Liddlin piparisuklaa- hyi!

Vierailija

koska Fazer ei enää tee piparisuklaata, päätin kokeilla olisiko tuosta korvikkeeksi. merkkiä en muista, mutta punainen levy jossa piparin kuva ja sana "ginger".

ei enää ikinä, hyi. mielummin olen sitten ilman lempiherkkuani :(

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

koska Fazer ei enää tee piparisuklaata, päätin kokeilla olisiko tuosta korvikkeeksi. merkkiä en muista, mutta punainen levy jossa piparin kuva ja sana "ginger".

Ginger on inkivääri, ei siis ihme jos maistui eksoottiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ginger on inkivääri, ei siis ihme jos maistui eksoottiselle.

tuon sen myyjä näytti, kun tiedustelin kaverin vinkkaamasta piparisuklaasta! ja kyllä siinä on piparin kuva.

a

Vierailija

en saa nyt kuvaa jostain syystä lisättyä! mutta MrChoko  Gingrbread? joo on se piparisuklaata. ihan ok , mutta sisällä pehmeää mömmöä eikä kunnolla maistu piparkakkusille. kun taas Fazerín versiossa  oli isoja, rouskuvia paloja  ja voimakas piparkakkujen maku!

Vierailija

Vink vink piparipillittäjä, suklaata voi tehdä itsekkin! :) Ilman palmuöljyä , kera itsetehtyjen kookkaiden piparimurusten. ;)

Vierailija

Eikös jtkn piparkakkujäätelöä ole tullut myyntiin. Ei tietenkään korvaa sitä teidän kaipaamaa joulusuklaata, mutta ehkä lievittää tuskaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat