Voimakastuoksuinen pyykinpesuaine

Vierailija

Ehdottakaa jotain sellaista. En todellakaan tiedä tykkäänkö loppujen lopuksi siitä, että vaatteeni tuoksuvat kun en ole oikeastaan koskaan käyttänyt pesuainetta, josta jäisi voimakas haju. Haluaisin vain kokeilla. Ja huuhteluainetta en haluaisi käyttää.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lidlin F:llä alkava.

Tämä haisee helvetin pahalle. Silmiä kirveltää, kun tällä vaatteensa pessyt kävelee ohi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko niin voimakastuoksuinen mutta hyväntuoksuinen: Omo Color. Kuivassa pyykissä kivan raikas tuoksu.

Juuri olin ehdottamassa Omoa voimakkaan ja järkyttävän pahanhajuisena pesuaineena. Miksi ap haluaa haista?

Vierailija

Ala ostaa vaatteet hyväntekeväisyyskirppareilta. Niissä on semmoinen pesuaineen löyhkä, ettei lähde useammassakaan pesussa. T. Tuoksuttoman ystävä.

Vierailija

Lidlin tuotteet on kyllä pahimmat.  Itse kaytän hajusteettomia, mutta tykkään Serto ha Bio Luvil Professionaleista. Anoppi käyttää, niitä ei vain saa  tavallisista kaupoista. Mieto, hyvä tuoksu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko niin voimakastuoksuinen mutta hyväntuoksuinen: Omo Color. Kuivassa pyykissä kivan raikas tuoksu.

Juuri olin ehdottamassa Omoa voimakkaan ja järkyttävän pahanhajuisena pesuaineena. Miksi ap haluaa haista?

Sanoin aloitusviestissä, haluan kokeilla. Jotkut ihmiset tuoksuvat hyvältä, puhtaalta. Jotkut kylläkin liikaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat