Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin asia, mistä teille on AV:lla loukkaannuttu?

Vierailija
02.11.2015 |

Mulla ykköspaikasta kilpailee kaksi asiaa: se, kun leikkasin vauvan hiuksia ja se, kun kerroin tekeväni kotitöitä(kin) lapsen päiväunien aikana.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku veti herneet syvälle, kun totesin jossain haukutaan laihoja miehiä-ketjussa, että bmi 19 on itseasiassa ihan normaali paino.

Vierailija
22/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ketjussa kerran oletettiin mun olevan työssäkäyvä nelikymppinen perheenäiti ja suututtiin ja syyllistettiin huonosta äitiydestä, kun kerron mitä teen vapaa-ajallani (näen kavereita, käyn baareissa, shoppailen, käyn harrastuksissa jne). Sitten kerroin olevani lapseton, sinkku ja parikymppinen opiskelija niin alettiin rähisemään, että toivottavasti et ikinä saakaan lapsia, ei susta ole siihen!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin ostaneeni Subwaysta vegepihvi-subin. Joku jaksoi monen viestin verran vinkua siitä, kun en ottanut täytteeksi lihaa.

Vierailija
24/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin synnytyspelosta ja sain vastaukseksi pelkkää vittuilua miten minulla ei ole oikeutta hankkia lapsia jos pelottaa ja toivottavasti saan keskenmenon tai ainakin teen abortin.

Vierailija
25/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerroin ostaneeni Subwaysta vegepihvi-subin. Joku jaksoi monen viestin verran vinkua siitä, kun en ottanut täytteeksi lihaa.

:D

Mulle vinguttiin, kun kehtasin RYYPÄTÄ lasin viiniä ruuan kanssa ravintolassa ollessa.

Vierailija
26/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kiusaamisketjussa kerroin, kuinka naiset ovat hyviä henkisessä väkivallassa. Noh, eräs "feministi"mammahan suuttui: ei nainen voi olla väkivaltainen millään tavalla! Hän epäili minua ylilautajonnelassukaksi, joka vihaa naisia. Samassa viestissä hän käski minun tappaa itseni.

Että sellainen rauhan ja feminismin sanoma av-mammalla.

Vierailija
27/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle vinguttiin, kun kehtasin RYYPÄTÄ lasin viiniä ruuan kanssa ravintolassa ollessa.

Saako siitä tarpeeksi energiaa, jos vain "jänönruokaa jälttää"?

Minua kyllä pierettäisi jatkuvasti pelkkä kasvisruoka.

Vierailija
28/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua epäiltiin provoksi ja oikein hikeennyttiin, kun kerroin etten ole ikinä saanut yhtäkään joulukorttia.
Tämä tosin ei johdu siitä, ettei minulla olisi ystäviä ja sukulaisia, vaan siitä etten vietä joulua tai muitakaan kristillisiä juhlia, ja tämä taas johti rasistisiin ja antisemitistisiin kommentteihin, jossa alkuperääni arvuuteltiin. No, en ole maahanmuuttaja, muslimi tai juutalainen. :)

Vierailija
29/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se vinkuja olit? En edelleenkään tajua, miten minun energiansaanti kuuluu kenellekään muulle. :D

Vierailija
30/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kymmeniä haukkumisviestejä, kun kerroin kämmänneeni työpaikalla gluteenittoman ruoan kanssa ja olleeni hiljaa asiasta. Oli monta mielensäpahoittajaa

Vierailija
31/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se vinkuja olit? En edelleenkään tajua, miten minun energiansaanti kuuluu kenellekään muulle. :D

Noup.

Mietin vaan, että sopisko mulle vegeily..

Vierailija
32/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli maailman loppu kun ostin koiran vaikka meillä on lapsi.

Vierailija
33/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti minulle itselleni mutta entiselle avovaimolleni hermostuttiin jatkuvasti siitä, että hän kirjoitti maahanmuuttajaksi liian hyvää suomea.

Vierailija
34/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun kerroin, että olen joskus vuosikausia sitten kerran harrastanut seksiä varatun miehen kanssa, eikä minulla ole aikomustakaan kertoa asiasta kenellekään.

Vierailija
35/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua halveksittiim matkaketjussa, kun sanoin vihaavani Tallinnaa ja laivojen räkämeininkiä. Suomalaiset on liian humalassa ja Tallinnassa mm. myyjät todella töykeitä. Minä en haukkujien mukaan a. ole nähnyt todellista Viroa lainkaan b. olen tosikko ja kuivakka ihminen, kun en tajua, että Tallinnaan mennään rentoutumaan c. olen ilonpilaaja laivoilla ja kannattaa jatkossa pysyä kotona.

Vierailija
36/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jaksaa aina loukkaantua, kun mainitsee olevansa kasvissyöjä :D lisäksi eräässä keskustelussa mainitsin silloin tällöin leikkaavani tuttujeni hiuksia maksutta, mistä syntyi kunnon sota. Olin hirvittävä harmaan talouden harjoittaja ja rikollinen, joka tulisi käräyttää verottajalle.

Vierailija
37/41 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias jos tulee puhetta siitä että kenen kuuluisi maksaa treffeillä..

Vierailija
38/41 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain valtavasti alapeukkuja, kun uskalsin kertoa, että vuoden 71 hääpuku mahtuu minulle edelleen:))))))HIRVEETÅ

Vierailija
39/41 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen ja kerroin että minulla on pitkä tukka, enkä halua sitä pirtsakkaa viisikymppisen lyhyeksi leikattua ja punaiseksi värjättyä tukkaa. Siitäkin joku hermostui kun en ole ylipainoinen.

Vierailija
40/41 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ketjun aloittaja listasi kasan raskausoireita ja ihmetteli mistä johtuvat. Ehdottomasti kieltäytyi uskomasta että voisi olla raskaana, koska ehkäisynä on käytetty keskeytettyä yhdyntää. Loukkaantui verisesti kun sanoin että keskeytetty yhdyntä on sama kuin ei ehkäisyä ollenkaan, ja kyseenalaistin hänen älykkyytensä kun ei suostu raskaustestiä tekemään niin selvillä raskausoireilla. Mukaan liittyi lauma muitakin "touhutipoissa ei ole siittiöitä!" -raivoajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän