Olen niin rupsahtanut etten kelpaa edes yhdenillanhoidoksi...

Vierailija

Tuli todistetuksi eilen baarissa. Olen ollut pitkään ilman seksiä ja nyt olisin tosiaan sen tarpeessa. :(

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

Miksi kukaan haluaa "kelvata" pelkkään seksiin? Siis vaikka itsekin käyttäis vastaavalla tavalla toista, siinä on aina taustalla se ajatus, et toinen vaan käyttää sua omiin tarpeisiinsa. En mä ymmärrä mikä meriitti olis kelvata hyväksikäytettäväksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin netin syövereissä väitetään, ihan todellisuutta on ettei nainen kelpaa aina edes pelkkään seksiin.

Lisäyksenä: minusta vääristymä johtuu siitä, että tuota olettavat miehet kirjoittavat noita viestejä ja ovat itse niin epätoivoisia, että projisoivat oman tasonsa alhaisuuden kaikkiin miehiin yleisesti.

Itse olen vielä nuori ja nätti nainen, mutta tiedän hyvin jo omasta kokemuksesta, etten kelpaa seksiin kuin todella harvalle miehelle. Monta iltaa on baareissa sellaisia, ettei yksikään mies lähesty... Koska niitä kauniimpia naisia on aina mistä valita.

Vierailija

Laita kuva, missä levität vittua riettaasti ja isket silmää samalla kun syöt banskua. + yhteystiedot, jos joku haluaa käydä laittamassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa "kelvata" pelkkään seksiin? Siis vaikka itsekin käyttäis vastaavalla tavalla toista, siinä on aina taustalla se ajatus, et toinen vaan käyttää sua omiin tarpeisiinsa. En mä ymmärrä mikä meriitti olis kelvata hyväksikäytettäväksi.

Miksi tällaiset moralisoijat avaavat ketjun kun ette käsitä ettekä ole koskaan olleet kykeneviä edes ymmärtämään jos teille avaa asioita eri näkökulmista?

Vierailija

Olitko itse aloitteellinen vai odottelitko vain? Tervetuloa miesten maailmaan, nainen! Tuo on ihan arkipäivää miehille. Sulla takana nyt siis yksi reissu baariin ja ilman että olit itse aloitteellinen. Ja heti on masennus ja itku päällä. Mies joutuu tekemään nin 20 reissua baariin ja olemaan itse aloitteellinen, jotta joskus kelpaisi yhdenillanseksiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuli todistetuksi eilen baarissa. Olen ollut pitkään ilman seksiä ja nyt olisin tosiaan sen tarpeessa. :(

Jotkut ei saa ees rahalla

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olitko itse aloitteellinen vai odottelitko vain? Tervetuloa miesten maailmaan, nainen! Tuo on ihan arkipäivää miehille. Sulla takana nyt siis yksi reissu baariin ja ilman että olit itse aloitteellinen. Ja heti on masennus ja itku päällä. Mies joutuu tekemään nin 20 reissua baariin ja olemaan itse aloitteellinen, jotta joskus kelpaisi yhdenillanseksiin.

No jaa, olin kyllä aloitteellinen, vähän liiankin :( Se tekee tästä vielä nolompaa ja surullisempaa. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena tiedän jo etten kelpaa miehille parisuhteeseen, joten vielä paskemmaksi olo tulee kun ei kelpaa miehille EDES yhdeksi yöksi. Vetää itsetunnon ihan lokaan...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat