Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen nakuilee ikkunassa ?

Galluppi
02.11.2015 |

Onko miten yleistä et nainen esittelee itseään ikkunassa ? 

.... verhot auki, valot päällä, oikein hyvin näkee, 

kiusoitteleeko naiset  miehiä vai miten tuosta pitäisi ajatella...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein hyppien alasti tai pelkillä alusvaatteilla.jos esim olen menossa tai tulossa suihkuun tai vaihdan vaatteita.mies myös vetelee aina verhoja kiinni ja pyörittelee silmiään että taas saa naapurit ajella kolareita kun Vaimokulta vaatteita vaihtaa.en tee tahallaan vaan ihan vaan siksi etten oikein kotosalla osaa ajatella asiaa.

Vierailija
22/37 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama kun aika monella täällä, eli suihkun ja saunan jälkeen olen usein alasti kotona. Kerran huomasin kun vastakkaisen talon asukas huomasi minut mutta pääasia ettei tirkistele tai esimerkiksi valokuvaa.

-n23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolkuni menee varmaan vääriä reittejä. Ei tule usean vuoden ajalta mieleeni yhdenkään naisen ikkunassa nakuilua. Toki kesäisin naiset liikkuu pikkubiksuissa pihoilla ja rannalla toplessina, mutta se onkin ihan eri juttu.

Vierailija
24/37 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppi kirjoitti:

Minä en semmoista harrasta, mutta naapurissa oli aikanaan nainen, joka tykkäsi kuljeskella talossaan nakkena, ja verhot olivat avoinna. Erityisesti hän viihtyi keittiössä keikistelemässä, kun ihan lähinaapurissa asui kaksi miestä, toinen oli poikamies ja toisen vaimo asui myös siinä talossa. Poikamies kuulemma vemputti naista katsellessaan. Oma mieheni (nykyinen ex) pääsi ihan pukille naapurin rouvan kanssa, joten kyllä häneltä muutakin sai kuin kiusoittelua ;D 

Vierailija
25/37 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nää nakuilevat naiset on kun täällä en ole nähnyt juuri missään vaikka näin monta myöntää oikein nakuilevansa. Usein vaan toivoo että jossain pimeällä kävelyllä varsinkin lenkillä näkisi vahingossa tai yllättäen jonkun naisen alasti ikkunassa se olis voitto silmille :)). Kyllä siinä juokseminen pitäisi keskeyttää heti ja jäädä nauttimaan näkymistä. Teitä ei siis useaa haittaa se että mies katsoo tai pysähtyy katsomaan vaikka saattaahan siinä tuijottaakkin väkisin jos alastoman naisvartalon yllättäen näkee.

Täällä yleensä naiset pahastuu tai tulee vihaista katsetta takaisin jos esim tiukoissa lenkkitrikoissa tulee vastaan kamelinvarvas paistaen ja jos katot pidempään joten tää on sitten jännä et osaa kiihottaa että ulkoa katsotaanm Mitä ajattelisit jos näkisit komean miehen vemputtavan samalla kun katsoo sinua olisiko se sitten ahdistavaa?

Vierailija
26/37 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kutakuinkin keskellä metsää ja verhot on auki yötä päivää ja hillun ihan estottomasti vaikka pikkuhoususillani. Jos joku jaksaa metsikössä minua kytätä, niin kyllä on sitten kova tarve!

Etkö pahastu katsomisesta? Hyvin siellä voisi metsässä hiljaa katsella sun silmänruokaa ja menoa varsinkin jos se ei häiritse :). Mitä tekisit jos näkisit miehen vemputtamassa ja katsomassa?

Vierailija
27/37 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole iknä nähnyt että kukaan nakuilisi ikkunassa tai parvekkeella. Kesäisin näkyy kyllä auringonottajia keskustankin puistoissa.

Itse en nakuile koska olen ruma ja pienitissinen nainen.

Vierailija
28/37 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän tälläiset tuhmat kurkistelijat ja vilauttajat vois toisiaan nähdä..? Ei jäis ihan sattuman varaan aina. Itse toisin mielelläni kurvikkaan vaimon tuollaiseen tapahtumaan.. Ja toki myös pitäisin silmäni auki muun silmänruuan varalta ;)

Vierailija
29/37 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
30/37 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nakuile ikkunan edessä. En ymmärrä pointtia, miksi minun pitäisi nakuilla ikkunan edessä?

Minulle riittää, että käyn alasti saunassa ja suihkussa mieheni kanssa ja nukun alasti mieheni vieressä öisin.

Vaikka nakuilisin ikkunan edessä tai parvekkeella, niin lähimpään naapuriin on matkaa 100 metriä. Joten sinällään sama vaikka ottaisin nakuna parvekkeella aurinkoa. Kukaan naapuri ei näkisi.

Vierailija
31/37 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnentyttö* kirjoitti:

En nakuile ikkunan edessä. En ymmärrä pointtia, miksi minun pitäisi nakuilla ikkunan edessä?

Minulle riittää, että käyn alasti saunassa ja suihkussa mieheni kanssa ja nukun alasti mieheni vieressä öisin.

Vaikka nakuilisin ikkunan edessä tai parvekkeella, niin lähimpään naapuriin on matkaa 100 metriä. Joten sinällään sama vaikka ottaisin nakuna parvekkeella aurinkoa. Kukaan naapuri ei näkisi.

Et varmaan ymmärrä, kun sulla ei ole exhibitionistisia taipumuksia. Osaa ihmisistä, kuten itseäni, kiihottaa ajatus, että joku saattaisi nähdä.

M32

Vierailija
32/37 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppi kirjoitti:

Kiva että joku tekee aikuisenakin!

Mähän siis tein tollasta joskus 14v eli just siihen aikaan kun oma alastomuus muuten hävetti ihan sikana. En tietenkään uskaltanut kotona. Perheen kanssa matkoilla jos olin yksin hotellihuoneessa niin avasin pimeellä kaikki verhot ja vaihdoin vaatteita tai muuten vaan kävelin huoneessa alasti. Nää oli siis sellasia suurkaupunkien hotelleja että näkyi vain toisiin kerrostaloihin. Haaveilin että joku mies katselisi mua alasti mutta ei mitenkään voisi tietää kuka mä olen tai löytää mua :)

N31

Vierailija
33/37 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä niin moni vastaaja tykkää katseista ja tykkää nakuilla mutta sitten kun itse näkee jossain ikkunassa jonkun puolialasti niin saa vihaiset katseet tai vetää verhot eteen vaikka vain kohteliaasti katselisi

Vierailija
34/37 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo naikkonen nakuilee ikkunoissa. Suihkun jälkeen hakee puhtaat vaatteet, ja pyyhe tippuu joko olohuoneessa tai makuuhuoneessa lattialle ja alkaa pukeutumaan. Aina verhot auki. Tuskin (luulisin) tekee tarkoituksella vilauttelut mielessä, on vaan aina ollut tuommoinen "luonnonlapsi". Aikoinaan suhteen alkuaikoina tuo vähän häiritsi/nolotti ja siitä tuli huomauteltuakin joskus, mutta nyt siihen on jo tottunut. Mitäpä tuota piilottelemaan kun näyttääkin hyvältä.

Saattaa mennä avaamaan ovenkin rintsikat ja pikkupöksyt päällä, enemmän näyttää punastelevan oven takana olijat kuin tuijotuksen kohde. Muutaman kerran pitänyt itse poistua eri huoneeseen nauramaan oven takana olijan ilmeitä/reaktiota, viimeksi pojan (6v) kaverin isä tuli hakemaan omaa jälkikasvuaan kotiin, en ole useinkaan nähnyt aikuisen miehen tuijottelevan omia varpaitaan niin nolon näköisenä 😂.

Nyt kun tuo lapsi kasvaa, ja on poika, jolla luonnollisesti kavereina muita poikia, niin on mamma itse ottanut esille asian että "pitäisköhän vähän miettiä mitkä kamppeet päällä täällä sisällä kulkee kun nuo pojatkin alkaa kasvaa ja kohta niitä tytötkin kiinnostaa"

Varmaan pitäis juu 😀

Vierailija
35/37 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten perjantaina näin turussa kylpylähotellin ikkunassa kun mies pani naista sänkyävasten takaapäin. Olivat n

40v. Oli kiihottava näky

Vierailija
36/37 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan Raisiossa ole ikkunoista mitään näkynyt kun koiraa olen ulkoiluttanut.

En pistäisi pahakseni vaikka joskus jotain näkyisikin.

Vierailija
37/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies nakuilisi ikkunalla verhot auki niin kyllä naiset haukkuisivat heti. 

Riippuu vähän miehen ulkonäöstä ja käytöksestä. Kyllä hyväkroppaisen miehen hienovaraista nakuilua katselee ihan mielellään. :) Mutta jos mahakas ukko hieroo itseään ikkunaan, niin että varmasti kaikki näkyy ja näkee, niin ei varmasti kiinnosta.

Syrjivää käytöstä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi