Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko yliluonnollisiin ilmiöihin? Niinku kummituksiin, aaveisiin, henkiin, demoneihin...

Lissu
29.10.2015 |

Uskotko siis kaikkeen yliluonnolliseen? Ja jos uskot niin miks? Itse en oo ihan varma...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen vastainen tai yliluonnollinen jo sinänsä mahdottomuus, paradoksi. Jos se on olemassa, se on luonnollista.

Vierailija
42/44 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mihin uskon on joulupukki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt just tällä hetkellä alkoi kello käydä tikittää. Oli kaksi vuorokautta pysähdyksissä. Jatkoi siitä mihin oli pysähtynyt.

Vierailija
44/44 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kuoli yhtäkkiä kotiin, rintamamiestalo. Äiti kertoili aina, että kaikkea kummaa tapahtui. Kerran oltiin siellä kahdestaan alakerrassa, kun olin käymässä kylässä. Yläkerrassa tai kenties sen yläpuolisella pikku-ullakolla alkoi järjetön pauke. Kuin olisi väsymättömillä nyrkeillä taottu jotain pintaa todella lujaa. Oltiin itäpäässä taloa ja ääni oli lännen päässä. Siirryttiin länsipäähän ja ääni puolestaan siirtyi alkuperäisen huoneen yläpuolelle itäpäähän. Pakko oli uskoa sen jälkeen, että jotain outoa on olemassa.

Talo myytiin myöhemmin ja yhteydet paikkaan katkenneet. Pari yötä sitten näin kuitenkin unta, jossa olin talon pihalla, ulkorakennuksen edessä. Siellä oli vieraita ihmisiä. Muuan mies sanoi, minulle: tulimme (äitini nimi) hautajaisiin. Säpsähdin hereille. Seuraavana päivänä soitin varmuuden vuoksi äidille. Toivottavasti ei ollut oikea enne. Äiti toki jo erittäin iäkäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän