Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvalla ravistelun oireet mutta mitään ei löytynyt

Vierailija
05.11.2015 |

Tiedän, olen tehnyt aikaisemminkin aloituksen aiheesta. Jäänyt vaan vaivaamaan asia ja olen ihan paniikissa. Vauvalta otettiin siis aivosähkökäyrä, magneettikuva ja röntgenit ja kaikki oli ok. Ravistelun oireita vaan on edelleen ja olen lähes varma että jotain vaurioita on. Miten on mahdollista että mitään ei löytynyt mistään?

Kommentit (371)

Vierailija
161/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko nyt aikeissa mennä lääkäriin ja sanoa rehellisesti että lasta on ravisteltu? Oletko sä nyt huolissasi lapsestasi vai itsestäsi?

Molemmista.

Ap

Vierailija
162/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet aiheuttanut sun lapsen henkeä uhkaavan vaaran jo kahdesti, ensin pahoinpitelemällä häntä ja sitten vielä estämällä asianmukaisen hoidon saamisen valehtelemalla.

Sano yksikin syy miksi lasta ei pitäisi ottaa kiireellisesti huostaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap nyt ainoa, joka tietää itse ravistelleensa vauvaa? Aiemmassa viestissä kertoi, että mies ja omat vanhemmat ovat apuna, mutta hekään eivät tiedä?

Vierailija
164/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tiedä. Sehän se tekee tästä vielä hirveämmän asian.

Ap

Vierailija
165/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kukahan se joku olisi joka olisi sitten ravistellut? Pakkohan on sun on äitinä lääkäreille asiasta epäillyt kertoa, muuten he epäilevät ja tässä tilanteessa olisi oikeinkin että epäisivät sinua. Vai haluatko kaataa epäilyn äitisi, anoppisi tai miehesi niskaan?

Vierailija
166/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sun mies huomannut vauvassa muutoksen? Tarkkailet tod.näk itse tarkemmin kun tunnet syystäkin syyllisyyttä. 

Mites muuten, jos miehesi toimisi kuten sinä ja vielä valehtelisi siitä, mitäs tykkäisit asiasta?

Vierailija
167/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että on huomannut uneliaisuuden ja itkut on loppunut mutta muuten on hänen mielestään normaali.

Ap

Vierailija
168/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kun selviää niin mies jättää minut ja perheenikin varmasti alkaa vihaamaan minua. Olenhan sen ansainnut.

Ap

Vierailija
169/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinustahan tehtiin rikosilmoitus ja lasu silloin kun kävit siellä lekurissa, ihan itse kerroit.

Mautonta provota näin vakavalla asialla

Vierailija
170/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat jotenkin vainoharhaiselta ja todella syyllisyydentuntoiselta mikä on masennuksen merkki. Sun kannattaisi hakea apua. Jotta et sekoa omantunnon tuskista niin sun varmaan kannattaisi kertoa mitä olet tehnyt: seuraukset ei varmasti ole tuollaisia mitä kuvittelet. Lisäksi tietty kun vauva oireilee niin varmaan kannattaisi kertoa että sitä on ravisteltu eikä vain epäilty siitä. Mutta noi seuraamukset siitä on kyllä liioitellun hirveitä.

Vierailija
171/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö Ap puhumaan miehellesi tästä? Sanoit että olet käyttänyt vauvaa lääkärissä, ja kuvat ja muut tarkastettu(?). Tietääkö miehesi että olit lääkärissä, mitä sanoit hänelle? Sinun kannattaa mennä uudestaan lääkäriin ja kertoa rehellisesti mitä kävi. Myös kerro miehellesi. Onko miehesi huomannut vauvan voinnissa eroa? Rakasta vauvaa nyt niin paljon kun voit, pidä sylissäsi, silitä ja hymyile. Anna olla rinnalla. Uskon, että rakkaus voi korjata asioita.

Vierailija
172/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko enää koko tarinaan. Aika monta sivua jo vedätit.

Vierailija
173/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi vedätystä. Pakko tästä on miehelle puhua, en vain tiedä miten uskallan. Ja mies tiesi lääkärissä olosta mutta luulee minun vaan olevan masentunut ja hormonihöyryissäni.

ap

Vierailija
174/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap! Puhu heti miehellesi!

Vierailija
175/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko vauva nukkuu nyt vuorokaudessa? Entä ennen? Paljonko syö nyt? Entä ennen?

Vierailija
176/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu nyt varmaan ainakin 16-20 tuntia ja ennen varmaan joku 12 maksimissaan. Söi ennen päivisin 2-5 tunnin välein ja yöllä saatto olla pidempikin tauko ja nyt syö yhtä usein mutta itse ei pyydä.

ap

Vierailija
177/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella, että tekisit jonkun häpeäntäyteisen tunnustuksen miehellesi ja pyytäisit häntä vielä viemään lapsen lääkäriin ja kertomaan, että on ravisteltu (kerran?) ja mitä oireita sinä olet huomannut ja mitä hän itse on huomannut. 

Selvitätte keskinäiset välinne sitten kun lapsi on ensin saanut hoitoa, jos sitä tarvitsee. Riippuu teidän liitostanne, löytyykö mieheltä anteeksiantoa vai ei. Useimmiten miehet varmaan katsovat helpommin läpi sormien, koska heillä ei ole hormonimyrskyistä sidettä vauvaan, mutta rakastavat vauvan äitiä. 

Vierailija
178/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ollut joku ketju, jossa joku äiti kertoi siitä, miten haluaa heittää lapsensa seinään ja siitä tehtiin poliisille ilmoitus. Voishan tästäkin pistää eteenpäin jotain... Ap:han peittelee tässä pahoinpitelyä.

Vierailija
179/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mitenkä niitä vammoja voi sitten todeta jos ne ei näy kuvissa?

Ap

Ihan niinkuin nyt olet todennut, vauvan muuttuneesta käytöksestä.

Vierailija
180/371 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit että lasu tehtiin, samoin rikosilmoitus. Oletko jo ollut kuulusteluissa???