Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummipoika 14v: ei kertaakaan yökylässä missään

Vierailija

Pitäisikö huolestua? Tai mikä tässä nyt mättää? Vai eikö mikään, kun 14v poika ei ole koskaan ollut yökylässä missään eli on aina yöpynyt vanhempiensa kanssa. Sama juttu pikkuveljellä: 11v. Vai onko muita samanlaisia, jotka eivät ole olleet koskaan isovanhemmilla, leirillä, kummeilla, kavereilla, missään yötä pois kotoa. Ihmettelenkö turhaan?

Kommentit (9)

Vierailija

Onhan tuo erikoista.

(Tarkkaan ottaen tämä lapsi on varmaan ollut yökylässä, mutta vanhempiensa kanssa?)

Vierailija

Ei siinä mun mielestä mitään outoa ole, ei kaikkia vaan huvita :D

Itse yökyläilin lapsena ja teininä paljon ja meilläkin kävi porukkaa yötä, mutta nykyään tulee harvemmin yövyttyä muualla ku omassa kämpässä. Kotona on kuitenki kaikki omat tavarat ja koti on aina koti missä saa olla miten haluaa.

Vierailija

Okei, yökylässä on ollut, mutta EI yksin. Eli aina vanhempiensa kanssa joka paikassa. Milloin lapsen kuuluisi oikein itsenäistyä? Vaiko armeijassa sitten viettää ensimmäisen yön ilman äitiä? Ap

Vierailija

Olen 14-vuotias tyttö enkä ole koskaan ollut yökylässä kavereillani, mutta tyttöystäväni on ollut meillä pari kertaa yökylässä. Kerran olen ollut yötä isovanhemmillani ilman omia vanhempia.

En koe oloani mukavaksi nukkuessani toisen ihmisen lähettyvillä tai heidän kodeissaan (poikkeuksena ko. tyttöystävä, mutta hänen kodissansakaan tuskin pystyisin yötä viettämään, vaikka olenkin tottunut nukkumaan hänen lähettyvillään).

Jos olen jotenkin kummallinen, niin siitä vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen 14-vuotias tyttö enkä ole koskaan ollut yökylässä kavereillani, mutta tyttöystäväni on ollut meillä pari kertaa yökylässä.

Ömm, taisit tarkoittaa poikaystävää? Vai oletko itse poika??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 14-vuotias tyttö enkä ole koskaan ollut yökylässä kavereillani, mutta tyttöystäväni on ollut meillä pari kertaa yökylässä.

Ei, vaan luit ihan oikein. Olen tyttö, jolla on tyttöystävä. So?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan luit ihan oikein. Olen tyttö, jolla on tyttöystävä. So?

14-veellä ei tarttisi olla poikaystävää, mutta etenkään ei tyttöystävää. Lapsiparat, läpensä seksualisoitunut yhteiskunta on sekoittanut päät. Ennustan pitkäaikaista pahaaoloa ja terapiantarvetta.

jk. Aikuisten homoseksuaaliset suhteet ovat mielestäni ihan ok.

Vierailija

Aika monet on poissa kotoa yksin ekaa kertaa esim riparille mentäessä, ihan normaalia. Rauhassa, ei sillä aikuistumisella ole niin kiire.

Satunnainen käyttäjä
Seuraa 
Liittynyt4.9.2015

Ei se minusta ole mitään aikuistumista, että on pois kotoa yötä yksin. Tai sitten mä aikuistuin 2-vuotiaana tai viimeistään 9-vuotiaana ratsastusleirillä. Minusta on enempi huolestuttavaa, vaikkei sekään ole kovin huolestuttavaa, että kun mä lapsena olin poissa  kotoa viisi yötä (leireillä tms.), niin minulla ei ollut koskaan koti-ikävä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat