Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli laihduttaa 53kg:sta 49kg:aan

Vierailija
27.10.2015 |

Painoin ennen 49kg ja olin mielestäni silloin parhaimman näköinen. Tänään päätin lopettaa ylensyönnin. Kaipa tämäkin joku häiriö on.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tekisi mieleni laihduttaa tästä 41 -> 35kg. Skippasin tänään lounaan ja join vain teetä. Mutta, koska minua palelee jo nyt, laihdutan kunnolla vasta keväällä-kesällä, kun on lämmin. Muilla ei tunnu olevan vielä kylmä, kun katselee mitä muilla opiskelijoilla on luennolla päällään. Itellä on villahousuista lähtien lämmintä päällä, mitenköhän pärjään talvella :D

Pituus?

155cm.

Jaa, no noin lyhyelle toi on sopiva.

Oletko sä provo vai proana?

En kumpikaan. 155/35 on hyvä, mutta tapa, jolla toi kommentoja laihduttaa, on huono.

Ja laihdutus tavassa oli jotain huonoa? Oisko 1 kananmuna päivässä hyvä vai? Syön kyllä ihan kivasti kiitos vain.

Öh, sä palelet (=saat liian vähän energiaa) ja skippailet aterioita. Tosi tervettä hei.. Mikset syö ja liiku enemmän? Laihtuisit silti, vaan hitaammin ja pysyvämmin.

Vierailija
42/51 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tekisi mieleni laihduttaa tästä 41 -> 35kg. Skippasin tänään lounaan ja join vain teetä. Mutta, koska minua palelee jo nyt, laihdutan kunnolla vasta keväällä-kesällä, kun on lämmin. Muilla ei tunnu olevan vielä kylmä, kun katselee mitä muilla opiskelijoilla on luennolla päällään. Itellä on villahousuista lähtien lämmintä päällä, mitenköhän pärjään talvella :D

Pituus?

155cm.

En kumpikaan. 155/35 on hyvä, mutta tapa, jolla toi kommentoja laihduttaa, on huono.

43 on alaraja tuon pituiselle. Minä painoin tuon verran nuorena ja jälkeenpäin katsottuna olen niissä kuvissa kamala, vaikka olinkin normaalipainon puolella. Silmänaluset on mustat ja posket lommolla sekä jalat näyttää tulitikuilta. 50-kiloisena olin parhaimmillani. Nyt on jo liikaa. Kun olin 50, moni luuli, että painan vähemmän. Ei - ei ollut lihasta, en harrastanut muuta urheilua kuin lenkkeilyä ja uintia. Nykyään harrastan noiden lisäksi kuntosalia ja monelaisia jumppia, mutta 50 on tavoitteeni enkä sen alemmaksi halua. Näyttäisin aaveelta jo sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluat alipainoiseksi? Täh.

Bmi ei ole koko totuus vaan se, miltä oma paino itsestään tuntuu. "Alipainoisenakin" voi olla laihdutettavissa olevaa ylimääräistä.

-2

Onhan jokaisella ihmisellä rasvaa, mutta että tarvitseeko siitä hommautua eroon on eri juttu. Jos tuntuu olevan liikaa rasvaa niin eikö kannattaisi lähteä lenkille ja hommata lihasta?

Tietenkin liikunta on tärkeää. Rasvaisuus on rumaa, joten pitää. Pienet ja sirot lihakset ovat kauniita. "Hankitut lihakset" eivät  viehätä.

-2

Eikö kannattaisi miettiä eniten sitä kropan toimivuutta? Vaikka olis miten kaunis kroppa, mutta sillä ei saa edes maitotonkkaa ilmaan, niin hihulihei.

Tsiisus. Niillä pienillä ja siroilla lihaksilla nostaa kyllä vaikka kaksi maitotonkkaa.

-2

Tsiisus itsellesi. Tämähän riippuu siitä, että mitä meinaat pienillä ja siroilla? Itselläni on pienet ja sirot lihakset vaikka olen juossut salilla melkein vuoden.

Tätä!
http://data.whicdn.com/images/85579817/large.jpg
http://entrepuntasycorcheas.com/wp-content/uploads/2014/05/puntasycorch…

Vierailija
44/51 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi ei ole koko totuus vaan se, miltä oma paino itsestään tuntuu. "Alipainoisenakin" voi olla laihdutettavissa olevaa ylimääräistä.

-2

Onhan jokaisella ihmisellä rasvaa, mutta että tarvitseeko siitä hommautua eroon on eri juttu. Jos tuntuu olevan liikaa rasvaa niin eikö kannattaisi lähteä lenkille ja hommata lihasta?

Tietenkin liikunta on tärkeää. Rasvaisuus on rumaa, joten pitää. Pienet ja sirot lihakset ovat kauniita. "Hankitut lihakset" eivät  viehätä.

-2

Eikö kannattaisi miettiä eniten sitä kropan toimivuutta? Vaikka olis miten kaunis kroppa, mutta sillä ei saa edes maitotonkkaa ilmaan, niin hihulihei.

Tsiisus. Niillä pienillä ja siroilla lihaksilla nostaa kyllä vaikka kaksi maitotonkkaa.

-2

Tsiisus itsellesi. Tämähän riippuu siitä, että mitä meinaat pienillä ja siroilla? Itselläni on pienet ja sirot lihakset vaikka olen juossut salilla melkein vuoden.

Tätä!
http://entrepuntasycorcheas.com/wp-content/uploads/2014/05/puntasycorche...

-2

Vierailija
45/51 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-2

-2

-2

Tätä!

En näkisi, että nuo ovat pienet ja sirot. Nuo ovat normaalit lihakset. Hänellä on alhainen rasvaprosentti.

Vierailija
46/51 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoo et palstalla on näin paljon anorektisia sairasta kehonkuvaansa mainostavia. Tai no, varmaan yksi henkilö näitä juttuja tänne enimmäkseen tehtailee... 

Wtf. Jotkut tykkää laihasta (ei sairaasta) vartalosta ja ihan kiva huomata, ettei ole ainut.

Wtf itelles. Joku 155/35 ei oo tervettä nähnytkään. 

Toisille se sopii, toisille ei.

Vierailija
47/51 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoo et palstalla on näin paljon anorektisia sairasta kehonkuvaansa mainostavia. Tai no, varmaan yksi henkilö näitä juttuja tänne enimmäkseen tehtailee... 

Wtf. Jotkut tykkää laihasta (ei sairaasta) vartalosta ja ihan kiva huomata, ettei ole ainut.

Wtf itelles. Joku 155/35 ei oo tervettä nähnytkään. 

Toisille se sopii, toisille ei.

Sairaus ei pue ketään.

Vierailija
48/51 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus?

155cm.

Ja laihdutus tavassa oli jotain huonoa? Oisko 1 kananmuna päivässä hyvä vai? Syön kyllä ihan kivasti kiitos vain.

Öh, sä palelet (=saat liian vähän energiaa) ja skippailet aterioita. Tosi tervettä hei.. Mikset syö ja liiku enemmän? Laihtuisit silti, vaan hitaammin ja pysyvämmin.

Syö ja liiku enemmän? Minulla ei tuo yhtälö toimi. Syö vähemmän ja liiku enemmän taas toimii, mutta eipä enää voi syömisistä paljoa vähentää. Tai toki voi, mutta sitten se menee siihen kananmuna päivässä+pannu teetä-tyyliseen syömiseen.

Vierailija
49/51 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite just yritän nostaa painoa 47kg ainakin 50kiloon. Ei haittaa vaikka menis yli viidenkympin, ärsyttää olla alipainoinen. Ei sillä kilomäärällä niin väliä, kunhan on normaalipainossa. Oon 166cm pitkä ja oikeesti se kilojen saanti ei oo niin helppoa ku luulis. Varsinki ku mullaki on sairaus mikä aiheuttaa painon putoamista, ei oo kiva kuunnella näitä "hui ku oot pieni, lihoo nyt vähän!!" Älä, ihanku en söis ku porsas päivittäin. Sit ku lukee tällasii et joku haluaa olla melkein alipainoinen niin ei ymmärys riitä.. noh kukin tyylillään :)

Vierailija
50/51 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-2

-2

-2

Tätä!

En näkisi, että nuo ovat pienet ja sirot. Nuo ovat normaalit lihakset. Hänellä on alhainen rasvaprosentti.

Millaset susta sitten on pienet ja sirot lihakset? Linkkaa kuva?

Vierailija
51/51 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus?

155cm.

Syö ja liiku enemmän? Minulla ei tuo yhtälö toimi. Syö vähemmän ja liiku enemmän taas toimii, mutta eipä enää voi syömisistä paljoa vähentää. Tai toki voi, mutta sitten se menee siihen kananmuna päivässä+pannu teetä-tyyliseen syömiseen.

Niin, syöt ja liikut enemmän. Laihdut hitaasti mutta ylläpidettävästi tavoitemittoihisi. Tällä hetkellä palelemisen perusteella laihduttamisesi on epätervettä ja tiedät tämän kyllä itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme