Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan joku ihmetellyt mun tulottomuuttani?t.ammattivalittaja

ammattivalittaja
02.11.2015 |

Varmaan joku sukulainen/tuttava tutkinut verotietoja, tulot/pääomatulot 0€.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tukiryhmää toisilleen ovat perustamassa, niin shokissa on koko purkka niin sukulaiset, ystävät ja kylänmiehet. Rikkaat naapurit nauravat niin että napa paukkuu, enää ei auta edes Aruban matkalla leveily tai pojan synttäripaikan vuokralla elvistely. Peli on menetetty, heittävät pian tervaa ja höyheniä päällesi.  

Vierailija
22/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkka on shokissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja tukiryhmää toisilleen ovat perustamassa, niin shokissa on koko purkka niin sukulaiset, ystävät ja kylänmiehet. Rikkaat naapurit nauravat niin että napa paukkuu, enää ei auta edes Aruban matkalla leveily tai pojan synttäripaikan vuokralla elvistely. Peli on menetetty, heittävät pian tervaa ja höyheniä päällesi.  

 

Reps :D

Vierailija
24/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purkka on shokissa

 

Porukka :D

Vierailija
25/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap, sama sukukaiskööri lentää persilleen kun tarkistavat herra Nuohoojan tulot. Huokaavat ihastuksesta, että nyt on pojalla pullat hyvin uunissa ja savut piipussa kun noin komeita numeroita pankkitilille piirtyy. Että ei se ole ihme, että voi ravintolassa oikein lounasta syödä eikä eväsvoileipää kaivaa lämmenneestä taskusta.  

Vierailija
26/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se paksu-Hanna ap:tä taas kadehtii siellä. Mites ne omat tulot ja menot, meneekö kaikki tupakkiin ja viinaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan katsonut kenenkään tuntemani ihmisen verotietoja. Enkä tuntemattomankaan. Miksi olisin? Eikä ainakaan mun tietooni ole tullut, että joku olisi katsonut mun tai mieheni tietoja. Millaiset ihmiset sellaista tekee?

Joku tuolla ehdotti, että ap olisi provo. Mä en oikein usko, että kukaan jaksaisi provoilla samalla teemalla, useammalla palstalla, päivittäin usean vuoden ajan. 

Yhdessä vaiheessa mä luulin, että kyseessä on joku tutkija, joka on luonut ammattivalittaja-persoonan kerätäkseen matskua johonkin työhönsä. Ap on kuitenkin länkyttänyt niin kauan, että kukaan ei kerää samankaltaista materiaalia mihinkään niin kauan. 

Mun on ollut pakko tulla siihen tulokseen, että ap on ihan oikea ihminen. 

Vierailija
28/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli ap, sama sukukaiskööri lentää persilleen kun tarkistavat herra Nuohoojan tulot. Huokaavat ihastuksesta, että nyt on pojalla pullat hyvin uunissa ja savut piipussa kun noin komeita numeroita pankkitilille piirtyy. Että ei se ole ihme, että voi ravintolassa oikein lounasta syödä eikä eväsvoileipää kaivaa lämmenneestä taskusta.  



😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se paksu-Hanna ap:tä taas kadehtii siellä. Mites ne omat tulot ja menot, meneekö kaikki tupakkiin ja viinaan?

 

Kuka on näin kiintoisa hahmo kuin paksu-Hanna?

Vierailija
30/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nyt paksu-Hannan tuntee ja nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule nyt "anu" jatkamaan juttua vai menittekö jo "risto-matin" kanssa levitettävään vuodesohvaan katsomaan unikuvia?