Laihoja halutaan eristää porukoista
Jos olet hieman tavallista hoikempi niin sut erotetaan porukasta heti.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystäkin! Luisevat ihmiset eivät ole järin kaunista katseltavaa. Tulee joku keskitysleiri heti mieleen.
"Excuse meh?"
http://41.media.tumblr.com/tumblr_m2znz6sMu41qzjr3yo1_1280.jpg
Järkyttävän näköinen.
T. M42
Tyypillistä puhetta ihmiseltä, joka ei ymmärrä kauneuden päälle mitään. Snejana on yksi parhaimmista malleista, joita maa on päällään kantanut. Mallien kulta-ajan kermaa!
Niin, kauneusihanteita on monia ja tunnetusti yksi niistä, joka on eniten fucked up on mallien kauneusihanne. Ilmeisesti luokittelet itsesi ja muut tuon ihanteen perusteella sellaiseksi, joka "ymmärtää kauneuden päälle"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme eristäneet ne laihat ihmiset, jotka jatkuvasti valittavat miten kammottavan lihavia he ovat. Jos mentiin vaikka porukalla syömään niin piti kovaan ääneen kakattaa, että miten ei voi tässä paikassa syödä YHTÄÄN mitään, kun oon jo valmiiksi NIIN LIHAVA.
Ja ulos lähdettäessä oli kamala kriisi vaatteiden kanssa, kun kaikki näyttää kamalalta, kun on niin paljon TÄTÄ LÄSKIÄ.
Tällaiset puheet tekivät seurueessa olevien oikeasti ylipainoisten ihmisten olon todella epämukavaksi ja kiusalliseksi.Olettepa kivoja ystäviä. Jätitte sitten ulos porukasta tuollaisten höpinöiden takia. Kiva.
Siis jaksaisitko sä muka toistuvasti kuunnella hoikan läskeistä valittamista? Mulla on kokemusta yhdestä tällaisesta ihmisestä ja se oli kyllä huomionhakua. Hän halusi vain kuulla, että "ei sulla ole läskejä" ja "sä oot hoikka".
Niin, vai oletko itse tällainen? :D
-18
Jokaisessa ihmisessä on vikansa. Tuollanen käytös, mitä entinen ystäväsi harjoitti, on ärsyttävää. Mutta vielä nolompaa on hylätä ja jättää porukan ulkopuolelle tuollaisen takia. Kuulostaa 15-vuotiaiden touhulta.
JÄTTIRÖYHYJÄ JA PRUUTTAUKSIA :)))))))))))))))))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystäkin! Luisevat ihmiset eivät ole järin kaunista katseltavaa. Tulee joku keskitysleiri heti mieleen.
"Excuse meh?"
Järkyttävän näköinen.
T. M42
Tyypillistä puhetta ihmiseltä, joka ei ymmärrä kauneuden päälle mitään. Snejana on yksi parhaimmista malleista, joita maa on päällään kantanut. Mallien kulta-ajan kermaa!
Niin, kauneusihanteita on monia ja tunnetusti yksi niistä, joka on eniten fucked up on mallien kauneusihanne. Ilmeisesti luokittelet itsesi ja muut tuon ihanteen perusteella sellaiseksi, joka "ymmärtää kauneuden päälle"?
Miehinä teijän on mahdotonta ymmärtää monen naisen näkemystä tästä "fucked up ihanteesta". Älkää edes yrittäkö ymmärtää, te ku tykkäätte muodoista.
Mäkin pidän Snejanan kaltaisista malleista, koska niiden päällä vaatteet näyttää uskomattoman hyviltä ja ovat muutenki tosi näyttäviä, kuten täällä on jo mainittu. Nainen, joka on normipainossa ei pysty samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme eristäneet ne laihat ihmiset, jotka jatkuvasti valittavat miten kammottavan lihavia he ovat. Jos mentiin vaikka porukalla syömään niin piti kovaan ääneen kakattaa, että miten ei voi tässä paikassa syödä YHTÄÄN mitään, kun oon jo valmiiksi NIIN LIHAVA.
Ja ulos lähdettäessä oli kamala kriisi vaatteiden kanssa, kun kaikki näyttää kamalalta, kun on niin paljon TÄTÄ LÄSKIÄ.
Tällaiset puheet tekivät seurueessa olevien oikeasti ylipainoisten ihmisten olon todella epämukavaksi ja kiusalliseksi.Olettepa kivoja ystäviä. Jätitte sitten ulos porukasta tuollaisten höpinöiden takia. Kiva.
Eipä ole kuule mukavaa tuollainen. Tuntuu jopa piilovittuilulta tuollainen toiminta.
Aina on minua syrjitty kokoni vuoksi. Suljettu pois porukoista, naurettu, levitetty juoruja ja jopa fyysisesti on jodenkin pitänyt minuun tuohtumustaan purkaa. Ja kyllä OLEN LIHAVA.
Siitä vaan inisemään kaikkia kliseitä.
luulisi sitten, että tiedät, miten hirveältä porukasta ulos sulkeminen tuntuu etkö haluaisi sitä muille tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jaksaisitko sä muka toistuvasti kuunnella hoikan läskeistä valittamista? Mulla on kokemusta yhdestä tällaisesta ihmisestä ja se oli kyllä huomionhakua. Hän halusi vain kuulla, että "ei sulla ole läskejä" ja "sä oot hoikka".
Niin, vai oletko itse tällainen? :D
-18
Jokaisessa ihmisessä on vikansa. Tuollanen käytös, mitä entinen ystäväsi harjoitti, on ärsyttävää. Mutta vielä nolompaa on hylätä ja jättää porukan ulkopuolelle tuollaisen takia. Kuulostaa 15-vuotiaiden touhulta.
En hylännyt häntä, olemme edelleen väleissä. Onneksi läskivalitukset ovat vähentyneet <3
Ap:n tavoin voi inistä ainoastaan ihminen, joka ei ole ollut koskaan muuta kuin tavanomaisen näköinen, eikä varsinkaan pyöreä. Nimittäin auta armias, jos sulla on muutamakin liikakilo, se tekee susta perverssillä tavalla sekä näkymättömän (tyttö jonka ympäriltä kaverit viedään) että vapaata riistaa kenen hyvänsä ventovieraankin kommentoida kiloja mitä värikkäimmin ilmauksin.
Häpeisit, ap! Mutta ei, sulla on niin VAIKEETA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Excuse meh?"
Järkyttävän näköinen.
T. M42
Veit sanat suustani. Varmasti valtaosa aikuisista miehistä on kanssamme samaa mieltä. Teinipojat on sitten eri juttu.
-m38-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Excuse meh?"
Järkyttävän näköinen.
T. M42
Veit sanat suustani. Varmasti valtaosa aikuisista miehistä on kanssamme samaa mieltä. Teinipojat on sitten eri juttu.
-m38-
Erona se, että teidän mielipiteillä ei ole mitään väliä. Moni nainen pitää tätä tavoiteltavana eikä sitä muuta AIKUISTEN MIESTEN mielipiteet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kuule mukavaa tuollainen. Tuntuu jopa piilovittuilulta tuollainen toiminta.
Aina on minua syrjitty kokoni vuoksi. Suljettu pois porukoista, naurettu, levitetty juoruja ja jopa fyysisesti on jodenkin pitänyt minuun tuohtumustaan purkaa. Ja kyllä OLEN LIHAVA.
Siitä vaan inisemään kaikkia kliseitä.luulisi sitten, että tiedät, miten hirveältä porukasta ulos sulkeminen tuntuu etkö haluaisi sitä muille tehdä.
Kukas sanoi, että olen sulkenut ihmisiä pois? Itse olen lähtenyt porukoista, jos on pää tullut täyteen. En halua samaa kohtaloa muille. Sitä paitsi ihmisiä syrjitään muistakin syistä kuin vain painon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset puheet tekivät seurueessa olevien oikeasti ylipainoisten ihmisten olon todella epämukavaksi ja kiusalliseksi.
En siis kirjoittanut tätä. Lainasin vain.
-31
Luonne ratkaisee, ei ihmisen ulkomuoto. Nirppanokat saavat olla omissa porukoissaan ja me toiset nautimme hyvästä seurasta ja vaikka wienereistä. Liikapainoa ei ole meistä kenelläkään ja sitä tuskin tuleekaan, jos kerran kuukaudessa käy herkuttelemassa kahvilassa. Jokainen eristää itse itsensä tympeällä käytöksellä tai korostamalla itseään vaikkapa ruokavalioillaan ja rajoitteilla.
Lihavat naiset ovat maailman kateellisinta porukkaa ja kateellisuudessaan kärjistävät ihmiset joko lihaviksi muodokkaiksi tai laihoiksi kukkakepeiksi, vaikka suurin osa on hoikkia täysin normaalipainoisia ja muodokkaita ja lihavat ainoastaan muodottomiksi turvonneita läskejä.
Olen myös huomannut tuon, että rumat lihavat naiset yrittävät väittää itseään muodokkaiksi, vaikka ovat pelkästään muodottomia läskejä. Ja yrittävät väittää, ettei hoikat normaalipainoiset voisi olla muodokkaita ja puhuvat ilkeästi hoikista. Tuossa kyllä pelkkä kateus puhuu. Kenenkään normaalipainoisen hyvännäköisen naisen tai miehen en ole kuullut ylistävän lihavuutta muodokkuudeksi, vaan juurikin muotoja hoikassa normaalissa vartalossa ainoiksi oikeiksi muodoiksi. Jotkut lihavat kaljamahaiset miehet saattavat pitää lihavista, koska he tietävät ettei heillä ole mitään mahdollisuutta saada/pitää itsellään kaunista hoikkaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Excuse meh?"
Järkyttävän näköinen.
T. M42
Miehinä teijän on mahdotonta ymmärtää monen naisen näkemystä tästä "fucked up ihanteesta". Älkää edes yrittäkö ymmärtää, te ku tykkäätte muodoista.
Mäkin pidän Snejanan kaltaisista malleista, koska niiden päällä vaatteet näyttää uskomattoman hyviltä ja ovat muutenki tosi näyttäviä, kuten täällä on jo mainittu. Nainen, joka on normipainossa ei pysty samaan.
Jepjep, ei ne miehet juuri laihuudesta tykkää. Tuhahtelee vaan puistatuksesta. Ei mua ole koskaan kiinnostanut jonku ukon mielipide yhtään mistään -ap
Tai no sen olen huomannut että erittäin lihaksikkaat ns. kaappimiehet tykkää laihoista naisista. Kai se kontrasti kiehtoo. Mua kyllä itselläkin -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Excuse meh?"
Järkyttävän näköinen.
T. M42
Jepjep, ei ne miehet juuri laihuudesta tykkää. Tuhahtelee vaan puistatuksesta. Ei mua ole koskaan kiinnostanut jonku ukon mielipide yhtään mistään -ap
Mutta ei miehet tykkää lihavistakaan, inhoavat läskiä. Hoikista normaalipainoisista muodokkaista ne vaan tykkää. Laihat anorektikot ovat sitten ihan eri asia ja harvinaisia, mutta joiksi tässä keskustelussa joku kateellinen lihava yrittää kärjistää kaikki muut kuin lihavat.
Voi hyvä luoja. Ei kyllä taas paljoa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja. Ei kyllä taas paljoa tarvita.
?
Siitä vaan inisemään kaikkia kliseitä.