Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsitkö HM sivuille tänään? Vi*utukset tähän ketjuun:

menihermotmenihermotmeniherrrrmotttt
05.11.2015 |

Juu en päässyt niille sivuille - ennenkuin kaikki oli loppuunmyyty. Koska somen voima on moneen tärkeäänkin asiaan tullut todistettua, niin toivoisin, että tälläinen pieni vitutuskin saisi näkyvyyttä, mikäli tarpeeksi moni kirjoittaa ketjuun.

Joten. Vituttaako? Oma vastaukseni on: kyllä. Ja koen, että mua on huijattu ja tästä syystä EN MILLOINKAAN ENÄÄ OSTAN HENKKAMAUKASTA YHTÄÄN MITÄÄN. Eipä yhden ihmisen boikotti mitään haittaa, mutta tehdään tästä pitkä ketju, niin voitais ainakin saada vähän huomiota...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en henkilökohtaisesti tajua, miksi tuon näköiset vaatteet revitään käsistä?! Liian erikoisia ainakin mun makuun, ja sairaan kalliita. Näyttää joltain soturivaatteilta.Tähän kaikkeen yhdistettynä vielä H&M-laatu niin joo tota noin..

Vierailija
22/23 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soturivaatteethan olis hienoja, mutta noissa Balmaneissa en itse sellaista henkeä näe? Mäkin komppaan ketjun aloittajaa siitä, että sivuille olisi pitänyt TIETENKIN jokaisen päästä, joka halus sieltä jotain ostaa ja on epäreilua, että vip-asiakkaat saivat shoppailla jo klo 9, kun muut vasta klo 11. Siis ne, jotka nyt pääsisvät sisään verkkokauppaan. Ajattelin silti käydä huomenna Aleksin liikeessä katsomassa, että onko mitään enää jäljellä. Mutta tuskin on. 

Mielenkiintoista, että tämä aihe vaikuttaa olevan tosi arka monille, miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin nauraa joukkohysterialle joidenkin rumaakin rumempien ylihinnoiteltujen H&M-rytkyjen vuoksi. Että ihmiset voi olla tyhmiä!

Ja käytän siis itsekin lähinnä H&M:n vaatteita, kun se on ainut kauppa, josta mieleisiä vaatteita tuntuu löytyvän. En tosin maksa niistä yleensä 40 euroa enempää per kipale. Useimmiten vajaa 20.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän