Todella järkky kauneustrendi leviää nuorilla tytöillä
Meni capputsinot vähän väärään rööriin kun näin tän kuvan. Mitä vittuu nuorten tyttöjen päässä liikkuu
http://terveydenasialla.com/jarkyttava-kauneustrendi-leviaa/
Kommentit (303)
Kärpäsestä on tehty härkönen. Ei melanoomaa tällaisella tattoolla saa.
Mä haluun tissiin perhosen mut äiti ei anna ottaa. Mikä avuksi, Erkki-setä.
Millainen aikuinen ottaa tällaisen tatuoinnin? Mielestäni lapset pois (siis tietysti jos hänellä on niitä).
EIkö Hottis-Juhalla ole aurinko tatuointi hartioiden välissä.
Ai vittu se olikin naama.
Mä haluan Tuksu aurinko tatuoinnin mun munaan. Mä jumaloin Tuksua... Hän on queen.
Missä Rupsu muuten tuhnuttelee nykysten kun ei kuulu näy. Joku Veijo Lalli niminen äijä sillä on.
Reps... onko tosiaan Veijo Lalli?
Sittenhän Tuksusta tulee Johanna (juoppo)Lalli... muahahahahahahahhahahkghkleghlehkgtlewhglkwhgkljvmdfjbhvhsdhgdshkg :)
Sairasta tehdä tollaisia kuvioita. Ei pä mulla muuta.
miten niin tytöillä ja nuorilla? virheellinen aloitus...tollaisiahan voi olla kellä vaan ja voin kuvitella että typerät 20-kymppiset jätkät noita ottaa etelän lomilla
Mitä eroa tässä nyt on siihen että ottaa normaalisti aurinkoa? Tässä vain tatuointikuvio on suojattu aurinkovoiteella jottei se alue ruskettuisi. Ihan normaalia.
Kummasti ihosyöpävillitys on alkanut vasta viimeisen 10 vuoden aikana vaikka ihmiset ja eläimet ovat tuhansia vuosia olleet auringossa ilman mitään suoja-aineita.
Pitäisikö edes joskus se foliohattu lyödä päähän ja olla uskomatta ihan kaikkea mitä media päähänne haluaa istuttaa? Vai haluatteko aina ja ikuisesti uskoa kaiken mitä uutisissa lukee ilman mitään kritiikkiä? Ottakaa se järki joskus omaan käteenne ja miettikää ihan itse asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
klikkijournalismispämmialoitus.
No tämä.
Terveydenasialla.com on ilmeisesti aloittanut ilmoitusmyynnin sivuilleen ja nyt tarvitsee klikkejä saadakseen rahaa. Jutut on muualta kopioituja/käännettyjä ja kuvat usein varastettuja.
Todellinen paskasivusto, siis.
Näin juuri. Veikkaanpa että tämän ketjun "keskustelusta" suurin osa on terveydenasialla.comin tehtailemaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuulkaa tämä on vielä kaunista. Katsokaapa mitä on arpitatuoinnin maailma. Varoitus: ei heikkohermoisille
https://www.google.fi/search?q=arpitatuointi&tbm=isch&imgil=FVBOuakzxTY2...
repesin :) !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä.
Terveydenasialla.com on ilmeisesti aloittanut ilmoitusmyynnin sivuilleen ja nyt tarvitsee klikkejä saadakseen rahaa. Jutut on muualta kopioituja/käännettyjä ja kuvat usein varastettuja.
Näin juuri. Veikkaanpa että tämän ketjun "keskustelusta" suurin osa on terveydenasialla.comin tehtailemaa.
Joo kaikilla lehdillähän sitä on vissii aikaa kirjotella jossai kuppasilla sivuilla, hanki foliohattu ääliö :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä.
sie ainakin oot yks sama ihminen joka puhut täällä paskaa, taidatkin olla joku poispotkittu toimittaja jostain kun vituttaa niin kovin .hehe
Ihosyöpäriski syntyy auringonotosta, joka on toistuvaa, altistavaa, suojaamatonta, jatkuvaa. Ei yksi palaminen ja esmes nyt vaikka tämmösen kuvan ottaminen ole mitenkään melanoomariski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä.
sie ainakin oot yks sama ihminen joka puhut täällä paskaa, taidatkin olla joku poispotkittu toimittaja jostain kun vituttaa niin kovin .hehe
Aika raskas syytös puhua juttuvarkauksista. Pitääkin ottaa yhteyttä lehteen ja ilmoitella mitä joku idari kirjoittelee Vauvassa siitä.
Melanooma ei tule helposti.