Tekisi mieli laihduttaa 53kg:sta 49kg:aan
Painoin ennen 49kg ja olin mielestäni silloin parhaimman näköinen. Tänään päätin lopettaa ylensyönnin. Kaipa tämäkin joku häiriö on.
Kommentit (51)
No sitten sä laihdutat. En itsekään viihdy nykyisessä 50kg painossani.
Vierailija kirjoitti:
Pituus?
164cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus?
164cm
49kg on ok paino sun mittaselle.
Ihan hyvin voit laihduttaa, jos siitä tulee parempi mieli itselle. Varo vaan ettei mene överiksi.
Minun tekisi mieleni laihduttaa tästä 41 -> 35kg. Skippasin tänään lounaan ja join vain teetä. Mutta, koska minua palelee jo nyt, laihdutan kunnolla vasta keväällä-kesällä, kun on lämmin. Muilla ei tunnu olevan vielä kylmä, kun katselee mitä muilla opiskelijoilla on luennolla päällään. Itellä on villahousuista lähtien lämmintä päällä, mitenköhän pärjään talvella :D
Vierailija kirjoitti:
Minun tekisi mieleni laihduttaa tästä 41 -> 35kg. Skippasin tänään lounaan ja join vain teetä. Mutta, koska minua palelee jo nyt, laihdutan kunnolla vasta keväällä-kesällä, kun on lämmin. Muilla ei tunnu olevan vielä kylmä, kun katselee mitä muilla opiskelijoilla on luennolla päällään. Itellä on villahousuista lähtien lämmintä päällä, mitenköhän pärjään talvella :D
gr8 m8
Itse näytän saman pituisena 49 kiloisena ihan sairaalta ja muodot häviää. Kysy jonkun muun mielipidettä ulkonäöstäsi, voi olla että näytät nyt paremmalle kuin hoikempana.
Vierailija kirjoitti:
:D vain itsellesi. Kannattais hankkia apua.
Vierailija kirjoitti:
Siis haluat alipainoiseksi? Täh.
Bmi ei ole koko totuus vaan se, miltä oma paino itsestään tuntuu. "Alipainoisenakin" voi olla laihdutettavissa olevaa ylimääräistä.
-2
Vierailija kirjoitti:
Pituus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmi ei ole koko totuus vaan se, miltä oma paino itsestään tuntuu. "Alipainoisenakin" voi olla laihdutettavissa olevaa ylimääräistä.
-2
Onhan jokaisella ihmisellä rasvaa, mutta että tarvitseeko siitä hommautua eroon on eri juttu. Jos tuntuu olevan liikaa rasvaa niin eikö kannattaisi lähteä lenkille ja hommata lihasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-2
Onhan jokaisella ihmisellä rasvaa, mutta että tarvitseeko siitä hommautua eroon on eri juttu. Jos tuntuu olevan liikaa rasvaa niin eikö kannattaisi lähteä lenkille ja hommata lihasta?
Tietenkin liikunta on tärkeää. Rasvaisuus on rumaa, joten pitää. Pienet ja sirot lihakset ovat kauniita. "Hankitut lihakset" eivät viehätä.
-2
Onko tämä nyt joku proanakeskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Ei, paitsi toi yks vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki painoaiheiset keskustelut päätyvät vääjäämättä proanailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki painoaiheiset keskustelut päätyvät vääjäämättä proanailuun.
Teistä tää ketju tuntuu tolta, koska ootte tottunu perus aaveemammaan, joka laihduttaa ylipainosta normaalipainon ylärajoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus?
155cm.
Ei se tietty luku vaa'assa onnellisuutta tee.