Mikä olisi ensireaktiosi, jos 20v tyttäresi alkaisi seurustella 10-15v vanhemman miehen kanssa?

Vierailija

Niin. 

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Ehkä ajattelisin, että hän ei usko kelpaavansa omanikäisilleen. Olisin surullinen. Lisäksi hän kulkisi äitinsä jalanjälkiä :(

Vierailija

Jos minulla olisi 20 v tytär... No, onnittelisin. En ainakaan pahalla reagoisi, kun omien vanhempienikin ikäero osuu tuohon haarukkaan, enkä näe siinä mitään ihmeellistä.

Vierailija

En ajattelisi mitään, jos pari olisi onnellinen yhdessä.

Omat vanhempani ilmoittivat minulle vastaavassa tilanteessa, että kotiin ei tarvitse tulla niin kauan kuin mies on kuvioissa. Ottivat uudelleen yhteyttä sitten, kun halusivat tavata lapsenlapsensa.

Vierailija

Itse aloin 20vuotiaana seurustelemaan 30v miehen kanssa, siskoni alkoi seurustelemaan 45v miehen kanssa ollessaan 30v. Molemmat saatiin vaan onnitteluja, hyvin suhtautuivat. Se on heidän mielestään pääasia että me ollaan onnellisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin 20vuotiaana seurustelemaan 30v miehen kanssa, siskoni alkoi seurustelemaan 45v miehen kanssa ollessaan 30v. Molemmat saatiin vaan onnitteluja, hyvin suhtautuivat. Se on heidän mielestään pääasia että me ollaan onnellisia.

Sinulla ja siskollasi ei ollut isää lapsuudessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole maailmasta muuta kuvaa kuin yhdenlainen mustavalkoinen putkikuva, jonka joku on sinulle aikoinaan rakentanut valmiiksi?

Vierailija

No riippuisi tietysti siitä millainen mies olisi. Mutta ikä ei mua mitenkään hätkäyttäisi. Ne kolmekymppiset ketä tunnen eivät eroa parikymppisistä paljon muuten kuin sillä että niillä on duuniasiat paremmalla tolalla.

Vierailija

Ikä on vain numeroita. Tunnen pariskunnan, vaimo 20 vuotta miestään nuorempi. Onnellinen liitto. Kaksi lasta. Nainen oli 17 kun tapasivat, avioituivat heti kun hän oli 19 vuotias. 

Väitän että isäsuhteella ei ainakaan tässä tapauksessa ole mitään tekemistä. Voiko rakkautta jotenkin estää? Jos kemiat synkkaa niin vahvasti, ettei erossa voi olla?

Antaisin tyttäreni elää omaa elämäänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä isäjuttuja voisi jauhaa vaikka sitten kun ikäeroa on joku +30 vuotta? Naurettavaa puhua tuollaista kun ikäeroa on 10 vuotta.

Vierailija

Tyttärestäni en varmaan ajattelisi mitään sen kummempaa, mutta miettisin että mikä siinä miehessä on vikana, kun sitä kiinnostaa ihan eri kehitys- ja elämänvaiheessa oleva tyttö. Kiinnostaako siinä silloin mikään muu kuin seksi, koska henkisesti 20 ja 35 vuotiaat ovat kyllä aika eri planeetalla? En kauheasti arvostaisi miestä, mutta en tietenkään näyttäisi sitä tyttärelle, koska se pilaisi välimme. Mies sen saattaisi ehkä saada tietää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat