Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan tekemään itse vaatteeni. Mistä hyviä&laadukkaita kankaita?

Vierailija
27.10.2015 |

kohtuuhinnalla

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurokankaan palalaareista olen joskus tehnyt löytöjä. Tarvii vaan aika usein käydä möyhimässä niitä. Muuten niiden vaatetuskankaat on räikeitä ja liian kuvioituja. Marimekon tehtaanmyymälässä kannattaa myös käydä.

Vierailija
22/23 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen miettinyt. Vaikka kuinka mainostaisitte Eurokangasta hyvänä kohteena se ei sellainen ole, ainakaan Helsingissä. Käyn siellä aika usein toiveikkaana etsimässä josko tarvitsemani kaltaisia kankaita olisi tarjolla mutta ei kun ei kun ei. 95% reissuista on aivan turhia (se 5% onkin varmaan jotain vetoketjun ostoa, niitä sieltä löytyy poikkeuksetta sopivina).

En jaksa käsittää miten surkea valikoima voi olla kun kankaita kuitenkin on satamäärin - missä ovat kaikki joustavat, nätit, klassiset kankaat? Verhoja ja verhoilukankaita löytyy, ja puistattavan karkeita villakankaita. Minä etsin esimerkiksi tukevaa kullanhohtoista kangasta - en beigeä, enkä keltaista - ja siihen kelpuuttaisin jopa sen verhokankaan, ja mustaa kunnollista hohtavaa velouria. Ja kymmentä muuta aivan täysin tavallista juttua. Ikinä ei niitä tarvitsemiani juttuja ole.

Eikä ole muuten kangastukku.comissakaan.

Mistä ihmeestä niitä kankaita sitten etsisi? Ihan käsin koskemaan pääseminen on tietysti valtaisa plussa... Vaikka saattaisin ehkä taipua tilaamaan netistäkin jos mittaa leikatulle kankaalle olisi palautusoikeus, tai näytepaloja voisi saada etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen miettinyt. Vaikka kuinka mainostaisitte Eurokangasta hyvänä kohteena se ei sellainen ole, ainakaan Helsingissä. Käyn siellä aika usein toiveikkaana etsimässä josko tarvitsemani kaltaisia kankaita olisi tarjolla mutta ei kun ei kun ei. 95% reissuista on aivan turhia (se 5% onkin varmaan jotain vetoketjun ostoa, niitä sieltä löytyy poikkeuksetta sopivina).

En jaksa käsittää miten surkea valikoima voi olla kun kankaita kuitenkin on satamäärin - missä ovat kaikki joustavat, nätit, klassiset kankaat? Verhoja ja verhoilukankaita löytyy, ja puistattavan karkeita villakankaita. Minä etsin esimerkiksi tukevaa kullanhohtoista kangasta - en beigeä, enkä keltaista - ja siihen kelpuuttaisin jopa sen verhokankaan, ja mustaa kunnollista hohtavaa velouria. Ja kymmentä muuta aivan täysin tavallista juttua. Ikinä ei niitä tarvitsemiani juttuja ole.

Eikä ole muuten kangastukku.comissakaan.

Mistä ihmeestä niitä kankaita sitten etsisi? Ihan käsin koskemaan pääseminen on tietysti valtaisa plussa... Vaikka saattaisin ehkä taipua tilaamaan netistäkin jos mittaa leikatulle kankaalle olisi palautusoikeus, tai näytepaloja voisi saada etukäteen.

Ei täällä varmaan kukaan mainosta Eurokangasta hyvänä kohteena vaan lähinnä sinä liikkeenä, jonka valikoima on muihin verrattuna niin suuri, että haluamansa saattaa löytää. Tukeva kullanhohtoinen kandas ja musta hohtava velour muuten eivät ole "täysin tavallisia" juttuja, mutta jos niitä löytää, Eurokankaasta löytänee varmimmin. Mutta ei se ole enää se vuosituhannen alkupuolen kauppa, jossa valikoimaa oli vielä yllin kyllin. Olen kysynyt syytä valikoiman surkeuteen (en tuolla sanalla kuitenkaan) ja vastaus on aina se, että ei ole kysyntää.

Verkkokauppoihin ei kannata luottaa, ei edes niihin, jotka lähettävät näytepaloja. Ei edes suomalaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi