Töissä kaikkia miehiä iskevä nainen ei muka saanut purkkia auki :D

Vierailija

On siis päiväkodin keittiöllä, sinne tuli joitakin miehiä korjaamaan tiskikonetta ja hän muka ähersi suolakurkkupurkin kanssa ettei saa kantta irti. Korjaajat ei kuitenkaan reagoineet hänen esitykseensä.

Myöhemmin kun keittiöllä kävi yksi laiha, silmälasipäinen mies joka oli korjannut aiemmin taukohuoneen koneen, niin vaikka mies kysyi, että tarvitsetko apua sen purkin kanssa niin sai vastauksesksi ylimielisen katseen ja tuhahtelua :D

Eli komea mies olisi kelvannut avaamaan sen purkin, muttei muut.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa ihan mun elämältä. Yleensä kävelen ohi kun naiset esittää tarvitsevansa apua. Mies

Kohteliasta

Vierailija

Täällä oli kuukausi sitten vastaava keskustelu, mutta silloin oli kyseessä joku veljen vaimo suolakurkkupurkin kanssa. Aika ongelmallisia nuo suolakurkkupurkit!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa ihan mun elämältä. Yleensä kävelen ohi kun naiset esittää tarvitsevansa apua. Mies

Kohteliasta

Vahva itsenäinen nainen pärjätköön omillaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliasta

Älykästähän tuo on. Miksi tuhlatata resurssejaan sellaiseen, joka vain esittää tarvitsevansa apua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

*kuulostaa.  Nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*kuulostaa.  Nainen

Hyvä että korjasit. En oiskaan pitänyt kommenttia missään arvossa, koska liika l.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*kuulostaa.  Nainen

Hyvä että korjasit. En oiskaan pitänyt kommenttia missään arvossa, koska liika l.

*oli ylimääräinen. Nainen

Ne nauraa sulle

Vierailija kirjoitti:

Munaa perseeseen ne tarvitsee. Sun pitää opiskella ammattikoulututkinto. Ei susta muuten tule tosi Jormaa. Olet nyt pelkkä kynnysmatto koiranpaskasille kengille. Ne nauraa sulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Munaa perseeseen ne tarvitsee. Sun pitää opiskella ammattikoulututkinto. Ei susta muuten tule tosi Jormaa. Olet nyt pelkkä kynnysmatto koiranpaskasille kengille. Ne nauraa sulle.

Kengätkin nauraa, vai häh? 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat