Todella järkky kauneustrendi leviää nuorilla tytöillä
Meni capputsinot vähän väärään rööriin kun näin tän kuvan. Mitä vittuu nuorten tyttöjen päässä liikkuu
http://terveydenasialla.com/jarkyttava-kauneustrendi-leviaa/
Kommentit (303)
jutus ei puhuta nuorista tytöistä mitään joten tais olla vähän mielikuvitusta ap:lla nyt täs topicin alotuksessa
Kohta on joulu. Eipä mulla muuta.
Me elämme aikaa jossa huomiohuoraus, joku voisi sanoa kauniisti huomiotalous, kukkii. Mikä tahansa huomio on hyvää huomiota. Puhutaanpa sinusta vaikka netissä, kiusataan, kaikki on hyvää huomiota. Tämä on sairas ilmiö. Yhtenä osana tähän huomiohuoraukseen kuuluvat myös nämä ilmiöt, joihin lähdetään sitten pienellä massalla mukaan. Tämä pieni massa kokee olevansa vähemmistönä erikoinen, joka tukee tätä huomionkalasteluajatusta. Kukaan järkevähän ei ota tuollaisia tatuointeja auringossa, mutta näille huomionkalastelijoille kaikki on hyvää huomiota. Sairasta, sairasta.
Miten mamut ottaa tämmösen tatskan? Käänteisesti jotenkin?
Hyvä veto. Niinpä...voiko negrospiritual ottaa tällaisen tatskan oikeestaan mitenkään?
Näin tällaisen tatskan etelänlomalla. Brittitytöillä oli. Eipä oo viisasta....Mika
Olen kadonnut yhteyden normaaliin kansakuntaan. Pyyhkikää minut pois.
Eikö tuossa kuvassa ole mies? Harvalla tytöllä on oma penis.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa kuvassa ole mies? Harvalla tytöllä on oma penis.
On, sitähän mie just sanoin että ap on ihan omasta päästään ajatellut että trendi koskee vain nuoria tyttölöisiä. Kuvassa on mies ja voisin kamalan hyvin kuvitella että nimenomaan jotkut britti kollit on tämmösiä jotka kännissä ottaa kaiken maailman pimpin kuvia ihoonsa Ibitsan lomilla :D
On, sitähän mie just sanoin että ap on ihan omasta päästään ajatellut että trendi koskee vain nuoria tyttölöisiä. Kuvassa on mies ja voisin kamalan hyvin kuvitella että nimenomaan jotkut britti kollit on tämmösiä jotka kännissä ottaa kaiken maailman pimpin kuvia ihoonsa Ibitsan lomilla :D
Eikö se radiojuontaja Anni Hautala ottanut tämmösen aurinkotatskan tissiin vai kuka se oli, nyt en muista, joku kaunis radiojuontaja kuitenkin. Tississä oli auringolla poltettuna Timo Soinin lanseeraama sana JYTKY ja sitten joku kuvio, oisko ollut otavan tähdet
Kyllä muistat väärin. Ei ollut Anni Hautala vaan Jenni Aleksandrova-Heikelä oli, ja hänellä oli pakaraan kuun polttamana tehty kuva Sipilän Kempeleen-kodin ovelta. Siellä vilkutti kuusi turvapaikanhakijaa iloisina siinä kuvassa. Hieno kuva oli.
Tää on typerä postaus. Parempi on täällä. Olen sen itse omin pikku sormin kirjoittanut
Uusimmat
Sain tietää, että miehelläni on instagram-tunnus. Mainitsin siitä sitten hänelle. Seuraavana päivänä en päässytkään näkemään kuvia - "Käyttäjätili on yksityinen"
Menkää lukemaan (mainos)
Anni hautala on muuten seksikäs muija ilman Soini-tatksakin.
Miten on säiyykö rusketus eli toi kuva ihmisen kuoltuakin ihossa? Mietin vaan että ois varmaan sukulaisille kiva jos olis tollaset lehmäkuviot ihoonsa ottanut sitten nylettäis se (sorry ilmaus) nahka ja kehystettäis. Siinä ois Ilarista tai Irmelistä lasitettuun tauluun loistava muisto.
SOT SOT. äläkääpä nyt. Tämä ei ole mmakaaberia. Nyt on jo englannissa ja yhdysvalloissa kuulema sellainen firma joka maksua vastaan kuoltua ottaa ihmisen tatuoinnit irti tehden niistä tauluja. Eli ei tämä nyt niin kaukaa ole tämä idea.
Susanna Tanni, otatko perseeseesi pleiboin logon aurinkotatskana. Ostan kuvan privana.
Mä tässä äsken luin tämmösen jutun
http://www.como.fi/uutiset/kasittamaton-remmi-matkalla-turkkiin-mies-he…
Niin että eiköhän tässä mailmassa ole idiootteja enemmänkin ja pahempiakin. Antaa ihmisten tehdä omille kehoilleen mitä tahtoo ne ei oo meiltä pois.