Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihjaileeko tämä mies jotain?

Vierailija
06.11.2015 |

Sanoi minulle, että nimemme olivat vierekkäin eräällä ilmoitustaululla, jonne hän vei sellaisen julisteen. Ne nimemme olivat siis toisissa julisteissa siinä ilmoitustaululla. En kestä, kun mies ei sano enempää!!! Esim. että haluais suhteen. Olen tosin varattu, mutta koskas se on mitään vaikuttanut? Ja juttumme alkoi ennen kuin olin varattu. Siis sellainen hutunkeitto.
Vai haluaako se vain pitää minut jollainlailla kiinnostuneena itsestään? Mutta MIKSI jos näin olisi?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä aloittaja taitaa tosiaan tarvita henkiparantajaa jo pikkuhiljaa :D

Vierailija
42/118 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap aina vedät? Vai jääkö lääkkeet ottamatta? Ei päätä eikä häntää ole kyllä sun jutuissas...

En mitään :D Ihan elämää sinänsä vain :) Ymmärrän kyllä, että kuulostaa todella kummalliselle. Mutta jos uskoo henkimaailmaan niin ei se sitten kuulosta NIIN kummalliselle. Ja koska mulla on jo mies niin mulle ei ole enää niin väliä, vaikkei jutusta mitään tulisi, mutta ei sitä halua unohtaakaan turhaan, kun TIEDÄN, että siellä on jotain. Ajattelin vain jos jollain olisi vastaavanlaista outoa ollut miehen kanssa. Mutta 99,5% varmaan luovuttaa ennen kuin homma alkaa mennä kunnolla oudoksi :) Oman mielenterveyden kannalta varmaan viisastakin. Mutta kun täällä on näitä mies on sielunkumppani -aloituksia niin samaa olen kokenut tässä "suhteessamme". Se on outoa ja hienoa, vaikka _kuulostaisi_ miten pöhkölle tahansa. Se on ihan shamaani se tyyppi (parhaimmillaan).

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap aina vedät? Vai jääkö lääkkeet ottamatta? Ei päätä eikä häntää ole kyllä sun jutuissas...

En mitään :D Ihan elämää sinänsä vain :) Ymmärrän kyllä, että kuulostaa todella kummalliselle. Mutta jos uskoo henkimaailmaan niin ei se sitten kuulosta NIIN kummalliselle. Ja koska mulla on jo mies niin mulle ei ole enää niin väliä, vaikkei jutusta mitään tulisi, mutta ei sitä halua unohtaakaan turhaan, kun TIEDÄN, että siellä on jotain. Ajattelin vain jos jollain olisi vastaavanlaista outoa ollut miehen kanssa. Mutta 99,5% varmaan luovuttaa ennen kuin homma alkaa mennä kunnolla oudoksi :) Oman mielenterveyden kannalta varmaan viisastakin. Mutta kun täällä on näitä mies on sielunkumppani -aloituksia niin samaa olen kokenut tässä "suhteessamme". Se on outoa ja hienoa, vaikka _kuulostaisi_ miten pöhkölle tahansa. Se on ihan shamaani se tyyppi (parhaimmillaan).

Ap

Ap, se on toi sun sekava kirjoitustyyli jota ihmiset ei ymmärrä, ei sinänsä itse tapahtuma. :)

Ja ei, mies ei ole vihjaillut sinulle mitään, vaan todennut huomanneensa tuollaisen hassun seikan.

Vierailija
44/118 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan selväjärkinen pitäisi sitä minään, ja mainitsisi tuollaista hölmöä, ellei takana olisi jotain ajatuksia. Itse kallistun sille kannalle, että tavallaan kiusaa minua, joka sinänsä kolahtaa hänen omaan nilkkansa, koska en millän lailla suhtaudu häneen niin kuin hän ilmeisesti kuvittelee ja "antaa minulle takaisin". Jotkut kyvyttömät pikkupojathan kiusaavat tyttöjä tuolla tavalla kun eivät vielä ole valmiita tositoimiin. Luulen jostain sellaisesta olevan kysymys.

Luulee tosiaan minun pitävän nyt suhdettamme erityisenä, kun tuollaisia "merkkejä" oli näkynyt!

Ap

Vierailija
45/118 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Ap avasit tänne ketjun kerätäksesi ymmärrystä, mutta kun muut sanovat että käsityksesi on väärä, et hyväksy sitä?

Vierailija
46/118 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
47/118 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Apn toinen ketju samaisesta miehestä...

http://www.vauva.fi/keskustelu/4569739/ketju/viestittelisiko_kaverimieh…

Vierailija
48/118 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Ap avasit tänne ketjun kerätäksesi ymmärrystä, mutta kun muut sanovat että käsityksesi on väärä, et hyväksy sitä?

No jalusin mielipiteitä, mutta itse tunnen kokonaistilanteen parhaiten niin mikään sanottu ei oikein kunnolla selittänyt miehen toimia.

Ap

Vierailija
49/118 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vihjailee. Mies näki siis enteen- te tulette panemaan. Tai teidän pitäisi hänen mielestään.

On ihastunut, tai panettaa, mutta sehän ei kerro miten siitä jatkuu.

Vierailija
50/118 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kukaan selväjärkinen pitäisi sitä minään, ja mainitsisi tuollaista hölmöä, ellei takana olisi jotain ajatuksia. Itse kallistun sille kannalle, että tavallaan kiusaa minua, joka sinänsä kolahtaa hänen omaan nilkkansa, koska en millän lailla suhtaudu häneen niin kuin hän ilmeisesti kuvittelee ja "antaa minulle takaisin". Jotkut kyvyttömät pikkupojathan kiusaavat tyttöjä tuolla tavalla kun eivät vielä ole valmiita tositoimiin. Luulen jostain sellaisesta olevan kysymys.

Luulee tosiaan minun pitävän nyt suhdettamme erityisenä, kun tuollaisia "merkkejä" oli näkynyt!

Ap

Toisille ihmisille sanojen "näin muuten julisteet missä oli meidän nimet" lausuminen ei ole niin iso vaiva... Kyllä mä ainakin sanon useinkin ihmisille asioista joita en pidä "minään" ihan vaan koska ne on olleet jollain tapaa jänniä tai huvittavia, koska puhumisen taidon olen jo taaperona oppinut enkä sen käyttämistä mitenkään kamalan vaikeana pidä.

Vierailija
51/118 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toisille ihmisille sanojen "näin muuten julisteet missä oli meidän nimet" lausuminen ei ole niin iso vaiva... Kyllä mä ainakin sanon useinkin ihmisille asioista joita en pidä "minään" ihan vaan koska ne on olleet jollain tapaa jänniä tai huvittavia, koska puhumisen taidon olen jo taaperona oppinut enkä sen käyttämistä mitenkään kamalan vaikeana pidä.

Mutta miksi se on miehestä mahdollisesti jännää tai huvittavaa, että ne nimet olivat siellä? Sitä juuri mietin. Kun mies on ollut aika nihkeä yhteydenpidossa, mutta sitten kun ottaa yhteyttä, niin on tämmöisiä viittauksia minuun tai meihin. Että luulisi, että kun ei pidä yhteyttä, ei tuollaisiin nimijuttuihinkaan viittailisi. Koska en mä nyt noista tosiaan syty, että turha vaiva. Ja jos taas tarkoituskaan ei ole sytyttää, niin hassua tosiaan niihin viitata, koska tietänee, että mulle ne just merkkaa "syttymistä".

Kiusanteko tuntuisi oudolta syyltä, koska mikään pakko minuun ei olisi yhteyttä pitää.

Ap

Vierailija
52/118 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä edelliseen ihastusketjuun. Luin sen kokonaan. Kiitos sille, joka huomasi apn olevan sama henkilö, joka ei voi siivota äitinsä kiusaksi. Yli 40v äiti, joka ei välitä lapsistaan. Ei tee kotitöitä. Syyttää kaikesta äitiään.

En tajua, että vielä tämmönen teini-ihastus... Sekin paljastui edellisessä ketjussa täysin itsekkääksi. Toiveena, että mies jaksaisi kuunnella ja saisi pahan pois.

Aloittaja käyttää kaikkia hyväkseen. Kaikki ovat vain hänen vuokseen olemassa. Edes omilla lapsilla ja heidän elämänsä tuhoamisella ei ole väliä, koska ei minullakaan ollut helppoa.

Persoonallisuushäiriö on paha ja lähipiiriä vakavasti vaurioittava.

Suosittelen pikaista eroa. Muuta asumaan yksin. Anna miehelle ja lapsille mahdollisuus terveeseen ympäristöön. Ala tavoitella tätä ihastusta....

Luultavasti aloittaka kirjoittaa täällä kokoajan. Vakiaiheina vaikea äiti. Ihastus. Mitä muuta? Ilman hän ei pärjää. Ehkä palstan vastenmielisin hahmo. Etenkin kylmyys ja itsekkyys omia lapsia kohtaan puistattaa.

Täydellinen itsekkyys ja empatian puute on kauheaa. Ehkä tästä syystä persoonallisuushäiriöinen on niin pelottava.

Vierailija
53/118 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vihjailee. Pakkaa heti tavarasi ja muuta pois perheesi luota. Tee se jo tänään. Näin voit saada elämää suuremman rakkauden. Karman lain mukaan asia pitää tehdä jo tänään

Vierailija
54/118 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitte ensimmäisen kerran mt palveluiden piirissä. Missä ja milloin? Onko teillä samat diagnoosit? Mitä NE ovat?

Vierailija
55/118 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan tuntenut pyytetöntä rakkautta? Tai myötätuntoa toista ihmistä kohtaan?

Vierailija
56/118 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on isänpäivä. Oletko auttanut lapsiasi hankkimaan isänpäivälahjan? Teettekö lapsien kanssa isälle aamiaisen ja lounaan?

Vai onko tänäänkin Sinun päiväsi?

Vierailija
57/118 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasitte ensimmäisen kerran mt palveluiden piirissä. Missä ja milloin? Onko teillä samat diagnoosit? Mitä NE ovat?

Ei ole diagnooseja.

Ap

Vierailija
58/118 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on isänpäivä. Oletko auttanut lapsiasi hankkimaan isänpäivälahjan? Teettekö lapsien kanssa isälle aamiaisen ja lounaan?

Vai onko tänäänkin Sinun päiväsi?

Ei ole tarvinnut, koska koulut hoitavat sen seikan. Lähdimme yökylään toiselle paikkakunnalle äidilleni koska mies halusi harrastuksensa pariin, joka on startannut aamuvarhaisella. Itse käyn katsomassa isääni sairaalassa. Juhlimme sitten isänpäivää kun pääsemme kotiin illalla. Emme tee numeroa tämänkaltaisista päivistä. Ja siis minun piti katkaista välini narsistiäitiini, mutta aina välillä elämä menee niin, että kaikkien kannalta on parempi, että minäkin tulen mukaan. En ymmärrä loanheittoa jota saan niskaani. Olette (loanheittäjät) alhaisia ja suhtautumisenne kertoo vain teidän ajatusmaailmastanne, ei minun.

Ap

Vierailija
59/118 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äitisi ole narsisti. Vaan....

Vierailija
60/118 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan tuntenut pyytetöntä rakkautta? Tai myötätuntoa toista ihmistä kohtaan?

Kyllä, ihastukseni oli sellainen. Yleensä se tunne loppuu, kun joku onnistuu loukkaamaan minua jotenkin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme