Mies ei suostu keskustelemaan mun "pakolla" kotona olosta.t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Eli siitä etten viihdy kotirouvana lainkaan. Hymähtelee vain eikä osaa ehdottaa miten pääsisin työelämään ja yhteiskuntaan mukaan.

Sivut

Kommentit (16)

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Ei se sun miehesikään mikään taikuri ole. Sulla ei ole tämän päivän työelämään edellytyksiä.

Tiedän mä sen ettei se taikuri ole mutta täytyyhän minunkin jotain tehdä että saisin rahaa ja muutenkin elämääni jotain iloa.ap

Vierailija

Ei se jaksa samoita asioita keskustella sinun kanssa. Sinun pitää itse päättää miten olla onnellinen vaikka sinulla ei ole edellytyksiä. Jos päätät koko ajan että olet onneton olet onneton. Ei se auta vaikka kuinka monta aloitusta teet päivittäin tänne, sinun pitää itse päättää että olet onnellinen.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Ei se jaksa samoita asioita keskustella sinun kanssa. Sinun pitää itse päättää miten olla onnellinen vaikka sinulla ei ole edellytyksiä. Jos päätät koko ajan että olet onneton olet onneton. Ei se auta vaikka kuinka monta aloitusta teet päivittäin tänne, sinun pitää itse päättää että olet onnellinen.

Minusta näissä olosuhteissa ei pysty olemaan onnellinen vaikka sen miten päättäisi.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sun miehesikään mikään taikuri ole. Sulla ei ole tämän päivän työelämään edellytyksiä.

Tiedän mä sen ettei se taikuri ole mutta täytyyhän minunkin jotain tehdä että saisin rahaa ja muutenkin elämääni jotain iloa.ap

Se jotain ei kuitenkaan ole työelämä. Kymmenistä samaa aihetta koskevista kirjoituksistasi päätellen sulla on sairauksiesi lisäksi suuria vaikeuksia ymmärtää lukemaasi ja sellaista ihmistä nyt ei vaan tämän päivän työelämässä tarvita. Varsinkaan, jos terveys ei riitä tekemään fyysistä työtä.

Vierailija

Ja taas tämä sama valitusvirsi alkaa. Jankutijankutijankutijankutijankutijankuti.....

LOPETA!!!

Ei, älä vaivaudu vastaamaan. Tiedän jo mitä aiot sanoa: "Enkä lopeta." Huoh....

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jotain ei kuitenkaan ole työelämä. Kymmenistä samaa aihetta koskevista kirjoituksistasi päätellen sulla on sairauksiesi lisäksi suuria vaikeuksia ymmärtää lukemaasi ja sellaista ihmistä nyt ei vaan tämän päivän työelämässä tarvita. Varsinkaan, jos terveys ei riitä tekemään fyysistä työtä.

Vielä kun keksisi mistä sitä rahaa saisi, vapaaehtoistöistä kun sitä ei makseta eikä mieskään sitä haluaisi antaa.ap

Vierailija

No perkele, vuoden alussa menet heti te-toimistoon ja hommaat sen työkokeilupaikan, kun ne on saaneet määrärahat. Siihen asti pidät pään kiinni tästä aiheesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No perkele, vuoden alussa menet heti te-toimistoon ja hommaat sen työkokeilupaikan, kun ne on saaneet määrärahat. Siihen asti pidät pään kiinni tästä aiheesta.

Ja mielellään kaikista muistakin aiheista. Ihan kaikki kuultu noin tuhanteen kertaan, eikä jakseta enää samoja aiheita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat