Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä kaikkia miehiä iskevä nainen ei muka saanut purkkia auki :D

Vierailija
27.10.2015 |

On siis päiväkodin keittiöllä, sinne tuli joitakin miehiä korjaamaan tiskikonetta ja hän muka ähersi suolakurkkupurkin kanssa ettei saa kantta irti. Korjaajat ei kuitenkaan reagoineet hänen esitykseensä.

Myöhemmin kun keittiöllä kävi yksi laiha, silmälasipäinen mies joka oli korjannut aiemmin taukohuoneen koneen, niin vaikka mies kysyi, että tarvitsetko apua sen purkin kanssa niin sai vastauksesksi ylimielisen katseen ja tuhahtelua :D

Eli komea mies olisi kelvannut avaamaan sen purkin, muttei muut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan mun elämältä. Yleensä kävelen ohi kun naiset esittää tarvitsevansa apua. Mies

Vierailija
2/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä vaan vatutti ja turhautti, kun ensin kukaan ei halunnut auttaa, joten päätti selvitä itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa ihan mun elämältä. Yleensä kävelen ohi kun naiset esittää tarvitsevansa apua. Mies

Kohteliasta

Vierailija
4/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli kuukausi sitten vastaava keskustelu, mutta silloin oli kyseessä joku veljen vaimo suolakurkkupurkin kanssa. Aika ongelmallisia nuo suolakurkkupurkit!

Vierailija
5/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliasta

Vahva itsenäinen nainen pärjätköön omillaan.

Vierailija
6/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliasta

Älykästähän tuo on. Miksi tuhlatata resurssejaan sellaiseen, joka vain esittää tarvitsevansa apua?

Vierailija
7/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*kuulostaa.  Nainen

Vierailija
8/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*kuulostaa.  Nainen

Hyvä että korjasit. En oiskaan pitänyt kommenttia missään arvossa, koska liika l.

Vierailija
9/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*kuulostaa.  Nainen

Hyvä että korjasit. En oiskaan pitänyt kommenttia missään arvossa, koska liika l.

*oli ylimääräinen. Nainen

Vierailija
10/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munaa perseeseen ne tarvitsee. Sun pitää opiskella ammattikoulututkinto. Ei susta muuten tule tosi Jormaa. Olet nyt pelkkä kynnysmatto koiranpaskasille kengille. Ne nauraa sulle.

Vierailija
11/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ole varma kumpi kuullostaa miltä? Nainen vai Cat.

Vierailija
12/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että on yritteliäisyyttä, peukutan suolakurkkunaista!

Vierailija
13/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ole varma kumpi kuullostaa miltä? Nainen vai Cat.

Nainen kuullottaa kissaa paistinpannussa.

Vierailija
14/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munaa perseeseen ne tarvitsee. Sun pitää opiskella ammattikoulututkinto. Ei susta muuten tule tosi Jormaa. Olet nyt pelkkä kynnysmatto koiranpaskasille kengille. Ne nauraa sulle.

Kengätkin nauraa, vai häh? 

Vierailija
15/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että on yritteliäisyyttä, peukutan suolakurkkunaista!

Täyskurkkua on paljon mukavampaa pilluun. Mies

Vierailija
16/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet olivat varmasti vielä jotain amiksia, mun kaviaaripurkin kannen saa avata vain joku nobelisti tai oikeustieteen professori.

Vierailija
17/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet olivat varmasti vielä jotain amiksia, mun kaviaaripurkin kannen saa avata vain joku nobelisti tai oikeustieteen professori.

Mun mies hakkaisi sun professorin yhellä nyrkin iskulla. Se saatanan itikka menisi ihan littanaksi mun miehen isosta nyrkistä!

Vierailija
18/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kannet ihan helvetistä. Ihmettelin miten vanhukset saa purkit auki, kun mun rimpularanteilla niitä ei avattu. 90v mummo sit opetti mulle veitsen ja maalaisjärjen käyttöö. Mahtava ninja mummo:)

Vierailija
19/23 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko katkera vanhapiika vai mikä vaivaa? meneekö tunteisiin että joku nainen vain sattuu olemaan luonteeltaan flirtti ja flirttailee sinun salaiselle ihastuksellesi? ja todennäköisesti vielä ihan vaan flirttailun ilosta, ei iskeäkseen.. ja mitäs sitten jos ei saanut suolakurkkupurkkia auki? välillä ne tuppaavat olemaan jämäkästi kiinni. ja mikä sinä olet täällä negatiivisesti arvioimaan "laihaa, silmälasipäistä miestä" ei-komeaksi? hyi sinua.

Vierailija
20/23 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, kun ei se tietokonemies nyt suoranaisesti ollut komea, hartiaton finninaamainen kuikelo ja isot silmälasit jotka ei sopineet yhtään :D

Ap