Vihjaileeko tämä mies jotain?
Sanoi minulle, että nimemme olivat vierekkäin eräällä ilmoitustaululla, jonne hän vei sellaisen julisteen. Ne nimemme olivat siis toisissa julisteissa siinä ilmoitustaululla. En kestä, kun mies ei sano enempää!!! Esim. että haluais suhteen. Olen tosin varattu, mutta koskas se on mitään vaikuttanut? Ja juttumme alkoi ennen kuin olin varattu. Siis sellainen hutunkeitto.
Vai haluaako se vain pitää minut jollainlailla kiinnostuneena itsestään? Mutta MIKSI jos näin olisi?
Kommentit (118)
Miehet ei vihjaile jos ovat kiinnostuneita, silloin ne sanovat suoraan. Jos mies vihjailee se tarkoittaa sitä että mies on huomannut sun olevan kiinnostunut ja haluaa kiusata, katsoo otatko asian puheeksi että saa antaa sulle pakit tyyliin voi voi kun sä olet nyt kyllä ymmärtänyt jotain väärin..
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei vihjaile jos ovat kiinnostuneita, silloin ne sanovat suoraan. Jos mies vihjailee se tarkoittaa sitä että mies on huomannut sun olevan kiinnostunut ja haluaa kiusata, katsoo otatko asian puheeksi että saa antaa sulle pakit tyyliin voi voi kun sä olet nyt kyllä ymmärtänyt jotain väärin..
Mutta miksi moes tekis noin? Oletko tavannut miehiä, jotka tekevät? Osaatko sanoa, mikä heillä oli siihen syynä? Kun tutustuin mieheen hän sanoi haluavansa parisuhteen (ei ollut silloin ollut kuin yksi lyhyt pari vuotta aiemmin), eli eräänlaisesta erakosta on kyse. Eli miksi sanoo haluavansa parisuhteen, jos sellaista "tarjoavalle" pitää antaa pakit? Sadisminko takia? Mies saa kyllä nyt ihan keskenään luilla, että otan asian puheeksi, en todellakaan ota, enkä enää soitakaan, jos tämä on kaikki mitä saan.
Ap
Ja mies siis soitti nyt mulle kun tää julistejuttu oli puheena. Itse en ollut viestitellyt sen Villa ap:n jälkeen miehelle :D (eikä mies mulle). Tuli vain mieleen, että siksikö se minua kiusais kun se on huomannut, että olen ihastunut, mutta on omien sanojensa mukaan kykenemätön naissuhteisiin (vaikkakin ristiriitaisesti sanoi haluavansa suhteen). Jos mua pitää kiusata, koska muistutan ongelmasta?
Ap
Siis en ymmärtänyt tuosta mitään muuta, kuin että juttumme alkoi ennen kuin olin varattu. Miksi ihmeessä menit jonkun toisen kanssa yhteen?
NipsuNapsu kirjoitti:
Siis en ymmärtänyt tuosta mitään muuta, kuin että juttumme alkoi ennen kuin olin varattu. Miksi ihmeessä menit jonkun toisen kanssa yhteen?
No kun kävi juuri niin kuin tuo yksi kirjoottaja kertoi, että kertoessani miehelle olvani ihastunut hän nimenomaan oli olevinaan aivan, että "mistäs nyt tuulee", vaikka oli todellakin käyttäytynyt ihastuneen lailla. Uskoin silloin, ettei meistä voi tulla mitään, vaikka kai mä häntä rakastin.
Kun tapasimme uudestaan rakastuin häneen taas :( Mutta siitä on jo kaksi vuotta ja se tunne on jo oikeastaan ohi. Mutta en voi väittää ettenkö edelleen välittäisi hänestä. Hänen ongelmansa jotenkin resonoivat omiani.
Ap
Mies on edelleenkin vapaa. Ihan kuin hän haluaisi jotain, (en sano että minun kanssani), mutta eipä niistä taida koskaan tulla mitään... Ei ole ainakaan kertomansa mukaan seurustellut tai ollut muutenkaan kenenkään kanssa. Tai jos olisi niin ihmettelen, miksei niistä kerro, kun kertoi parista jutusta, joissa nainen oli ollut väärällä innokas, mutta hän oli torjunut heidät.
Ap
Siis väärällä tavalla innokas. Tai sitten väärä nainen oli ollut innokas, oikeanlaista en usko masn päälle vielä syntyneenkään, jonka kanssa mies uskaltaisi ottaa aitoa kontaktia... Haha. Taidan pitää häntä vähän vellihousuna. (Mutta en ole itsekään mikään ihannekumppani.)
Ap
Miehet tykkää näytellä ihastunutta kun on niin kivaa kun hömelöt naiset pyörii ympärillä. Siitä saa kiksejä kun tietää naisen olevan pöksyt kosteina ajatellessaan mua. Myöntäkää pois naiset, te teette samaa!
Siiiis tarkoitatko sä nyt että ilmoitustaululla oli kaksi erilaista julistetta jotka oliva vierekkäin. Toisessa julisteessa oli sinun nimesi ja toisessa tämän miehen nimi? Ja mies oli mennyt kiinnittämään kolmatta julistetta taululle ja nähnyt tämän "hauskan" sattuman ja sitten ilmoitti siitä sulle?
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää näytellä ihastunutta kun on niin kivaa kun hömelöt naiset pyörii ympärillä. Siitä saa kiksejä kun tietää naisen olevan pöksyt kosteina ajatellessaan mua. Myöntäkää pois naiset, te teette samaa!
Luulisi, että miehistä olisi oikeasti vielä kivempaa saada niitä naisia ja nimenomaan sitä tämä mies ei tee. Ja en todellakaan ole ajatellut häntä pöksyt kosteina, aika itserakas ajatus. Pikemminkin kaivannut ottamaan mut kainaloonsa... :) Mutta ei o pakko.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siiiis tarkoitatko sä nyt että ilmoitustaululla oli kaksi erilaista julistetta jotka oliva vierekkäin. Toisessa julisteessa oli sinun nimesi ja toisessa tämän miehen nimi? Ja mies oli mennyt kiinnittämään kolmatta julistetta taululle ja nähnyt tämän "hauskan" sattuman ja sitten ilmoitti siitä sulle?
Kyllä. Ne julisteet olivat jääneet sen miehen kiinnittämän julisteen molemmin puolin. Jotenkin näin ne olivat "asemoituneet" :)
Ap
Usko nyt, tuo ei todennäköisesti tarkoita mitään. Mies näki tuollaisen sattuman ja mainitsi siitä. EI kiusatakseen, EI vihjaillakseen, vaan muuten vaan.
Eräs mies sanoi kerran mulle, että mun nimi on sun nimi ja serkun kaiman koiran nimi ja niityn lehmä nimen omaava kaima. Noh seksiä se mies vain halusi, nyyh...
Äitini paras opetus meille tytöille on; Älä ikinä luota ilmoitustaululla julisteita kiinnittäviin miehiin, jotka puhuvat nimistä. Tätä neuvoa olen kuunnellut ja välttynyt sydänsuruilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että miehistä olisi oikeasti vielä kivempaa saada niitä naisia ja nimenomaan sitä tämä mies ei tee. Ja en todellakaan ole ajatellut häntä pöksyt kosteina, aika itserakas ajatus. Pikemminkin kaivannut ottamaan mut kainaloonsa... :) Mutta ei o pakko.
Ap
Joo mutta vaikka se yksi olisikin kainalossa niin tätä tehdään silti kaikille muille naisille. Koska se vaan hivelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJoo mutta vaikka se yksi olisikin kainalossa niin tätä tehdään silti kaikille muille naisille. Koska se vaan hivelee.
Jos tää olisikin sellainen tyyppi, niin ei kiinnostais, mutta kun se on ennemminkin sellainen, että sanoo, ettei kykene suhteeseen tms. Tuskin haluaa pilluakaan, koska multa (ja niiltä muilta varsinkin) ois saanut, mutta sinne suuntaan ne teot eivät ole vieneet. Siksi ihastuinkin kun se ei ollut heti pyrkimässä "siihen".
Eikä kukaan sano tällaisia henkimaailmanjuttuja ilman MITÄÄN tarkoitusta. Koska sellaisiksi mies nämä meinaa, mutta entä sitten en ymmärrä. Se tapahtumajuliste joka hänellä oli liittyi henkimaailmajuttuihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJoo mutta vaikka se yksi olisikin kainalossa niin tätä tehdään silti kaikille muille naisille. Koska se vaan hivelee.
Muutenkin kummaa hivelyä miehelle, kun nainen jää ajattelemaan hänet tavattuaan, että halusit minulta seksiä, ja kun näytin vihreää valoa niin sulle ei käynytkään. Osaisin keksiä hivelempiäkin tapoja olla naisten suhteen. Kumminkin halusi, mutta ei vain uskallus riittänyt tai jotain.
Ap
Mitä sä ap aina vedät? Vai jääkö lääkkeet ottamatta? Ei päätä eikä häntää ole kyllä sun jutuissas...
Oon sama kirjoittaja joo. Taas tällainen outo puhe mieheltä. Normaali mies olisi vain sanonut, että vein sen julisteen sinne ja blaa blaa, eikä maininnut mitään että siellä oli sun ja mun nimet muuten... Vähän outoa minusta ja kiusaa, kun ei tiedä, tarkoittaako mies sillä jotain vai ei.
Ap