Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihoja halutaan eristää porukoista

Vierailija

Jos olet hieman tavallista hoikempi niin sut erotetaan porukasta heti. 

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Ooookeeei. Vain laihoja eristetään joukoista, niinkö?
Eiköhän kaikenlaisia ihmisiä eristetä joukoista...

Vierailija

No, itse taas huomasin, että kun olin tosi laiha, sain enemmän ystäviä ja heillä oli vähän hoivavietti, koska olin niin laiha. Olin lähes anorektisen laiha. En tosin anorektikko. Nyt tuntuu, että olen tavis johon kukaan halua tutustua. Tosin kai se luonne on niin tylsä.

Vierailija

Uliuli. Tyhjästäpä te ongelman nyhjäsette. Miten tämä "eristäminen" on ilmennyt? Oman kokemukseni mukaan ei sitten mitenkään.

Skinny privilage, babes! <3

Vierailija

Mua ärsyttää syömään patistaminen. Laihdutan normaalipainoisena ja kaverit sanoo "sähän oot normipainoinen, kyl voit syödä"! Mutta kun oon yhä terveen painoinen 7 kg laihempanakin, näytän vaan paremmalta sellaisena, enkä halua syödä enää viinereitä tai muutakaan lihottavaa, lisäaineista ja ei-ravitsevaa ruokaa. Kai niitä ärsyttää että en syö semmoisia niiden kanssa! Vaikka en arvostele, mua ei se kiinnosta miten muut haluaa syödä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syystäkin! Luisevat ihmiset eivät ole järin kaunista katseltavaa. Tulee joku keskitysleiri heti mieleen.

"Excuse meh?"

http://41.media.tumblr.com/tumblr_m2znz6sMu41qzjr3yo1_1280.jpg

Järkyttävän näköinen.

T. M42

Tyypillistä puhetta ihmiseltä, joka ei ymmärrä kauneuden päälle mitään. Snejana on yksi parhaimmista malleista, joita maa on päällään kantanut. Mallien kulta-ajan kermaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syystäkin! Luisevat ihmiset eivät ole järin kaunista katseltavaa. Tulee joku keskitysleiri heti mieleen.

"Excuse meh?"

Järkyttävän näköinen.

T. M42

Tyypillistä puhetta ihmiseltä, joka ei ymmärrä kauneuden päälle mitään. Snejana on yksi parhaimmista malleista, joita maa on päällään kantanut. Mallien kulta-ajan kermaa!

Ammatillisesta pätevyydestä en tiedä, mutta minusta on aika kamalaa, että kauneusikonina pidetään ihmistä, joka on niin laiha, että luut törröttävät. Ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Excuse meh?"

Järkyttävän näköinen.

T. M42

Ammatillisesta pätevyydestä en tiedä, mutta minusta on aika kamalaa, että kauneusikonina pidetään ihmistä, joka on niin laiha, että luut törröttävät. Ohis

Tolla naisella erottuu solisluut kauniisti. Luut ei törrötä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat