Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko halloweenbileisiin mennä ilman pukua?

Vierailija

Me ollaan huomenna menossa miehen työkaverin halloweenbileisiin. Mies kertoi, että viime vuonna siellä oli kaikilla tosi hienoja pukuja ja siellä on ylipäätään pukupakko. Äsken käytiin sitten ostamassa miehen rahoilla kalliit puvut molemmille, vaikka yritin keksiä vaikka mitä halvempia keinoja. Ongelma on siinä, että minä en aio pukeutua :/ olen sitten vaikka mikä ilonpilaaja mutta en vaan kehtaa. En oo vielä viitsinyt asiasta sanoa koska en jaksa kuunnella sitä suostuttelua. Huomenna sitten ennen bileitä.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

On pakko, muistaakseni perheoikeudessa on sellainen pykälä että jos saa kutsun halloween bileisiin niin on pakko ostaa asu ja pukeutua tai voi huonoimmassa tapauksessa saada pari vuotta linnaa, mutta yleensä nuo ei-pukeutujat selviää yhdyskuntapalvelulla

Vierailija

Pysy kotona. Kukaan ei halua ilonpilaajaa juhliinsa. Jos et osaa heittäytyä ja irrotella teeman mukaan, älä mene ollenkaan.

Vierailija

Nolompaa se on olla naamiaisissa ilman pukua kun nolossakaan puvussa. Sinuna en lähtisi, jos aiot kieltäytyä pukeutumisesta.

Vierailija

Niin. Häihin farkuissa ja hautajaisiin punaisissa. Naamiaisiin t-paidassa. Älä mene ollenkaan, jos ei kerran huvita osallistua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pysy kotona. Kukaan ei halua ilonpilaajaa juhliinsa. Jos et osaa heittäytyä ja irrotella teeman mukaan, älä mene ollenkaan.

Mä en vaan oo luonteeltani sellanen heittäytyjä ja irrottelija :( En silti haluaisi jäädä aina kotiin. Menisin juhliin paljon enemmän innoissani jollei olisi tätä pukeutumishässäkkää. Enkä halua että mies menee yksin.

Vierailija

No jos on pelottavan näköinen kroppa ja naama niin sitten ei tarvi pukeutua. Sillon on vain hyvä asu olla ilman asua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan oo luonteeltani sellanen heittäytyjä ja irrottelija :( En silti haluaisi jäädä aina kotiin. Menisin juhliin paljon enemmän innoissani jollei olisi tätä pukeutumishässäkkää. Enkä halua että mies menee yksin.

ei mies sua ota mukaan, nyt on parempi jäädä kotiin

Vierailija

Mä en vaan kehtaa!! :( Mulla olisi paljon itsevarmempi olo sellaisissa vaatteissa, joita käytän muutenkin. Sitäpaitsi me ehdittiin just ja just vielä johonkin kauppaan missä asuja myydään ja ainoa vaihtoehto oli typerä nunna-asu. Ehtisin vielä nopeasti töiden jälkeen huomenna hakea jonkun muun asun, mutten tiedä mitä hakea ja mistä, niin siksi päädyin etten pukeudu.

Vierailija

Nunnan asu on just jees. Pue sinne alle jotain omia vaatteitasi, niin voit jossain vaiheessa heittää kaavun pois (kun jengi on jo kännissä). 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat