Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi ensireaktiosi, jos 20v tyttäresi alkaisi seurustella 10-15v vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
02.11.2015 |

Niin. 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt, että hän on eronnut aviomiehestään ja lapsensa isästä.

Vierailija
2/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkaisin oluen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajattelisin, että hän ei usko kelpaavansa omanikäisilleen. Olisin surullinen. Lisäksi hän kulkisi äitinsä jalanjälkiä :(

Vierailija
4/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi 20 v tytär... No, onnittelisin. En ainakaan pahalla reagoisi, kun omien vanhempienikin ikäero osuu tuohon haarukkaan, enkä näe siinä mitään ihmeellistä.

Vierailija
5/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi mitään, jos pari olisi onnellinen yhdessä.

Omat vanhempani ilmoittivat minulle vastaavassa tilanteessa, että kotiin ei tarvitse tulla niin kauan kuin mies on kuvioissa. Ottivat uudelleen yhteyttä sitten, kun halusivat tavata lapsenlapsensa.

Vierailija
6/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani, mikä lapsen isäsuhteessa on mennyt pieleen. Ja toivoisin, että tyttö pian löytäisi ikäisensä pojan.

Vierailija
7/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkuisin... ja lujaa.

Vierailija
8/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että suhde ei luultavasti tule kestämään kauaa

Vierailija
9/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin 20vuotiaana seurustelemaan 30v miehen kanssa, siskoni alkoi seurustelemaan 45v miehen kanssa ollessaan 30v. Molemmat saatiin vaan onnitteluja, hyvin suhtautuivat. Se on heidän mielestään pääasia että me ollaan onnellisia.

Vierailija
10/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin 20vuotiaana seurustelemaan 30v miehen kanssa, siskoni alkoi seurustelemaan 45v miehen kanssa ollessaan 30v. Molemmat saatiin vaan onnitteluja, hyvin suhtautuivat. Se on heidän mielestään pääasia että me ollaan onnellisia.

Sinulla ja siskollasi ei ollut isää lapsuudessa?

Vierailija
11/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole maailmasta muuta kuvaa kuin yhdenlainen mustavalkoinen putkikuva, jonka joku on sinulle aikoinaan rakentanut valmiiksi?

Vierailija
12/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuisi tietysti siitä millainen mies olisi. Mutta ikä ei mua mitenkään hätkäyttäisi. Ne kolmekymppiset ketä tunnen eivät eroa parikymppisistä paljon muuten kuin sillä että niillä on duuniasiat paremmalla tolalla.

Vierailija
13/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita. Tunnen pariskunnan, vaimo 20 vuotta miestään nuorempi. Onnellinen liitto. Kaksi lasta. Nainen oli 17 kun tapasivat, avioituivat heti kun hän oli 19 vuotias. 

Väitän että isäsuhteella ei ainakaan tässä tapauksessa ole mitään tekemistä. Voiko rakkautta jotenkin estää? Jos kemiat synkkaa niin vahvasti, ettei erossa voi olla?

Antaisin tyttäreni elää omaa elämäänsä.

Vierailija
14/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä isäjuttuja voisi jauhaa vaikka sitten kun ikäeroa on joku +30 vuotta? Naurettavaa puhua tuollaista kun ikäeroa on 10 vuotta.

Vierailija
15/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärestäni en varmaan ajattelisi mitään sen kummempaa, mutta miettisin että mikä siinä miehessä on vikana, kun sitä kiinnostaa ihan eri kehitys- ja elämänvaiheessa oleva tyttö. Kiinnostaako siinä silloin mikään muu kuin seksi, koska henkisesti 20 ja 35 vuotiaat ovat kyllä aika eri planeetalla? En kauheasti arvostaisi miestä, mutta en tietenkään näyttäisi sitä tyttärelle, koska se pilaisi välimme. Mies sen saattaisi ehkä saada tietää.

Vierailija
16/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin 19-vuotiaana naimisiin 34-vuotiaan kanssa. Äitini oli vaan iloinen, sitten kun kävi ilmi että mies on varsin varakas ja korkeasti koulutettu. Hassua kyllä, nimittäin tiedän että jos olisin tuonut näytille pienituloisen duunarin joka saman ikäinen, niin varmasti olisi huutanut kurkku suorana miehen ikäasiastakin ;)

Vierailija
17/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään tykkäisi ja mieheni tykkäisi varmaan vielä vähemmän. Sama juttu, jos poikani esittelisi itseään 10-15 v vanhemman naisystävänsä. Mutta pahempi niin päin, että nainen on noin paljon nuorempi. Kuitenkin ajattelisin, että se on tyttäreni oma asia, enkä puuttuisi siihen, hän tietää kyllä mitä mieltä olen pitkästä ikäerosta, joten jos hän siitä huolimatta valitsisi paljon vanhemman miehen, niin se olisi hänen valintansa. Toivoisin, että suhde päättyisi eroon ja tyttäreni löytäisi suunnilleen itsensä ikäisen miehen.

Vierailija
18/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötys.

Vierailija
19/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotias tehkööt mitä haluaa, kunhan on onnellinen.

Jos tytär esim 16 vuotiaana tulisi kotiin että isi tässä on mun poikaystävä Nico 23v, niin en varmaankaan kovin rauhallisena pysyisi. :)

Vierailija
20/33 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hieman huolissani. 10 vuotta vielä menisi, mutta yli 15 vuoden ikäerossa ei ole mitään järkeä, vaikka kuinka oltaisiin 'rakastuneita'. Toivoisin, että tyttäreni tulisi pian järkiinsä ja löytäisi miehen joka olisi lähempänä hänen omaa ikäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi