Koiranpentu karkasi parkkipaikalla ja säntäsi tervehtimään - Mies potki päähän
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku potkaisisi minun koiraani niin voi olla varma että saa minut hyökkäämään "potkijan" kimppuun.
Pidä vaan koirasi kurissa, psykopaatti.
Älä potki. Niin helppoa se on. Katsos jos joku potkii koiraani, on luonnollinen reaktio hyökätä takaisin, ihan puolustusmielessä.
Vierailija kirjoitti:
Älä potki. Niin helppoa se on. Katsos jos joku potkii koiraani, on luonnollinen reaktio hyökätä takaisin, ihan puolustusmielessä.
Kannattaa siinä tapauksessa muistaa sellainen juttu, että lain silmissä koira on omaisuutta, ja ihminen on ihminen.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku potkaisisi minun koiraani niin voi olla varma että saa minut hyökkäämään "potkijan" kimppuun.
ei.. En ole psykopaatti. Se kuka potkii eläintä on psykopaatti. Koirani on minulle perheenjäsen ja hyvin rakas joten taatusti kilahdan jos joku löisi/potkaisisi koiraani.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tämän ihmisen jolta koira livahti karkuun. Kuuluu Pirkanmaan arvostetuimpiin koiraihmisiin ja koirat ovat todella hyvin koulutettuja ja tottelevaisia. Ovat pärjänneet tottelevaisuuskilpailuissa ja kansainvälisissä näyttelyissä. Myös harjoittaa kenneltoimintaa ja vetää koirien koulutuskursseja. Ei varmasti pitänyt koiraa irrallaan yleisellä parkkipaikalla vaan pieni pentu yksinkertaisesti vain livahti ovesta ulos sopivan tilaisuuden tullen. 4 kuukauden ikäinen kultainennoutaja ei todellakaan ole täysikokoinen, vastahan se on vieroitettu emosta. Joskus vaan sille taitavallekin ihmiselle sattuu kohtalokas virhe. Koira voi saada tuollaisesta elinikäiset henkiset traumat, ei uskalla enää luottaa jne.
No tuollaisella kennelinpitäjällä niitä piskejä on nurkissa varmaan ihan tarpeeksi, vaikka yksi luonnehäiriöinen koira piikille pitäisikin viedä.
Alle 6 kk:n ikäistä pentua saa LAIN MUKAAN pitää irti. Ja muutenkin, oisinmpa ollut siellä, niin olisin lyönyt kusipäätä henkilökohtaisesti ja kovaa! Toivottavasti saa ja tulee saamaankin ansionsa mukaisesti
Olen tunetenut vaikka mitä väkivalta- jopa henkirikoksen tehneitä ihmisiä hek.koht työni kautta ja kaikki ovat tykänneet eläinlapsista yms eläimistä yleensä. Poikkeuskusipää on tämä, hyi vittu!!
Kyseessä oli varmasti rasistikoira ja potkijana vanha kunnon somali.