Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko halloweenbileisiin mennä ilman pukua?

Vierailija
29.10.2015 |

Me ollaan huomenna menossa miehen työkaverin halloweenbileisiin. Mies kertoi, että viime vuonna siellä oli kaikilla tosi hienoja pukuja ja siellä on ylipäätään pukupakko. Äsken käytiin sitten ostamassa miehen rahoilla kalliit puvut molemmille, vaikka yritin keksiä vaikka mitä halvempia keinoja. Ongelma on siinä, että minä en aio pukeutua :/ olen sitten vaikka mikä ilonpilaaja mutta en vaan kehtaa. En oo vielä viitsinyt asiasta sanoa koska en jaksa kuunnella sitä suostuttelua. Huomenna sitten ennen bileitä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko, muistaakseni perheoikeudessa on sellainen pykälä että jos saa kutsun halloween bileisiin niin on pakko ostaa asu ja pukeutua tai voi huonoimmassa tapauksessa saada pari vuotta linnaa, mutta yleensä nuo ei-pukeutujat selviää yhdyskuntapalvelulla

Vierailija
2/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona. Kukaan ei halua ilonpilaajaa juhliinsa. Jos et osaa heittäytyä ja irrotella teeman mukaan, älä mene ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit miehen tuhlata rahaa pukuun jota et suostu käyttämään? Reilua.

Vierailija
4/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa se on olla naamiaisissa ilman pukua kun nolossakaan puvussa. Sinuna en lähtisi, jos aiot kieltäytyä pukeutumisesta.

Vierailija
5/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Häihin farkuissa ja hautajaisiin punaisissa. Naamiaisiin t-paidassa. Älä mene ollenkaan, jos ei kerran huvita osallistua.

Vierailija
6/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy kotona. Kukaan ei halua ilonpilaajaa juhliinsa. Jos et osaa heittäytyä ja irrotella teeman mukaan, älä mene ollenkaan.

Mä en vaan oo luonteeltani sellanen heittäytyjä ja irrottelija :( En silti haluaisi jäädä aina kotiin. Menisin juhliin paljon enemmän innoissani jollei olisi tätä pukeutumishässäkkää. Enkä halua että mies menee yksin.

Vierailija
7/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on pelottavan näköinen kroppa ja naama niin sitten ei tarvi pukeutua. Sillon on vain hyvä asu olla ilman asua.

Vierailija
8/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan oo luonteeltani sellanen heittäytyjä ja irrottelija :( En silti haluaisi jäädä aina kotiin. Menisin juhliin paljon enemmän innoissani jollei olisi tätä pukeutumishässäkkää. Enkä halua että mies menee yksin.

ei mies sua ota mukaan, nyt on parempi jäädä kotiin

Vierailija
9/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit mennä ilman pukua, mutta se on erittäin epäkohteliasta. Ja noloa.

Vierailija
10/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka mikä moukka. 

Vierailija
11/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan kehtaa!! :( Mulla olisi paljon itsevarmempi olo sellaisissa vaatteissa, joita käytän muutenkin. Sitäpaitsi me ehdittiin just ja just vielä johonkin kauppaan missä asuja myydään ja ainoa vaihtoehto oli typerä nunna-asu. Ehtisin vielä nopeasti töiden jälkeen huomenna hakea jonkun muun asun, mutten tiedä mitä hakea ja mistä, niin siksi päädyin etten pukeudu.

Vierailija
12/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi tulla vilu jos et mitään laita päälle...

Vierailija
13/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnan asu on just jees. Pue sinne alle jotain omia vaatteitasi, niin voit jossain vaiheessa heittää kaavun pois (kun jengi on jo kännissä). 

Vierailija
14/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on karvoitus tallella, laita mustat nilkkasukat, mustat käsineet ja esitä patavitosta.

Vierailija
15/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vasta lähdön hetkellä pilaat molempien illan ja pääset nauttimaan oikein kunnon riidasta.

Hienoa!

Vierailija
16/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-epävarma  

-ei uskalla heittäytyä 

-valehtelee

-ei kunnitoita juhlien pitäjiä 

-tuhlaa miehen rahoja turhuuksiin 

-ei päästä miestä yksin juhlimaan 

-jo etukäteen suunnittelee aloittavansa riidan just ennen lähtöä

Onnittele jooko miestäsi puolestani, kun on tuommoisen helmen löytänyt!

Vierailija
17/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vasta lähdön hetkellä pilaat molempien illan ja pääset nauttimaan oikein kunnon riidasta.

Hienoa!

No toisaalta vähän mietin tässä, että kertoisin asiasta aamulla kun kuitenkin herätään aika samaan aikaan. Miehellä olisi sitten aikaa sulatella asiaa töissä jos se suututtaa.1

Vierailija
18/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et uskalla irroitella kunnolla, tee edes jotain. Laita vaikka mustat vaatteet ja kissankorvat, piirrä pienet viikset. Käy palauttamassa miehesi ostama puku ja anna hänelle rahat takaisin. Jos et edes noin pieneen panostukseen ole valmis, niin anna olla.

Vierailija
19/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, mulla on just päinvastoin. Oon paljon itsevarmempi pukeutuessani tollasiin teemabileisiin (normaalisti oon todella epävarma itsestäni!) ja odotan innolla viikonlopun Halloween-bileitä :) Mitä enemmän maskia, kostyymiä ja tilpehööriä, sitä itsevarmempi fiilis!

Vierailija
20/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet epävarma etkä tykkää kovin naamiaisasu-tyylisistä vaatteista, mites olisi joku kevyemmästä päästä? Esim jonkun ammatin univormu, lääkärin takki ja stetoskooppi, bussikuskin vaatteet, lentoemäntä-tyyli? Tarkoitan siis jotain sellaista asustusta, jossa oikeat ihmiset liikkuu päivittäin, ei mitään supersankariasuja tai robotiksi pukeutumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan