Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kuulemma jättäisi minut, jos tulisin ehkäisystä huolimtta raskaaksi ja päättäisinkin pitää lapsen

Vierailija
04.11.2015 |

Ensin hätkähdin ilmoitusta mutta sitten aloin miettiä. Varmaan aikaisemmat poikaystävät olisivat tehneet samalla tavalla mutta heissä ei ollut miestä sanomaan sitä ääneen. Aloinkin arvostaa tällaista suoruutta. Sitä on aikaisemmista suhteistani puuttunut muissakin asioissa.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on parempi olla harrastamatta seksiä koska ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi.

Miksi se olisi parempi vaihtoehto kuin harrastaa seksiä normaalisti, käyttää ehkäisiyä tunnollisesti, ja turvautua aborttiin, jos ehkäisy jostakin syystä kuitenkin pettää? -ap

No miehelle se abortti ei ole vaihtoehto koska hän ei sellaista voi tehdä. Eli miehen tosiaan kannattaa olla selibaatissa jos lapsi on ehdoton ei. Jos seksiä harrastaa niin siinä samalla hyväksyy sen tosiasian, että voi tulla isäksi. Turha silloin on ruikuttaa ja kitistä että tämä on epistä . Ei ole, koska mies kyllä tiesi säännöt. 

Vierailija
42/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se mies. Hän ei osaa asettua toisen ihmisen (ei naisen eikä edes lapsen) asemaan, mikä taas on toisten ihmisten kanssa tekemisissä olemisen ja etenkin parisuhteen peruspalikka. Jos ajattelet pitemmälle tulevaisuuteen, huomaat, ettet voi ajatella perheen perustamista hänen kanssaan tulevaisuudessakaan. 

Ne suhteet, joissa mies pakottaa naisen aborttiin eron uhalla, päättyvät aina huonosti. Abortti on niin iso juttu muutenkin ja etenkin jos se ei ole naisen oma päätös. "Teidän lapsi" jäisi aina kummittelemaan välillenne.

Varsinaista tuubaa ja keittiöpsykolointia vailla muuta kuin oma mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatpa toisen käyttää sua panopuuna, se ei susta piittaa paskan vertaa, jos piittais lapsi olisi tervetullut.

Vierailija
44/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kokeneen naisen silmin, ja aikuisena naisena sanon, että poikaystäväsi ei välitä sinusta oikeasti eikä rakasta. Rakastamaansa naista ei mies uhkaile, kai olet kertonut että täysin varmaa ehkäisyä ei ole. Minkälainen renttu sulla on? Ei tosi mies vaan surkea mammanpoika, yyhh.

Terveisin kokenut nainen 45-v.

Jos nainen sanoo miehelle "jätän sinut jos ikinä lyöt/petät minua", on se ihan samalla lailla uhkailua kuin "jätän sinut jos teet vastoin tahtoani lapsen". Oletko siis samaa mieltä, että rakastamaan miestä ei nainen uhkaile ikinä noin?

Totta hemmetissä ihmisellä saa suhteessakin olla jotain periaatteita (ja ne saa kertoa ääneen), ja vaikka kuinka toista rakastaisi, on ihmisellä oikeus ja jopa velvollisuus itseään kohtaan lopettaa se suhde, jos toinen ei näitä periaatteita kunnioita! Oli sitten kyse uskollisuudesta, lisääntymisestä tai väkivallasta.

Vierailija
45/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia jotkut ovat sitä mieltä, että poikaystävä esittää tässä uhkauksen? Onko tosiaan se, että kertoo, minkälaisessa suhteessa on valmis olemaan, nykyään uhkailua?

Jos sanon, että minulle pettäminen on niin paha asia, etten voi olla yhdessä pettäjän kanssa, onko sekin uhkaus? Tai jos sanon, että pidän kyllä vahinkolapsen, onko sekin uhkaus?

Vierailija
46/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatpa toisen käyttää sua panopuuna, se ei susta piittaa paskan vertaa, jos piittais lapsi olisi tervetullut.

Mulle ei todellakaan ole lapsi tervetullut ikinä, käytänkö siis miestäni vain panopuuna? Enkö saisi ikinä olla parisuhteessa, kun en kerran lapsia halua???

Vierailija
47/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on uusi tieto, etteivät kaikki halua koskaan lapsia?

Vierailija
48/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastava mies ei uhkaa, koskaan.

Vierailija
49/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä rakastava nainen, vrt "jos tulen raskaaksi niin pidän lapsen vaikket haluaisi".

Vierailija
50/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Mutta se, että kertoo, minkälaiseen suhteeseen on valmis ja minkälaiseen ei, ei ole mitään uhkailua. Normaaliälyinen, tavanomaisille sosiaalisilla taidoilla varustettu ihminen tämän kyllä ymmärtää.

Vierailija
51/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ei nuori tekisi, ettei se poikaystävä vaan jätä, vaikka 100 aborttia.

Vierailija
52/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kaipaa sellaista suhdetta, jossa sinua rakastetaan ap?

Minusta taas se ei ole rakkautta, että haluaa suhteeseen väkisin kolmannen pyörän, josta ei ole sovittu etukäteen.

Oma mieheni taas oli niin munaton ja paniikissa, että kierukan petettyä sanoi, että tukee minua, vaikka päättäisin mitä ja että ei se ole hänen asiansa päättää mitä tehdään, mutta tunnusti jälkikäteen rukoilleensa kaikkia jumalia, että päätyisin aborttiin ettei hänen elämänsä menisi pilalle, ei vain uskaltanut sanoa sitä. Jätti kivasti vain päätösvallan minulle pelkuruuttaan ja ei tukenut sen osalta sitten yhtään kun jouduin arvailemaan mikä hänen kantansa oikein edes oli, ei voi arvostaa. Onneksi sentään teetti vasektomian itsellensä tuon minun rääkkini ja törppöilynsä jälkeen. Rehellisyys kunniaan!

Vierailija
53/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkaamisenkin voi käsittää monella tapaa. Olen minäkin sanonut miehelleni, että ero tulee jos hän haluaa lapsia. Ja mies minulle, että jos minä petän häntä. Hui, se siitä rakkaudesta.

Vierailija
54/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan muistanut pyytää äidiltäsi anteeksi tekohauskoja jokelluksiasi?

En toki koska hän on valinnut toisin. Onnekkaana sai vielä älykkään pojan, jolla oli hyvät jutut.

Vierailija
55/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja kaikki sinua yläpeukuttaneet eivät ole oikeaa miestä sitten koskaan tavanneetkaan.

Se on ihan turha levitellä miesvihaasi täällä, jos nainen on se joka toimii moraalisesti väärin.

Se on moraalisesti väärin lasta kohtaan myöskin. Jokainen lapsi ansaitsee rakastavat vanhemmat. Pahimmillaan tulee riitaisa ero ja välit poikki tuollaisesta. Sekö on lapsen etu, että vanhemmat vihaavat toisiansa. Siinäpä oikein rakkauslapsi.

Vierailija
56/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pakottais poikaani olemaan naisen kanssa parisuhteessa, ei sellaista voi keltään vaatia. Mutta sen sanoisin että omasta lapsestaan pitää huolta ja osallistuu sen kasvattamiseen. Jos lapsen alulle pistää niin siitä myös huolehtii. Kyllä nyt jokainen mies tietää mitä seksistä voi seurata. Olisin kyllä aika helvetin pettynyt poikaani jos tämä lapsensa hylkäisi ja poika kuulis siitä lopun ikäänsä. Tosin olen kyllä aikonut kasvattaa poikani niin että tämä tietää miten kyseisessä tilanteessa toimitaan. Omaa lasta ei hylätä. Se lapsi on viaton, se ei tähän maailmaan päättänyt syntyä. Sille ei kosteta omaa huolimattomuutta.

Väärin meni. Siksi se abortoidaan, jos ei ole toivottu. Luuletko miehen elämän olevan hyvä, jos pitäisi 20 vuotta kasvattaa lasta, jota ei halua.

Voiko noin tyhmiä ihmisiä olla olemassakaan? 

Vierailija
57/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas alkanut pelottaa että mies haluaakin lapsia.. Minä en kestä edes ajatusta. Rankkoja asioita.

Vierailija
58/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Mutta se, että kertoo, minkälaiseen suhteeseen on valmis ja minkälaiseen ei, ei ole mitään uhkailua. Normaaliälyinen, tavanomaisille sosiaalisilla taidoilla varustettu ihminen tämän kyllä ymmärtää.

Nyt uhkailen. En halua yh:ta, enkä halua lapsia. Sellaista suhdetta en kelpuuta.

Vierailija
59/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas alkanut pelottaa että mies haluaakin lapsia.. Minä en kestä edes ajatusta. Rankkoja asioita.

En halua. Tykkään lomailla ja tehdä asioita extemporee, mikä ei lasten kanssa onnistu. Pilvessäkin on kiva olla.

mies

Vierailija
60/100 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tämä keskustelu joskus 20 vuotta silloisen tyttöystävän kanssa ja kerroin etten lasta halua. Sanoin jos pyöräyttäisi lapsen, niin ottaisin lopputilin ja häipyisin johonkin muukalaislegioonaan tai ulkomaille töihin, ettei tarvitse maksaa elareita.

Jos lasta en ole halunnut, niin katson ettei elatusvelvollisuuskaan sido minua. Ei sperman luovuttajatkaan niiden lasten isejä ole, vaikka biologisesti ovatkin heidän vanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi