Erikoisin asia, mistä teille on AV:lla loukkaannuttu?

Vierailija

Mulla ykköspaikasta kilpailee kaksi asiaa: se, kun leikkasin vauvan hiuksia ja se, kun kerroin tekeväni kotitöitä(kin) lapsen päiväunien aikana.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään! Olen niin ihana, ettei minun vuokseni kukaan loukkaannu.

Sä olet nelilehtinen apila! Ehkä saan lauantaina lottovoiton.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään! Olen niin ihana, ettei minun vuokseni kukaan loukkaannu.

Sä olet nelilehtinen apila! Ehkä saan lauantaina lottovoiton.

Ap

:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet itse tainnut loukkaantua saamistasi kommenteista. Kommentoijat tuskin loukkaantuivat tai viis veisaavat sinun puuhistasi

Ok!

Ap

Vierailija

Se, että laitan hiuksiani, meikkaan, pukeudun nätisti ja harrastan liikuntaa.
"Mulla on muutakin elämää!!!!11" "Onneksi mun elämä ei ole kiinni noin pinnallisista asioista." "Mulla on muutakin sisältöä elämässä kuin istua peilin edessä."
Jostain syystä mammat kuvittelee, että hiusten kihartaminen/suoristaminen ja kevyt meikkaus aamuisin kestää tuntitolkulla, vähintään iltapäivään asti. Ja loppupäivä sitten juostaan pitkin maita ja mantuja ja ravataan vähintään 15 eri kuntosalilla, että varmasti voisi olla mahdollisimman luurankolaiha! :D
Ainiin ja joskus minulla on aikaa itsensä rääkkäämisen ja puunaamisen välissä niin sen ajan "keikun korkkareilla" ja "ei kukaan ota tosissaan naista, joka kävelee korkokengillä ja käyttää mekkoja."
:DD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet itse tainnut loukkaantua saamistasi kommenteista. Kommentoijat tuskin loukkaantuivat tai viis veisaavat sinun puuhistasi

Käydäänkö me samalla keskustelufoorumilla? Vauva.fi aihe vapaa?

Vierailija

Mulle natisi joku siitä, kun kehtasin pitkien haukkumiskeskustelussa sanoa että oon sujut pitkänä enkä voisi kuvitellakaan elämää lyhyenä. :D so much pain

Vierailija

Kun puolustin heteroparien oikeutta sanan avioliitto käyttämiseen. Sen sijaan että pari kommentoijaa olisi haukkunut mielipidettäni, he alkoivat haukkua minua ihmisenä. Olen tottunut väittelemään asiafaktoilla, en uskonut saavani aikaan myrskyä vesilasissa. Minusta on ihanaa että asioista voi olla eri mieltä! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se, että laitan hiuksiani, meikkaan, pukeudun nätisti ja harrastan liikuntaa.
"Mulla on muutakin elämää!!!!11" "Onneksi mun elämä ei ole kiinni noin pinnallisista asioista." "Mulla on muutakin sisältöä elämässä kuin istua peilin edessä."
Jostain syystä mammat kuvittelee, että hiusten kihartaminen/suoristaminen ja kevyt meikkaus aamuisin kestää tuntitolkulla, vähintään iltapäivään asti. Ja loppupäivä sitten juostaan pitkin maita ja mantuja ja ravataan vähintään 15 eri kuntosalilla, että varmasti voisi olla mahdollisimman luurankolaiha! :D
Ainiin ja joskus minulla on aikaa itsensä rääkkäämisen ja puunaamisen välissä niin sen ajan "keikun korkkareilla" ja "ei kukaan ota tosissaan naista, joka kävelee korkokengillä ja käyttää mekkoja."
:DD

oon juuri samankaltainen nainen ja ai että niitä mammojen ja keski-ikäisten naisten murhaavia katseita :D saan siitä päivän parhaat naurut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle natisi joku siitä, kun kehtasin pitkien haukkumiskeskustelussa sanoa että oon sujut pitkänä enkä voisi kuvitellakaan elämää lyhyenä. :D so much pain

Mulle rähistiin vastaavassa keskustelussa (en nyt muista haukuttiinko pitkiä vai lyhyitä), kun sanoin että kyllä minä pidän pitkiä ja lyhyitä naisia ihan samalla tavalla kauniina, ei se senteistä ole kiinni. :DD
Ja että silti koen olevani sinut pituuteeni kanssa vaikka todella lyhyt nainen olenkin.
Ei kuulemma ole mahdollista.

Vierailija

Se on saatanasta jos tällä palstalla kehtaat kertoa käyttäväsi hajuvettä. Se tarkoittaa täällä sitä, että kaadat pesusaavillisen sen seitsemää eri sorttista hajustetta päällesi jokaikinen aamu.

Vierailija

Se, ettei minulla ole lapsia, mutta silti käyn aktiivisesti tällä palstalla.
MITÄ SÄ TÄÄLLÄ TEET, TÄÄ ON ÄITIEN PALSTA, TÄÄLLÄ PUHUTAAN VAAN LAPSISTA.
Vissiin käydään aika erilaisella aaveella.

Vierailija

Kun totesin, että alle puolivuotiaan vauvan tarpeet > miehen tarpeet. Siitä loukkaannuttiinkin sitten niin maan perkuleesti ja sivutolkulla, kun en kolmikuista täysimetettyä tasan vie minnekään mummolaan yökyläilemään seksiloman vuoksi. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat