Näinkö oikein vai olenko tulossa hulluksi?!? Auttakaa!!!
Oltiin matkalla Lappiin pari viikkoa sitten ja jossain Tervolan (?) jälkeen oli silta ja kai joki alla.. Oli jo myöhäinen yö ja melko usvainen ilma, kun näin sillalla vaalean naisen päällään jokin vaalea pyjama tms. Näytti siltä, kuin se olisi tullut suoraan auton alle, jolloin jarrutin mutta auto ei pysähtynyt liukkaan tien takia.
Siitä lähtien tämä on vaivannut mieltäni. Onko kellään tietoa mistä voisi olla kyse? En voi kertoa tästä kenellekään, koska tiedän että se kuulostaa uskomattomalta mutta olen todella varma siitä mitä näin.
Kommentit (50)
Provoilija vastailee itselleen. HUOH näitä.
tai sitten olet nähnyt senkin näkynä.
tai ainakin näin olen koko lapsuuteni tarinaa asiasta kuullut, omakohtaisesti en oel nähnyt mutta joka kerran siitä ajaessa asia tulee mieleeni. Ja provon huutajille tiedoksi siellä on pieni silta mikä ylittää pienen joen.
Lapsena kyllä pelotti, kun ajettiin Louen ohi, etenkin pimeällä.
Joskus olen kuullut tällaisia tarinoita, liittyen tiettyihin paikkoihin / paikkakuntiin, esim. liftareista, jotka katoavat kyydistä yms.
Muistatteko jotain näitä tarinoita? Olis kiva lukea niitä.
"Henkien Talo piste com"
Sieltä löytyy!
en ole itse nähnyt,mutta oltin kerran nuorempana menossa roista tornioon isolla porukalla...haaparannalla käymään.yksi poika alkoi panikoimaan muurolan jälkeen.kertoi että se oli nähnyt ja oli paniikissa niin että jouduimme mennen tullen meneen toista puolta jokia.vuonna 1980 katosi merja vaara(googlettakaa nimi,sieltä löytyy tietoa) töistä pääsi illalla ja liftasi kotiin jaatilaan...hän ei koskaan päässyt perille eikä juttu ole selvinnyt...
Tervolassa on kyllä joen ylittävä silta, ainakin ennnen on ollut! http://kartat.eniro.fi/
Louen kummitusjutuista olen kuullut puhuttavan jo vuosikymmeniä sitten, muistaakseni jostakin naisesta joka kävelee tienlaitaa. Valitettavasti en enää muista juttua kovin tarkkaan.
kuulleeni Louen sillan naisesta. Siellä se kuulemma tien vieressä kävelee tai häviää sillan alle...
Vanha tarina jonka varmasti kaikki siellä päin asuneet tietävät.
se on kyllä juna rata joka menee sen kyseisen sillan ali!tämä on tosi.
ajan usein siitä roihin tai kemiin ja tiedän todeksi jutut.,se voi tulla myös joskus auton kyytiin kun katsot tausta peilistä takapenkille..ne ajavat sen jälkeen mielummin itäpuolen tietä....jotka ovat sen nähneet....ihmiset jotka ovat ns.herkempiä vastaan ottamaan kyseisiä asioita voivat nähdä tytön...
ajan usein siitä roihin tai kemiin ja tiedän todeksi jutut.,se voi tulla myös joskus auton kyytiin kun katsot tausta peilistä takapenkille..ne ajavat sen jälkeen mielummin itäpuolen tietä....jotka ovat sen nähneet....ihmiset jotka ovat ns.herkempiä vastaan ottamaan kyseisiä asioita voivat nähdä tytön...
luulee että Louen sillalla kummittelee 70-luvulla Rovaniemeltä kadonnut nainen.
noi kotipolttoiset aiheuttaa juuri tuollaisia "Marian ilmestyksiä"...
vanha tarina, en muista mitä siinä oli tapahtunut, oisko ollut hukkuminen tai jotain... moni on sanonut nähneensä saman vuosien varrella...
Oletko googlettanut mitään Tervolan sillan aavetta tms. Kuka tietää, ehkä se on hyvinkin tunnettu juttu?
Provo provo prooooooooooooooooooooooooovoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
mutta mulla ainaki tuli kylmät väreet ja nous niskavillat pystyyn
en itse ole kuullut tästä kyseisestä tapauksesta mitään, mutta..
äitini kertoi kun oli nuorena palaamassa kyliltä yöllä kotiin, kävellen ja kuulleensa askelia takaansa. Askelet olivat koko ajan voimistuneet ja lähestyneet ja lopulta menneet ohi. Ketään ei ollut kuitenkaan näkynyt, eikä liikkeellä ollut silloin muita (pieni maalaiskylä kyseessä). ÄIti on ihan järjissään oleva 50v. nainen ja on kertonut tämän jutun ekan kerran jo kymmenkunta vuotta sitten.
Eli kyllä mä ainakin uskon näihin henkimaailman juttuihin. Tuskin olet ainakaan hulluksi tulossa. :)