritys tapahtui silloin, kun luulin hänen olevan normaali, vihainen ja epäkohtelias keski-ikäinen ämmä. En kyllä käsitä, että mistä kohtaa kertomuksestani sait käsityksen, että olisin halunnut pilkata mt-potilasta hänen sairaudestaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksi muori otti markettien pysäkillä kossua ja samalla arvosteli minun ja tyttäreni perseitä. Oisko ollu sama.

Minkä näköinen? Tämä ei nimittäin näyttänyt juopolta.. Sellainen hoikka, keskimittainen, vaaleanruskea polkka ja auringossa tummenevat pienet silmälasit.

Vierailija

Saman näköinen nainen huuteli mulle, että olen sairas kun odotin stockmannin ovien edessä kaupan aukeamista. Lienee joku paikallinen hullu ja niitähän tääklä piisaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, siis näpäyttely-yritys tapahtui silloin, kun luulin hänen olevan normaali, vihainen ja epäkohtelias keski-ikäinen ämmä. En kyllä käsitä, että mistä kohtaa kertomuksestani sait käsityksen, että olisin halunnut pilkata mt-potilasta hänen sairaudestaan?

No en mä sitä tarkoittanutkaan, vaan lähinnä ajattelen että suurin osa kai niistä jotenkin vihaisista ja epäkohteliaista on jollain tavalla mt-ongelmaisia, päihtyneitä, alkava dementia tai mitä näitä on jotka tekevät joskus ihmisen asiattomaksi ja tuskin kannattaa toista ajatusta uhrata sille että onko opetuksen tarpeessa oleva keski-ikäinen tantta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No en mä sitä tarkoittanutkaan, vaan lähinnä ajattelen että suurin osa kai niistä jotenkin vihaisista ja epäkohteliaista on jollain tavalla mt-ongelmaisia, päihtyneitä, alkava dementia tai mitä näitä on jotka tekevät joskus ihmisen asiattomaksi ja tuskin kannattaa toista ajatusta uhrata sille että onko opetuksen tarpeessa oleva keski-ikäinen tantta.

Jos joku ns. terve ihminen on muuten vain töykeä tai epäkohtelias, niin todellakin annan sellaisella "opetuksen". Toki en voi aina tietää, että edustaako se joku ihminen jotain noista sun luettelemista tyypeistä, mutta kyllä niitä ihan tavallisia vittumaisia ihmisiä on.

Käyttäjä198
Seuraa 
Liittynyt3.11.2015

Kerran kävelin Tuirassa. Pysähdyin liikennevaloihin ja puhuin puhelimeen. Takaani alkoi kuulumaan vihaista mutinaa ja käännyin katsomaan. Siinä seisoi vaaleatukkainen/vaaleanruskeat hiukset hoikka nainen pienet arskat päässä ja oli aivan raivona: "Sinä vitun pikku apina,heitä vittuun se puhelin!" Pelästyin enkä uskaltanut sanoa mitään vaan kipitin äkkiä pois. Tajusin tosin kyllä että sairashan se oli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat