Agia Marina ja beach hotel Alexia, WIFI:n käyttö. Toimiiko todella vain aulassa?

Vierailija

Hei, te jotka olette olleet Agia Marinassa hotelli Alexiassa, kertokaa miten tuo WI-FI oikein toimii? Jostakin luin, että aulassa on ilmainen WI-FI. Siis mitähän tämä nyt tarkoittaa? Siis omaan puhelimeen saa salasanan, joka toimii hotellin aulassa, muttei huoneissa? Missä tuo aula oikein sijaitsee ja onko se aina avoinna? Eikö yhteys todella pelaa esimerksi hotellialueen pihalla tai allasalueella? Mukava olisi illalla katsoa jotakin puhelimesta, kun saa lapset nukkumaan. Huoneesta ei voi kuitenkaan poistua juuri parveketta pidemmälle.

Toinen asia mikä mietityttää, onko hotellialueella minkäänlaista valvontaa /vartiointioa yöaikaan?

Kommentit (11)

Vierailija

En ole, enkä toivottavasti viimeisellekään. Mutta itse asiaan, tietääkö kukaan varsinkaan tuosta wifistä. Muutama työhommakin pitäisi saada hoidettua ja mielellään siellä omassa huoneessa...

Vierailija

Mitäs jos kysyt hotellista suoraan. En ainakaan itse muista kaikkien hotellien nimiä joissa on lomilla oltu ja epäilen etteivät kaikki muutkaan. Sen verran paljon niitä tuollakin on. Nuo Välimeren kohteet ja hotellit ovat kaikki enemmän tai vähemmän samanlaisia, ei jää mieleen.

Vierailija

Jos sanotaan, että wifi toimii aulassa eikä huoneista puhuta mitään, silloin se todnäk toimii vain aulassa. Voi olla ihan avoin verkko johon pääsee ilman salasanaa.

Vierailija

Kysyin kyllä hotellista, mutta vastaukseksi saisn vain, että ilmainen wifi löytyy. Eli ei toimi huoneissa, ilmeisesi aulassa, allasalueella ja ravintolassa on toivoa.

Siksi tätä kysyn, kun kyllähän tuo ilmainen wifi alkaa olla laitaa myöden hotelleissa ja normaalisti toimii myös siellä hotellihuoneissa.

Vielä tuosta hotellista sen verran, että kuinka hajoitettu tuo hotellialue on ja onko toivoa, että oma hotellihuone sattuu ihan lähelle tuota "wifi-aluetta"?

Ja onko alueella minkään valtakunnan valvontaa öisin vai voiko sinne saapastella kenenkään tietämättä laumallinen ulkomaan rosvoja? Kreetalaiset ovat itse kyllä perinteisesti rehellistä porukkaa tässä mielessä eikä se pelota, että he tätä itse harrastaisivat.

Ja minä olen ollut ulkomailla varmaan  yli parissa kymmenessä hotellissa ja melko moni hotelli on jäänyt kyllä mieleen. En ymmärrä miten ihmisillä ei ole haisuakaan, missä ovat yönsä viettäneet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat