vauvalla ravistelun oireet mutta mitään ei löytynyt
Tiedän, olen tehnyt aikaisemminkin aloituksen aiheesta. Jäänyt vaan vaivaamaan asia ja olen ihan paniikissa. Vauvalta otettiin siis aivosähkökäyrä, magneettikuva ja röntgenit ja kaikki oli ok. Ravistelun oireita vaan on edelleen ja olen lähes varma että jotain vaurioita on. Miten on mahdollista että mitään ei löytynyt mistään?
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko pyytää anteeksi. Tyhmä provo oli, karkasi vähän käsistä. Olen kyllä tosissani vauvan voinnista huolissani mutta ravistellut en ole. Minä olen se joka tässä apua tarvitsee.
ApOletko se sama Ap joka aloitti ketjun? Jos olet, niin todellakin tarvitset apua kun olet niin sairas että pelleilet tällaisilla asioilla. On olemassa oikeasti äitejä, jotka ravistelevat vauvojaan ja tarvitsevat apua. Toivon, että joku muu on saanut apua tästä ketjusta ja sen neuvoista..
No tuu nyt ees vastaamaan!
Vauvan vointikaan ei ole enää niin paljon huolettanut. Vauva on jo paljon virkeämpi kuin aikaisemmin ja hymyilee nyt hyvin. Turhaan olin huolissani.
Ap
Miten hemmetissä tollaset hullut aina sikiää!? Sä oot muutenki joku sairas yksilö,ku vaikka googlettaa mistä asiasta ni aina on AP tehny jo alotuksen ja kysyny ties mitä. Miten viranomaiset ei ota tollaselta vauvaa pois! Mee ny hoitoon ennenku pieni ja viaton vauva on vainaa!
Jokaisella äidillä on tilaisuus hakea apua. Sitä voi pyytää esimerkiksi neuvolan kautta. En ikinä missään tapauksessa hyväksy vauvan ravistelua!! Pieni, viaton, toisista ihmisistä riippuvainen ja täysin puolustuskyvytön lapsi on täysin syytön siihen jos itse et jaksa tai hermot menee. Olen yksinhuoltaja itse ja tiedän että arki koliikkivauvan kanssa voi olla välillä jopa painajaismaista, mutta aikuisena ihmisenä tulee tietää omat rajansa ja mennä muualle rauhoittumaan. Vauvaa ei itku vahingoita toisin kuin ravistelu, joka voi olla hengenvaarallista. En ikinä pystyisi tekemään lapselleni samaa. Pahoittelut jyrkistä mielipiteistä, mutta tuo oli niin väärin. Tärkeintä on että haet todella nopeasti apua ja hoidat itsesi kuntoon. Kun itse voit hyvin niin myös vauva voi :)
Jotenkin tekisi mieli ravistella ap:ta.
No niin nyt lopettakaa jo. Mitään ei ole tapahtunut ja piste.
Ap
Taisi iskeä paniikki nettivinkin jälkeen. Ajatella, teoilla voi olla seurauksia!
Tai sitten tajusi että vakavasta asiasta provoilullakin voi olla seurauksia.
Ja mitään takeitahan ei edes ole siitä, että ap:llä on lapsi. Kunhan hankki tylsään elämäänsä huvitusta täältä. Tyhmyys on itse-aiheutettu, loputtomasti uusiutuva luonnonvara.
Aivan järkyttävää. Miksi aloittaja yhtäkkiä tunnustaisi tämän OSITTAIN provoksi, ellei olisi säikähtänyt tuota nettivinkkiä? Ei tainnut tietää siitä.
Voisin ehkä uskoa provoksi, ellei Ap myöntäisi olevansa edelleen vauvasta huolissaan, mutta yhtäkkiä kiistää ravistaneensa vauvaa. Lääkärikäynnithän poliisi saa selville ja tämän äidin ilmoittaman huolen, sen sijaan ravistelun myöntäminen on tehty ainoastaan täällä netissä. Ja näin ap yrittää päästä kuiville. Myöntää siis asiat mitkä on kirjattu ylös, mutta oman osuutensa nyt kiistää.
Oletko se sama Ap joka aloitti ketjun? Jos olet, niin todellakin tarvitset apua kun olet niin sairas että pelleilet tällaisilla asioilla. On olemassa oikeasti äitejä, jotka ravistelevat vauvojaan ja tarvitsevat apua. Toivon, että joku muu on saanut apua tästä ketjusta ja sen neuvoista..