face-kirpparit ja av

Vierailija

Eli maija myi nojatuolia. Tuohon kuvaan pena kommentoi "mitäs sanot tuuli, olisko meille?" Sen jälkeen minä kommentoin "av, missä päin". Sitten tuuli vastaa, että kyllä otetaan. Niin miten tuo nyt menee? Olen sen verran käsi näissä, etten oikein tiedä..

Kommentit (5)

Vierailija

Maalaisjärjellä toimien se menee tietysti Penalle. Elämässään epäonnistuneiden amis-drop outien yh-äitien johtamilla fb:n rinkirunkkuklubeilla se tulee sinulle, kun hihkaisit oikean sanan. 

Vierailija

En tykkää noista facebookpalstoista tämän takia. Olen jonkin verran antanut tavaraa sitä kautta, mutta aina jää vähän huono olo siitä, menikö kaikki oikein. Pitäisi ymmärtää jotain ihmeellistä uusiokieltä ja -käytöstä.

Vierailija

Mä jäin pois kaikista Facebook- kirppareista. En jaksanut hankalia ihmisiä. Myin tuotetta, kahdeksan varausta, jokaiselta kysyin yvnä ottavatko he tuotteen. Aina löytyi syy miksei sitten ostakaan. Turhia varauksia...Kahdeksannelle kelpasi hinnalla jota pyysin. Kauppojen jälkeen yksi alkoi nilkuttamaan, etten myynyt hänelle, oli toinen varaaja.  Että hänelle jäi paha maku. Hän ei vain ollut valmis maksamaan pyytämäni hintaa. Tori.fi ja huuto.net - vain hyviä kokemuksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat